Groening Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Den er jo egentlig bare av nyere design, slik som Pegasus galaksen sine Stargater er av noe nyere design (andre farger, og digital). De har vel en litt "low-tech" stargate: Her er en stargate for deg som bare bruker den til å dra til butikken på Chu'lak. Liten, tynn og kult hvit overflate. EDIT: Han Orlin lager jo en engansstargate av "vanlige" materialer, det er vel enda en grunn til at det naquadah er bedre. Bruker du ikke det, virker den ikke like lenge. Endret 6. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) En hendelseshorisont. Denne dematerialiserer deg, lagrer deg som "informasjon", sender deg over til den andre gaten, og denne setter deg sammen igjen. Han har sagt hva det er. EDIT: YAY! Min 200erde post i denne tråden. Endret 7. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Nei, det er ikke "laget" av noe. Det er et ormhull, et ormhull er ikke laget av noe. EVENT HORIZONEntrance and exit point of an object's journey through the Stargate where matter is disintegrated and then reintegrated. The event horizon appears to be a bright, iridescent pool of water, standing completely vertical within the ring of an active Stargate. Endret 7. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den er jo egentlig bare av nyere design, slik som Pegasus galaksen sine Stargater er av noe nyere design (andre farger, og digital). De har vel en litt "low-tech" stargate: Trodde det var Pegasus-gatene som var eldst jeg... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Nei, se på det sånn: Milkyway er analoge, Pegasus er digitale. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Den er jo egentlig bare av nyere design, slik som Pegasus galaksen sine Stargater er av noe nyere design (andre farger, og digital). De har vel en litt "low-tech" stargate: Trodde det var Pegasus-gatene som var eldst jeg... Nei, ancients reiste til Pegasus glaksen etter de hadde fylt Melkeveien med stargates. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 For the Ancients kom jo ikke fra Pegasus galaksen men fra Ori sin galakse? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ja. Og enda et bevis for at Pegasus modellen er nyere, ancients kom ikke tilbake til Melkeveien før 10 000 år siden. Det vil si at Ra holdt til på jorden og var allerede kjent med stargate teknologi. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Stemmer det. Så er ikke alt jeg husker feil på. Men hva heter galasken til the Ori? Endret 7. februar 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Galaksen til Ori/Alterans har ikke blitt navngitt. Endret 7. februar 2009 av Patrick de Maar Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Ok er nok derfor jeg ikke viste det. Edit: For å ikke dobbelt poste så legger jeg dette i editen: Noen som vet hvor man kan få tak i slike Atlantis pcer, som de går rundt med. Altså pcer som er håndholdte og de trykker på skjermene? Endret 8. februar 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vaenas: Det er bare helt vanlige tablet PCer (de er ganske dyre for det meste), mest sansynelig en Dell ettersom alle andre er det. Jeg lurer på om det er noen her inne som holder på med 3D modelering. Jeg har selv begynt litt, og holder på med en skikkelig basic versjon av Daedalus. Er det noen her som har modelert Daedalus før? Kunne tenkt meg å se noen bilder. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Mener å huske maskinene på Atlantis er motion computing-maskiner. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 The shields are of no use!!!! Jeg ELSKER the lost city, den er bare så fuckings epic. herlige effekter herlig episode Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 The Lost City er favoritt episoden/filmen min av SG-1 (kaller det egentlig film, siden det var det den skulle være. Den hadde budsjettet til det). Elsker historien, og mye spacebattles og romskip. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, det er min yndlings episode også Tett etterfulgt av Reckoning 1 og 2 Lenke til kommentar
Gjest bruker-182841 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) x Endret 25. november 2017 av bruker-182841 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå