Dragen Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 SG1 M(ovie)3 kommer neste år. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) ehh, blir det ikke M4? edit: my bad. det er selvsagt den 3de sg1-filmen. Endret 21. mai 2009 av Xell Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 ehh, blir det ikke M4? Nope. Første filmen var ikke SG1 film. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Får man kjøpt noen fine stargate gadgets? hadde vært artig med en miniatyr stargate på 20-30 cm sjekket play.com men de har mest figurer her Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg tror kanskje ebay er veien å gå da. De figurene de har på Play får du uansett ikke sendt til Norge. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kom nettopp på en ting, den nye Atlantis filmen (setter resten i spoiler i tilfelle noen ikke vil lese spekulasjonene mine)... Extinction. Kan det da være at Wraith blir nærmest utryddet? Det var jo slik SG-1 gjorde, de ble kvitt den siste store goa'ulden i Continuum. Og da blir det vel en ny fiende snart (hvis ikke genii tar over). Men hvis det ikke er wratih, kan det da være noe med Atlantis sin hjemplanet (eller nye hjemplanet)? En asteroide eller noe miljøgreier som truer alt liv på planeten som de da må redde? Lurer litt på hva dere tror. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 det er jo allerede introdusert en ny fiende; "bad asgard". og de er jo utryddningstruet og har ingen skrupler for hva de gjør med andre hvis de tror det vil bedre deres egen situasjon. Desverre kombinert med en fæl arroganse. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 SGU 105 vil være en dobbel episode. http://www.gateworld.net/news/2009/05/sgu-...-to-a-2-parter/ Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 det er jo allerede introdusert en ny fiende; "bad asgard". og de er jo utryddningstruet og har ingen skrupler for hva de gjør med andre hvis de tror det vil bedre deres egen situasjon. Desverre kombinert med en fæl arroganse. Jo, men de har jo bare nevnt evil Asgard en gang, uten noen mer uttalelse i showet. Så er ikke så sikker de tar dem med i filmen etter en så liten "cameo" i én to-parter. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) ^^ Kommentar på den over En av grunnene til at Evil Asgard var med samtidig som Daniel er vel at det er Daniel som har vært stemmen til de fleste Asgards, og da må de i så fall hyre inn han, spør du meg. Endret 29. mai 2009 av Patrick de Maar Lenke til kommentar
Weir Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nå har eg sett ferdig Sesong 7. Spennende. Bare å vente til sesong 8 blir tilgjengelig :O Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Hvor kjøper du fra? Er det norsk tekst du venter på? Jeg har forresten bestilt SGA sesong 5 og SG-1: CotG nå. Begynner på nytt når jeg får CotG tenker jeg. Bestiller SGA: Fan's Choice i sommer, selv om jeg ikke har blu-rayspiller. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Se filmen hos Youtube Ny SGU teaser. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Har sett den. Ser konge ut! Liker at Robert kaller det SGU, nesten som om han er Stargate fan selv. Også kjekt å se Brian Jacob Smith og høre stemmen hans, nå har jeg en stemme å knytte til alle tweetene hans. Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 August, kanskje september-ish. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Nope, oktober. SGU begynner om høsten med resten av de store seriene, ikke sommeren slik Stargate har gjort før. SciFi satser skikkelig stort på SGU og tror den kan konkurrere med andre storserier, noe som er låter bra. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Kjipt. Jeg som hadde håpet på start rundt sensommeren. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hadde jo gått bedre når de ikke konkurerte mot noen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå