Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I morgen (mandag den 8.jan) går en ny episode av Atlantis, og tirsdag (9. jan) en ny SG-1 episode... gleder meg enormt.

7667367[/snapback]

Har de framskyndet sendingen av SG-1 på Sci-Fi? Eller starter dem å sende i Canada eller England?

Titelen på siste episode i sesong 10 var litt forstyrrende. "Unending", håper virkelig ikke den slutter "unended". Så lenge sesong 10 får en verdig avslutning så er jeg fornøyd med at SG-1 avsluttes.

Edit: Ser ut som den starter på Sky One, i England.

Er det rart at det blir få seere (på tv, når de blir sendt første gang i USA) når episodene sendes i alle andre land først. Det er jo opplagt at folk kommer til å bruke andre "kanaler" for å se episodene tidligere.

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar
Titelen på siste episode i sesong 10 var litt forstyrrende. "Unending", håper virkelig ikke den slutter "unended". Så lenge sesong 10 får en verdig avslutning så er jeg fornøyd med at SG-1 avsluttes.

7668809[/snapback]

SG-1 kommer nok ikke til å få en verdig avslutning i episode 10x20 siden de allerede skal lage 2 rett til dvd filmer. Den første filmen skal avslutte Ori storyline. Den andre skal ha noe med tidsreise å gjøre. Filming av filmene starter 15. April og 1. Juni.

Og ifølge gateworld.net så skal MGM lage minst 1 rett til DVD film hvert år etter de 2.

Endret av Highlander
Lenke til kommentar

Ja. Alle stargate fans bør kjøpe alle DVDene for å støtte serien. Jeg har kjøpt alle sesongene og har planer om å kjøpe alle som kommer i fremtiden.

Og med en tredje stargate serie i horizonten så er det viktig å støtte dem.

Endret av Highlander
Lenke til kommentar

Jeg kommer til å kjøpe alle sesongene så snart jeg har råd.

Går også med noen skumle planer om å bygge en rimelig heftig hylle til dem i form av en Stargate med tilhørende DHD som faktisk kan ringe opp og få gaten til å oppføre seg riktig (minus event horizon, jeg har ingen brødristere å ofre :p)

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Regnet ut at det koster ca 7181,- for Stargate SG-1 Sesong 1-9 box set, og 1258,- for Atlantis Sesong 1-2 box set fra play.com. (inkl. 25%moms + 100 tollegebyr pr. box (vet ikke nøyaktig hvor mye tollegebyret er))

Altså 8439 for alt.. Er jo ganske mye det ja, selv om det er to geniale serier. :wee: Vet noen om en billigere plass? Er så kjipt med 200kr tollgrense :(

Endret av Saddlefall
Lenke til kommentar
SG-1 kommer nok ikke til å få en verdig avslutning i episode 10x20 siden de allerede skal lage 2 rett til dvd filmer. Den første filmen skal avslutte Ori storyline.

7669265[/snapback]

Aah, flott at de avslutter den iallefall. Sist jeg leste noe om filmene så ble det skrevet at de ikke skulle ha noe med serien å gjøre. Tenker jeg burde begynne å følge med litt mer.

Lenke til kommentar
Ah, skal bli godt å se på Stargate igjen i morgen. Noen som vet hva som vil skje med Atlantis? Vil det fortsette, selvom SG-1 ikke gjør det? Eller?

7675144[/snapback]

Det er bekreftet at det skal bli en 4. sesong. Men noe utover det er ikke bekreftet. Kanalene og studioene bruker som regel å ta sesong for sesong, så vi får nok ikke vite om det blir en 5. sesong før sesong 4 er ferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...