Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt kjapp research gav meg dette:

Yeah, if you're talking about that piccie of them kissing, that's a behind-the-scene pic from Resurrection. MS and AT were fooling around, and the photographer I guess didn't realize it and snapped the pic.

 

And it ended up all over the 'net, causing S/D shippers to squeee in delight. Cheesy

 

They have shared one kiss, though... in 2010. Smiley

Kilde: http://www.stargate-sg1-solutions.com/foru...pic=589.msg3963

Lenke til kommentar
Itt'no problem. ;)

 

Og btw: 10 000! :w00t:

Gratulerer! :fun:

 

Var/er AT og MS sammen, eller var det bare "vanlig" fooling around? :hmm:

Nah, Michael er nå gift med Lexa Doig (doktoren fra de to siste sesongene).

 

Gratla, L4r5! :fun:

 

 

EDIT:

:hmm:

Lexa Doig har vært i en film som heter Ba'al. :p

Endret av Groening
Lenke til kommentar
Akkurat startet en ny runde selv jeg. Denne gangen tenkte jeg å lage en liste over episoder man ikke trenger å se når man har sett serien et par ganger og er mest ute etter hovedhistorien og de "beste" av fillerene.

 

Så langt har jeg skrevet:

 

episoder som kan utelates:

1*03 Emancipation

1*04 Broca Divide (dog kommentaren til Teal'c når Jack sier "Lucy, I'm home" gjør det hele nesten verd å se en ekstra episode)

1*05 The First commandment

 

 

Episoder som forklarer bakgrunn osv, men som ikke driver hovedhistorien videre og kan droppes om man ikke er interrisert:

1*06 Cold Lazarus, Forteller bl.a. om hvordan sønnen til Jack døde

 

Hovedhistorien:

1*01 Children of the Gods

1*02 The enemy within

1*07 The Nox

 

Episoder som ikke driver hovedhistorien videre men som er fornøyelige og derfor bør taes med:

 

 

 

 

 

Skriver på etterhvert som jeg ser og har ikke kommet lenger enda.

 

 

Faktisk syns jeg ALLE episodene er verdt å se, i motsetting til serier som DS9 der mange episoder er drit kjedelige føler jeg at jeg får noe fra alle episoder av SG1, det er også kult å si at man nettopp har sett alle 214 episoder.

Ta Learing curve, den virker som en enekltstående episode, men det er faktisk den man får naquada reactor fra.

Jeg er enig i at noe episoder er bedre enn andre, men jeg nyter dem alle

Lenke til kommentar
Enkelte episoder synes jeg blir litt kjedelige når man har sett dem noen ganger. Derfor jeg tenkte jeg skulle lage en slik liste denne gangen. Selv om The learning Curve er en så enkeltstående episode så må den nok opp i hovedhistorie-listen min nettopp på grunn av at de får den reaktoren.

 

Når to så atraktive mennesker er sammen kan de kanskje ikke stoppe seg selv, de må kanskje bare
Ikke helt ukjent fenomen i showbis det der.
Lenke til kommentar

hehe... jeg tror ikke det er "fooling around" som i råklinging. Det er nok mer tulling og tøysing. Det kysset ser ganske så uskylding ut. Suss på leppene tror jeg de to er ganske så vandt med for å si det sånn.

 

Men er ikke kysset i 2010 også ganske uskyldig. Eller er det jeg som har glemt deler av handlinga?

Lenke til kommentar
bare for å klare opp hode igjen, der de får naquada generatoren, var det hvor de møter den sivilisasjonen som stammer fra inkaene og de har noen parasitter i hjernen som gjør at de kan lære ekstremt fort ? :hmm: barna blir brukt til å bli lært, så tar de de en parasitt til hvert menneske i riket fra hodet til barna, så barna blir stokk dumme igjen?

 

Ja, men det var ikke en parasitt, det var millioner på millioner av ninites(små roboter)

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
hehe... jeg tror ikke det er "fooling around" som i råklinging. Det er nok mer tulling og tøysing. Det kysset ser ganske så uskylding ut. Suss på leppene tror jeg de to er ganske så vandt med for å si det sånn.

 

Men er ikke kysset i 2010 også ganske uskyldig. Eller er det jeg som har glemt deler av handlinga?

2010? :ermm:

Lenke til kommentar
Takk, det stemmer det

De kalles nanitter tror jeg

 

hva het serien?

 

Det heter episode ikke serie

 

og

Faktisk syns jeg ALLE episodene er verdt å se, i motsetting til serier som DS9 der mange episoder er drit kjedelige føler jeg at jeg får noe fra alle episoder av SG1, det er også kult å si at man nettopp har sett alle 214 episoder.

Ta Learning curve, den virker som en enekltstående episode, men det er faktisk den man får naquada reactor fra.

Jeg er enig i at noe episoder er bedre enn andre, men jeg nyter dem alle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...