genstian Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Får ta å bestille CotG fra amazone da, kan vente ei uka på å få den. Har det vel ikke travelt. EDIT: Klarte ikke vente Endret 23. juli 2009 av genstian Lenke til kommentar
genstian Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Gud så mange feil det egentlig var i første episoden. F.eks så går apofise gjennom stargaten uten å ringe den pånytt. Og så bruker de 2 heiser for å komme ned. Har bare fått sett 10minutter, men synes det er ganske mange feil allerede. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) De må bruke to heiser for å kommer fra Level 1 til Gateroom. Hvis jeg husker riktig, så går den første heisen til level 15, og den andre går til level 28 som er gateroom. Briefingroom og Stargate Command er på Level 27. Endret 23. juli 2009 av Dragen Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) De må bruke to heiser for å kommer fra Level 1 til Gateroom.Hvis jeg husker riktig, så går den første heisen til level 15, og den andre går til level 28 som er gateroom. Briefingroom og Stargate Command er på Level 27. Hmm, du har vel rett. Har ikke sett stargate siden Continuum kom ut. Men den der innskrivningen har de ikke gjort etter? EDIT: Man ser faktisk handa til en fyr når Gou'ulden tar å kryp på ryggen. Endret 24. juli 2009 av genstian Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Gud så mange feil det egentlig var i første episoden. F.eks så går apofise gjennom stargaten uten å ringe den pånytt. Og så bruker de 2 heiser for å komme ned. Har bare fått sett 10minutter, men synes det er ganske mange feil allerede. Hva mener du? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Gaten åpner seg, Apophis kommer inn, tar med seg hu der soldatdamå, og går gjennom ringen igjen uten å "dial it up" på nytt. Vil tro det er det han mener Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Gaten åpner seg, Apophis kommer inn, tar med seg hu der soldatdamå, og går gjennom ringen igjen uten å "dial it up" på nytt. Vil tro det er det han mener Ja, ble litt raskt skrevet. Så jo på den samtidig. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ny full trailer til SGU. Skulle akkurat til å poste den... Et ord! EPIC!!!! Lenke til kommentar
ockallis Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Så bra ut!! Håper bare ikke det blir en BSG rip-off! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Dritbra, men ble litt BSG fealing. Synes også denne setter forventningene til Piloten veldig høye! Endret 24. juli 2009 av genstian Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 BSG er vel mye mer "politisk" enn stargate, så regner med det blir konge Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Litt politikk har det også vært i Stargate-seriene, og jeg ser ingen grunn til at det skulle bli mindre i SGU. Jeg stoler aldri på at trailere gir et korrekt inntrykk, men det så jo slettes ikke verst ut. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) slett Endret 25. juli 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ny full trailer til SGU. Tror dette kan bli kult jeg Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Den traileren... Det virket ikke Stargate i det hele tatt synes jeg. Nå ble jeg rett og slett litt skeptisk. On the other hand, ser ut som det er goa'uld death gliders som angriper basen, så det er vel Lucian Alliance eller en ny goa'uld som er bad guyen i melkeveien. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Det eg knytter litt spenning til med SGU er hvor mye "stargate" det faktisk blir. Vil ringen bli brukt? Har jo vært en sterk utvikling bort fra ringene, og veldig mye romskip etc i de senere sesonger av SG1 og SGA. Så hva blir det i SGU? Helt borte? Hopper inn i ringen helt i piloten, og that's it? Så ser vi ringene i hver episode, de står der så fint og ubrukte? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 De bruker stargatene til å "hoppe" til planeter som kommer innen rekkevidde så de kommer nok til å bli brukt mye Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ok. Høres jo bra ut. Blir spennende å se. Ikke det at eg helt kan se grunnen for at dette skipet som skal legge ut stargates på nye planeter kjører rundt i nærheten av allerede eksisterende stargates... Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 nice trailer! men føler litt BSG tendensa. snart ferdig med sesong 9 av SG, gleder meg til å bli ferdig med s10 så kan jeg se filmene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå