Xell Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 jeg tenkte faktisk på feil cover, den er enda tynnere. I stede for 5 single-cover som vist på bildet har mine 3 doble slim-cover, så med papp og alt er det midere enn 2 vanlige covere. I dvd-hyllene mne får jeg plas til 7 slike bokser på samme bredde som 11 vanlige covere. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Følger alt ekstra materialet med i de boksene? Eller er det sånn "super discount saving" greier med bare episodene?. Hvis det er fulverdige bokser så tror jeg nok jeg må invistere litt. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Nå har jeg ikke noen andre bokser å sammenlikne med, men det er i hvertfall kommentarer på alle episodene (tror jeg), alle "directors series" og masse "video diary" og andre ting. Det er 5 discer pr sesong så jeg tror de inneholder det samme som alle andre bokser som har 5 discer pr sesong. Leste litt på "dvd compare" før jeg bestile og så hvidt jeg kan se er det liten forskjell på de forskjellige utgivelsene. En ulempe er at det er sone1 for de som synes det er best med teksting så blir det altså dårlig med det. Men jeg har faktsik til gode å finne sone2 boksene noe sted. Selv de de selger på play er vel sone1. Lenke til kommentar
W Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Så nettopp den nyeste SG-1-episoden. Veldig bra! Gleder meg veldig til de neste episodene! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Nå har jeg ikke noen andre bokser å sammenlikne med, men det er i hvertfall kommentarer på alle episodene (tror jeg), alle "directors series" og masse "video diary" og andre ting. Det er 5 discer pr sesong så jeg tror de inneholder det samme som alle andre bokser som har 5 discer pr sesong. Leste litt på "dvd compare" før jeg bestile og så hvidt jeg kan se er det liten forskjell på de forskjellige utgivelsene. En ulempe er at det er sone1 for de som synes det er best med teksting så blir det altså dårlig med det. Men jeg har faktsik til gode å finne sone2 boksene noe sted. Selv de de selger på play er vel sone1. 7702167[/snapback] Ok. Men da er det vulverdige bokser, med tynnere cover. Tekster for min del er ikke det helt store. Men det hender at det kommer ord som jeg må slå opp. Engelsk tekst duger (bare det ikke er tekst for døve ). Ser ut til at jeg må starte å bestille bokser nå. Dette kommer til å bli dyrt. wtf. Jeg fant en SG-1 sesong 1 boks til $41.99 (thinpack), og en SG-1 sesong 8 boks til $19.99 (thinpack). Rare greier. Skulle tro det var omvendt. Jeg fant denne. Den fristet veldig. Men den var litt dyr for en stipendmottaker. *kaste et uskyldig blikk på master carden* Endret 11. januar 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2007 De som er merket thinpack på amazon er nok de samme boksene som jeg har. Bortsett far s8 som var råbillig så ser alle boksene billigere på DeepDiscountDVD enn på amazon. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Navnene på filmene er ute! Den første filmen vil hete Stargate: The Ark of Truth, og den andre vil hete Stargate: Continuum I tillegg har RDA blitt spurt om å være med i fimene, men vi vet ikke sikkert enda. Les mer på GateWorld. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 *snip* 7725393[/snapback] Veldig bra. Gleder meg til filmene kommer ut. Men, var det så at det gikk rykter om at en karakter skulle bli borte i nærmeste fremtid? Isåfall har jeg en liten teori: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kanskje dette er Daniel, siden han ble fanget av Ori. Det hadde isåfall vært veldig dumt, da Daniel er veldig bra Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 *snip* 7725393[/snapback] Veldig bra. Gleder meg til filmene kommer ut. Men, var det så at det gikk rykter om at en karakter skulle bli borte i nærmeste fremtid? Isåfall har jeg en liten teori: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kanskje dette er Daniel, siden han ble fanget av Ori. Det hadde isåfall vært veldig dumt, da Daniel er veldig bra 7727179[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Daniel forsvinner nok ikke nei.. Vi finner nemlig ut i episode 13 at... (ikke les hvis du vil bli overrasket når du ser episoden )Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ... Daniel blir en Ori Prior. Angående karakteren som forsvinner, tror jeg det er ganske sikkert at det blir.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dr.Beckett fra Atlantis. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Daniel forsvinner nok ikke nei.. Vi finner nemlig ut i episode 13 at... (ikke les hvis du vil bli overrasket når du ser episoden )Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ... Daniel blir en Ori Prior. Angående karakteren som forsvinner, tror jeg det er ganske sikkert at det blir.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dr.Beckett fra Atlantis. 7728774[/snapback] Ah, glemte at det var i Atlantis hvor de skulle miste en jeg. Ang. episode 13... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor omg, blir han en prior? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Ang. episode 13... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor omg, blir han en prior? 7729016[/snapback] Jepp, stemmer det. Står litt plot info på alle episodene på GateWorld. Småspoiling på alle, så jeg gidder ikke lese alt link Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Jepp, stemmer det. Står litt plot info på alle episodene på GateWorld. Småspoiling på alle, så jeg gidder ikke lese alt link 7729220[/snapback] Da gidder jeg ikke. Vil helst ikke spoile så utrolig mye. Var nok det du kom med nå, men ble så nysgjerrig at jeg bare måtte se Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Si meg: er jeg den eneste som savner Jonas? Han var jo en artig karakter, og samspillet mellom han og Daniel var jo også genialt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg også savner Jonas. Syns det var noen artige og gode sesonger (eller var det bare én..?), mye på grunn av karakteren. Endret 15. januar 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2007 Kommer det ny episode i dag. Og i så fall komemr den nå snart eller i 4-5 tiden? Hvem er det forresten som sender atlantis? Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Atlantis blir sendt Mandager kl 20:00 i Canada på The Movie Network. Som betyr at vi ser episoden til lasting tidligst i 4-5 tiden Tirsdag morgen. SG-1 derimot er litt kjappere til å komme på nett siden de blir sendt i England. Sist ukes episode så jeg på nett kl. 23:30 Tirsdag kveld. Bare noen timer etter sendetid i England (20:00). Endret 16. januar 2007 av Highlander Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Sunday Sunday Sunday... Good stuff! Det er bra at vi har atlantis.. synes sg1 har tapt seg litt i det siste.. har ikke blitt overbevist etter de store omveltningene for noen sesonger siden.. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Personlig synes jeg akkurat det motsatt. Det var selvsagt dumt at RDA valgte å slutte, men jeg synes de har klart å redde serien ganske så bra ved å ta med Ben og Claudia på lasset. Men det hjelper kanskje å være stor Farscape-fan i dette tilfellet Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Er sunday ute? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2007 Er sunday ute? 7734981[/snapback] Jepp, den er ute, som episode 14. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå