Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norsk tekst der og?

 

Nå har jeg snyltet meg gjennom SG-1 tre ganger på piratkopier. Ikke noe jeg egentlig bryr meg om, men vil selvsagt støtte favorittseriene og filmene mine, og da er jo SG-1 et must. :) Får vel snart bestillt sesong 1-9 (kanskje jeg venter og ser om det kommer en sesong 1-10-pakke med norsk tekst) pluss CotG.

 

EDIT: Hva er egentlig best å kjøpe, alle sesongene hver for seg med norsk tekst, eller den komplette pakken med alle sesongene, men ikke norsk tekst? Jeg tenker da på ekstramateriell og lignende. Pris er ikke veldig viktig for meg heller.

Endret av Zeke
Lenke til kommentar
Norsk tekst der og?

 

Nå har jeg snyltet meg gjennom SG-1 tre ganger på piratkopier. Ikke noe jeg egentlig bryr meg om, men vil selvsagt støtte favorittseriene og filmene mine, og da er jo SG-1 et must. :) Får vel snart bestillt sesong 1-9 (kanskje jeg venter og ser om det kommer en sesong 1-10-pakke med norsk tekst) pluss CotG.

 

EDIT: Hva er egentlig best å kjøpe, alle sesongene hver for seg med norsk tekst, eller den komplette pakken med alle sesongene, men ikke norsk tekst? Jeg tenker da på ekstramateriell og lignende. Pris er ikke veldig viktig for meg heller.

Tror det er ganske likt med ekstramatteriell på de norske, og de engelske utgavene (siden alle sesongene ser ut til å bestå av like mange disker (Season 1 og 10: 5 disker. Season 2-9: 6 disker)). Vet dog ikke med utgavene fra USA :S

 

Hadde kanskje vært lurt å vente, å se om de gir ut en komplett SG-1 boks, ser sikkert finere ut på hylla også ;)

Lenke til kommentar
EDIT: Hva er egentlig best å kjøpe, alle sesongene hver for seg med norsk tekst, eller den komplette pakken med alle sesongene, men ikke norsk tekst? Jeg tenker da på ekstramateriell og lignende. Pris er ikke veldig viktig for meg heller.

Aww. Du er akkurat for sent ute jo! For omtrent en uke siden hadde amazon.com Stargate dag og det var blant annet omtrent 30-40 % rabatt på den komplette boksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...