Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så igår første episode med McKay i SG-1. Dukker han opp flere ganger eller kommer han ikke tilbake før Atlantis? Var egentlig ganske drittsekk i nevnte episode, ser for meg et par episoder til der han kanskje blir satt litt på plass.

 

han er med i så mange som 7 episoder. 48 Hours, Redemtion 1 og 2, Moebius 1 & 2, egasus Project, og Road Not taken.

 

Edit: Strengt talt er det bare de 3 føstte som er før Atlantis. :roll:

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Hoho, da går det unna! :D

 

Slik var jeg men Scrubs første gang jeg så det. På det meste så jeg 19 episoder på en dag, to dager på rad.

 

Med SG-1 har jeg vært oppe i 10 episoder en dag (dvs. 2 dager på en sesong), men det var engangstilfelle. Nå som jeg ser for tredje eller fjerde gang på rad, går det ikke like fort. Som oftest en eller to hver dag, men det er flere dager som jeg ikke ser det i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde rett og slett ikke hatt tid til en halv sesong til dagen. Med 43 min per episode og 22 episoder sesongen (de han har sett i hvert fall) blir jo det... 7,8 timer til dagen. Heldagsjobb. :D

Kanskje jeg kunne gjort det i en ferie, men jeg er alt for opptatt til å klare noe slikt midt i året.

Bruker normalt rundt 3-4 måneder på en gjennomgang. Blir rundt 5 episoder til dagen, av og til ingen men det tar jeg igjen med noen all-nighters.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...