Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SGU Trailer: Survive:

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="580" height="360"></embed></object> ">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="580" height="360"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Stargate... Reinvents the wheel!

 

This ship is falling apart!

 

Some say it was the key to the universe itself!

 

EPIC! :new_woot:

 

 

 

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar

Time vill sjåv.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Det er vel ikke her snakk om å reise så mye gjennom stargater, men at de på en eller annen planet finner et skip som en gang var brukt til å spre stargater rundt om i universet. Så går noe galt og de havner langt vekk fra melkeveien og må kjempe seg hjemover. Jada, det høres veldig "Stargate: Voyager" ut :p

Hvis du er veldig interessert i hva det kommer til å handle om så er det bare å lese deg mett på gateworld.net Og hvis du vil se hvordan gaten ser ut så kan du se en teaser her.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Det var kommentert at det ser ut til at hele stargate spinner. Det kan på meg høres ut som en cgi-glipp (på lik linje med 3-kantet base i pyramiden i Ha'tak-skipene). Logisk sett så har yterringen vært stasjonær og innerringen har rotert, men på teseren så roterer hele gaten og det ser egentlig ikke ut som man har noen innerrring. Så den er ikke helt lik gaten vi kjenner fra melkeveien, men det er kanskje ikke så rart siden den ikke gjør det samme.

 

edit: jeg klarte ikke å dy meg, måtte bare se på noen av teserene på gateworld. Jeg har egentlig ikke hatt så mye tanker rundt den nye serien annet enn at det har vært litt mye spekulasjoner om hva som blir, men nå som de er i gang og vi får se litt av det som kommer så gleder jeg meg til høsten.

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...