Groening Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tenkte jeg kunne legge opp et bilde av slik min Daedalus ser ut nå. Vil gjerne ha litt tilbakemelding, men dere må huske at jeg er langt i fra ferdig. Har bare holdt på i dag. Btw. texutren har jeg lagt på for at det skal ligne mer (fant en texture for Daedalus på DeviantArt), jeg planlegger å lage en egen senere slik at jeg kan si at jeg har laget den helt fra bunnen av. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hmm, litt firkantete, men fargene ser jo ut til å passe. Kan bli bra det der Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ja, har gått til verks på kantene enda. Holder enda litt på med å legge til alle objekter og slikt. Ville bare vite om dere syntes den hadde potensiale, så; yay. Endret 8. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
stwa Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 The Lost City er favoritt episoden/filmen min av SG-1 (kaller det egentlig film, siden det var det den skulle være. Den hadde budsjettet til det). Elsker historien, og mye spacebattles og romskip. Helt enig! Herlig når prometheus kommer alltså Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Å ja! Cover that Al'Kesh at all cost! Episke øyeblikk. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Mangler endel antenner og slikt enda ser jeg, i tillegg er vel bakedelen litt lenger og fronten litt flatere? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jo, tror det skal være riktig. Har en haug med referansebilder, og prøver å se alt fra de riktige vinklene. Skal ikke være lett. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hmm, kan hende, har bare 2 bilder jeg så på selv. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Jeg bruker ni bilder. Alle fra forskjellige vinkler, det er egentlig bare for å få høyder på antenner, former på objekter og slikt. Spørs om jeg ikke må se en Daedalus heavy episode og ta mange screenshots. EDIT: Har redigert noe til på skipet, og tenkte jeg skulle se hvordan den så ut mot gamle Tellus. Forresten, ikke tenk så mye på motorene, jeg har ikke gjort noe på dem enda. Ikke hangerne heller for den del. Endret 9. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvilken episode var det der "Tuilq" og Ronin va på "team" osv ? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Teal'c, Ronon ... Og det var i sesong 4, episoden "Midway". Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser Reconing 1 og 2 nå, it's the end of the world as we know it,(for the goa'ulds) Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Awsome episodes! Er ikke lenge siden jeg så dem, uff du får meg lyst til å se dem omigjen allerede. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ser Threads nå, første gang jeg ser fulle episoden, før har jeg bare sett den klippede versjonen. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har du aldri sett hele? Hvordan har du fått det til? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fordi den versjonen som var på dvd'n jeg kjøpte var den korte versjoen som ver klippet ned til 42 minutter Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva er det som er i fullversjonen som ikke er i den vanlige? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen flere sener ikke så mye ekstra egentlig, ikke noe som er livs viktig å få med seg, er bare 20 minutter lengre. Nå ser jeg siste episode av sesong 8, Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Å ja! Husker at sist jeg så gjennom var det en episode som plutselig varte en time. Hadde helt glemt det. EDIT: Her er en nyere versjon av Daedalusen min. Er det noen som forresten vet den norske motparten til Amerikas U.S.A.F.? Vil lage det som et norsk skip. Endret 12. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hehe, jeg og. Måtte sjekke en gang til, men så at min episode varte i 1 time og 3 minutter, så det er nok den lange jeg har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå