IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det gjorde jeg faktisk for lenge siden. Merkelig nok ble det nesten bare McKay episoder. Merkelig det ja.... Luerer på om det er nok ikke så mange McKay fans der ute Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bye Bye Apophis, har nå kommet til sesong 5 Så han dør en gang for alle når det Replicator-infiserte skipet kræsjer? Muligens.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Bye Bye Apophis, har nå kommet til sesong 5 Så han dør en gang for alle når det Replicator-infiserte skipet kræsjer? Viss du virklig vill vite Ja, men han dukker opp i andre time lines osv. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) Så igår første episode med McKay i SG-1. Dukker han opp flere ganger eller kommer han ikke tilbake før Atlantis? Var egentlig ganske drittsekk i nevnte episode, ser for meg et par episoder til der han kanskje blir satt litt på plass. han er med i så mange som 7 episoder. 48 Hours, Redemtion 1 og 2, Moebius 1 & 2, egasus Project, og Road Not taken. Edit: Strengt talt er det bare de 3 føstte som er før Atlantis. Endret 31. januar 2009 av Xell Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 NO, Daniel er DØ, hulk hulk, husker første gang jeg så den episoden der var TRIST det Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sikker på at han ikke er død istedet? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, bare dø han kommer altid tilbake, derfor får han ikke den siste d'en Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Da har jeg sett den orginale Stargate filmen igjen. Må si at den ikke er like ille hvis du har i bakhodet at det ikke er Stargate SG-1. Men allikevel, gir den bare 3 av 6. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, den mangler følelsen som SG1 har. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, den mangler følelsen som SG1 har. Man kan jo ikke sammenligne SG-1 med filmen! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 HULK!!!! er nå over halveis i serien nå, dette er ille, bare 100 episoder igjen før jeg ikke har noe å leve for lengre Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvor lang tid har du brukt nå? Føler det gikk fort. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Noe under 10 dager tror jeg. Bruker ca. 2 dager pr. sesong Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hoho, da går det unna! Slik var jeg men Scrubs første gang jeg så det. På det meste så jeg 19 episoder på en dag, to dager på rad. Med SG-1 har jeg vært oppe i 10 episoder en dag (dvs. 2 dager på en sesong), men det var engangstilfelle. Nå som jeg ser for tredje eller fjerde gang på rad, går det ikke like fort. Som oftest en eller to hver dag, men det er flere dager som jeg ikke ser det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Første gang jeg så SG-1 (i 2004, sesong 1-7), så brukte jeg litt tid. Så 3-4 episoder hver dag for å ha noe å kose meg med en stund. Men var jo spennende, så skjønner jo at man lett kan skuffe unna en halv sesong pr. dag. ;P Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg hadde rett og slett ikke hatt tid til en halv sesong til dagen. Med 43 min per episode og 22 episoder sesongen (de han har sett i hvert fall) blir jo det... 7,8 timer til dagen. Heldagsjobb. Kanskje jeg kunne gjort det i en ferie, men jeg er alt for opptatt til å klare noe slikt midt i året. Bruker normalt rundt 3-4 måneder på en gjennomgang. Blir rundt 5 episoder til dagen, av og til ingen men det tar jeg igjen med noen all-nighters. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg sjekka litt nøyere jeg statet på den 22 nå er vi på 3 så har brukt 14 dager, altså 2 uker Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Fant dette bildet jeg lastet opp her for lenge siden. I og med slutten av SGA, passer det vel inn. Oh, noes! The secret iz out! Endret 3. februar 2009 av Groening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå