Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Men da får de ikke nødvendigvis like mye omtale, og det er vel flere som ser på da. Mid-season er jo egentlig den dårligste tiden på året, nesten som reprisesommeren her i Norge. Mange ser ikke TV om sommeren, men om høsten er flere inne og ser. Gjennomsnittlig i hvert fall. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, jeg tror han vet det. Jeg tør kalle Gunfreak den største Stargate (SG-1 i hovedsak)-nerden her i tråden! Og det er ikke negativt ment, Gunfreak. ^^

 

Ikke tatt som noe negativt, faktisk skal jeg ha det på gravsteinen min.

 

Her ligger Gunfreak, Diskusjon.no sin største SG-1 Nerd

Lenke til kommentar

Jeg ville vært meget stolt om jeg faktisk kunne hatt titelen største nerden på diskusjon.no men jeg har mine tvil.

Jeg kan foreksempel ikke noe om programering, jeg kan ikke bruke linux eller noe slikt, faktisk er jeg så unerdete at jeg bruker IE i stede for opera eller andre bedre browsere

Lenke til kommentar

Dæven, for en tråd! Skal definitivt i mine innlegg! :love:

 

Har nå sett ferdig til og med SG-1 S8... Jeg trodde A begynte etter SG-1 S8 og ikke S7, men jeg ble en smule mistenksom av Prometheus Unbound! :roll:

 

Uansett, nå skal A S1 sees, så skal seriene sjongleres videre derfra! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Play.com har Children of the Gods tilgjengelig på preorder til £11,99. Desverre ikke noe om BluRay versjon enda.

 

For de som ikke har fått det med seg så er dette på en måte "directors cut" av piloten til serien (altså de to første episodene av sesong1), med oppdaterte spesialeffekter. Altså slik Brad Wright og Robert Cooper egentlig ville ha den.

Lenke til kommentar

hehe.... ja, jeg vet det er en skikkelig downer for mang her, men akkurat der er jeg veldig enig med Mr. Wright. "full frontal" ble presset igjennom av Showtime fordi de egentlig ønsket en serie til et mer voksent publikum og en mye senere timeslot. Allerede i første episode etter piloten har serien vridd seg mot en annen målgruppe og med sendinger tidligere på kvelden. Dermed er det mye i piloten som strider direkte med det serien har vært hele tiden.

Lenke til kommentar

hehe.... jeg har ikke tenkt å kjøpe noe som helst før den kommer på Bluray. Kjøpte Ark of Truth med en gang den var tilgjengelig på preorder og det angrer jeg bittert på. Nå er det slut på å kjøpe filmer på DVD jeg vet jeg kommer til å få lyst på på BluRay. ;)

 

Men: avbestill den fra usa... i følge Play har den release 27/7.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...