Smirnoff Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ja, det skal bli godt å få kommet i gang med SG-1 igjen, spent på hva som skjer videre. Må få tatt en reprise på The Quest Part 1 i morgen, for å friske opp. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) I morgen (mandag den 8.jan) går en ny episode av Atlantis, og tirsdag (9. jan) en ny SG-1 episode... gleder meg enormt. 7667367[/snapback] Har de framskyndet sendingen av SG-1 på Sci-Fi? Eller starter dem å sende i Canada eller England? Titelen på siste episode i sesong 10 var litt forstyrrende. "Unending", håper virkelig ikke den slutter "unended". Så lenge sesong 10 får en verdig avslutning så er jeg fornøyd med at SG-1 avsluttes. Edit: Ser ut som den starter på Sky One, i England. Er det rart at det blir få seere (på tv, når de blir sendt første gang i USA) når episodene sendes i alle andre land først. Det er jo opplagt at folk kommer til å bruke andre "kanaler" for å se episodene tidligere. Endret 7. januar 2007 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Titelen på siste episode i sesong 10 var litt forstyrrende. "Unending", håper virkelig ikke den slutter "unended". Så lenge sesong 10 får en verdig avslutning så er jeg fornøyd med at SG-1 avsluttes.7668809[/snapback] SG-1 kommer nok ikke til å få en verdig avslutning i episode 10x20 siden de allerede skal lage 2 rett til dvd filmer. Den første filmen skal avslutte Ori storyline. Den andre skal ha noe med tidsreise å gjøre. Filming av filmene starter 15. April og 1. Juni. Og ifølge gateworld.net så skal MGM lage minst 1 rett til DVD film hvert år etter de 2. Endret 8. januar 2007 av Highlander Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Men muligheten for en film hvert år vil jo kun være til stede om folk for en gangs skyld kan ta til vettet og KJØPE filmene istedet for å laste dem ned. Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Ja. Alle stargate fans bør kjøpe alle DVDene for å støtte serien. Jeg har kjøpt alle sesongene og har planer om å kjøpe alle som kommer i fremtiden. Og med en tredje stargate serie i horizonten så er det viktig å støtte dem. Endret 8. januar 2007 av Highlander Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Jeg kommer til å kjøpe alle sesongene så snart jeg har råd. Går også med noen skumle planer om å bygge en rimelig heftig hylle til dem i form av en Stargate med tilhørende DHD som faktisk kan ringe opp og få gaten til å oppføre seg riktig (minus event horizon, jeg har ingen brødristere å ofre ) Endret 8. januar 2007 av Iceman™ Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 I morgen (mandag den 8.jan) går en ny episode av Atlantis, og tirsdag (9. jan) en ny SG-1 episode... gleder meg enormt. 7667367[/snapback] Nice, gleder meg Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Regnet ut at det koster ca 7181,- for Stargate SG-1 Sesong 1-9 box set, og 1258,- for Atlantis Sesong 1-2 box set fra play.com. (inkl. 25%moms + 100 tollegebyr pr. box (vet ikke nøyaktig hvor mye tollegebyret er)) Altså 8439 for alt.. Er jo ganske mye det ja, selv om det er to geniale serier. Vet noen om en billigere plass? Er så kjipt med 200kr tollgrense Endret 8. januar 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ta en kikk på Platekompaniet, 399,- for sesong 1-7 av SG-1, så 449,- for sesong 8 og 9, blir 3691,- det. De har bare Sesong 1 av Atlantis enda da, den koster 499,- *linketil* Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nice! Vurdere å kjøpe faktisk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Jeg kjøper nok til sommeren, har forhåpentligvis litt mer penger å sløse med da. Lenke til kommentar
MaDKiM Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nå som serien er over kan det jo være at vi får en Season 1-10 samleboks. Så det kan jo kanskje lønne seg å vente litt. Pleier å være billigere samlet en en og en. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Nå som serien er over kan det jo være at vi får en Season 1-10 samleboks. Så det kan jo kanskje lønne seg å vente litt. Pleier å være billigere samlet en en og en. 7671858[/snapback] Sant det, får se om jeg venter. Bør vel komme det egentlig. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 SG-1 kommer nok ikke til å få en verdig avslutning i episode 10x20 siden de allerede skal lage 2 rett til dvd filmer. Den første filmen skal avslutte Ori storyline. 7669265[/snapback] Aah, flott at de avslutter den iallefall. Sist jeg leste noe om filmene så ble det skrevet at de ikke skulle ha noe med serien å gjøre. Tenker jeg burde begynne å følge med litt mer. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ah, skal bli godt å se på Stargate igjen i morgen. Noen som vet hva som vil skje med Atlantis? Vil det fortsette, selvom SG-1 ikke gjør det? Eller? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ah, skal bli godt å se på Stargate igjen i morgen. Noen som vet hva som vil skje med Atlantis? Vil det fortsette, selvom SG-1 ikke gjør det? Eller? 7675144[/snapback] Det er bekreftet at det skal bli en 4. sesong. Men noe utover det er ikke bekreftet. Kanalene og studioene bruker som regel å ta sesong for sesong, så vi får nok ikke vite om det blir en 5. sesong før sesong 4 er ferdig. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ah, skal bli godt å se på Stargate igjen i morgen. Noen som vet hva som vil skje med Atlantis? Vil det fortsette, selvom SG-1 ikke gjør det? Eller? 7675144[/snapback] Atlantis har blitt renewed for sesong 4 ja, og vil nok fortsette videre sammen med den tredje serien. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Er det noen som kan bekrefte at det faktisk ble sendt en episode i går? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 (endret) Det er bekreftet ja. edit: Og det er episoden The Ark. Endret 9. januar 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvor har du det fra... Imdb og tv.com ser ikke ut til å vere særlig oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå