Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Hvordan var effektene sett i forhold til preairen?

Noen av effektene var endret, men det var bare noen få, kampen mellom "Über-hive" og Atlantis, eksplosjonen når Hive`en ble sprengt og drone/wraith våpen effekter...

 

Likte episoden, kunne vært mer forseggjort selvsagt, men man må tenke at det kunne vært verre også :hmm:

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
skjønner ikke helt hvordan dere kunne tidligere i tråden faktisk velge ut 5 favorit scener. er jo så sykt mange TØRRE gullkorn fra Teal'c at jeg ikke helt vet hvor jeg skulle begynt og velge.

 

Teal'c og O'Neill bytta akkurat kropp i 2x17 og Teal'c går inn på badet for og barbere hodet :)

 

"if im to ramain in this body I must shave my head" :thumbup:

 

 

Enig i at det er mange gode sitater, noen er selfølgelig bedre en andre.

 

Liker denne godt også:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Haha, så enda et gullkorn i dag som jeg ikke har sett før.

 

Det er den episoden hvor en rouge asgard kloner O'Neill. Når SG-1 reiser tilbake til huset til O'Neill og ser på maten fra dagen før, ser du Teal'c går bort til kjøleskapet, tar du en tallerken, rynker på nesen og sier:

Teal'c: Are you conducting some form of a scientific experiment?

O'Neill: Hey, that sauce is still good!

 

:D

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Synes det var en fin avsluttning, men jeg hadde klart og overbevist meg selv om at det måtte bli cliffhanger siden det allerede er annonsert filmer. Satt mer eller mindere hele episoden og tenkte "å nei, også blir det så lenge til vi får en skikkelig avsluttning." hehe.

 

Fint at de gjorde heder på Don S. Davis ved å nevne General Hammonds bråe bortgang.

Lenke til kommentar

Ja, det var trist å få høre om Davis' sin bortgang :( Han var visst en flott fyr, og en flott skuespiller.

 

Angående den siste Atlantis episoden... så synes jeg den alternativ-univers episoden med Sheperd som sheriff var JÆVLIG kul. Den var også filmatisk veldig annerledes følte jeg... mer moderne, og... ja, filmatisk!

 

Den siste episoden var grei nok, men jeg tror den hadde vært mye bedre dersom menneskene på jorda faktisk fant ut av hva som hadde foregått og Atlantis landa ved San Francisco UTEN cloak.

 

Dessuten ville vel noen merke en enorm dypp i vannoverflaten på flere hundre meter... og hva med de resulterende bølgene? Det ville jo skape flodbølger over San Francisco?

 

Også interessant var dette med wormhole travel. Det er vel DET som legger grunnen for Stargate Universe på en eller annen måte regner jeg med.

Endret av anonymouse
Lenke til kommentar
Jeg digget også Vegas. Den var råkul!

 

Angående den siste Atlantis episoden... så synes jeg den alternativ-univers episoden med Sheperd som sheriff var JÆVLIG kul. Den var også filmatisk veldig annerledes følte jeg... mer moderne, og... ja, filmatisk!

 

 

 

Helt enig. En av de bedre episodene den siste sesongen i mine øyne.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

regi av "sjefen sjøl" (eller en av dem) Robert C Cooper. Det er gjerne slik at når Cooper bestemmer seg vor at "denne episoden er min!" så er det fordi han har en klar visjon forhvodan den skal bli. Og mannen har nok mer en nok å gjøre så når han involverer seg så dypt i en episode så kan man nesten garantere at dette ikke blir noe mainstream.

Lenke til kommentar
regi av "sjefen sjøl" (eller en av dem) Robert C Cooper. Det er gjerne slik at når Cooper bestemmer seg vor at "denne episoden er min!" så er det fordi han har en klar visjon forhvodan den skal bli. Og mannen har nok mer en nok å gjøre så når han involverer seg så dypt i en episode så kan man nesten garantere at dette ikke blir noe mainstream.

 

Vi visste jo at det var noe galt med Goth-folk! Nå vet vi hva! Neida :)

 

Ja, den episoden var konge... den beste i nyere tid, synes jeg. Atlantis har dabbet av sterkt i fjerne og femte sesong synes jeg :(

 

Trist med tanke på potensialet, når vi se f.eks Vegas-episoden.

Lenke til kommentar

Hele episoden er etter sigende en CSI-spoof. En arbeidstittel var visstnok "CSI: Atlantis".

Falt aldri for CSI, så kan ikke uttale meg om detaljer. Men ja, (mye av) filmingen, musikkvalg, og skuespill appellerte til meg også, selv om episoden selvfølgelig ikke var perfekt. Men skal man først fortelle Wraith-ene hvor jorda ligger, så var jo dette en... kreativ måte å gjøre det på. Cooper er en morsom liten tass.

 

Siste episode var fin-fin, men uansett kvalitet så blir det jo vemodig når den er over. Bedre enn SG-1 sin siste episode, selv om jeg likte den også.

Lenke til kommentar

Så en episdode av Hammond (tror det var s08e14) der han var kaptein på skipet.

 

Så besvimte han av karbondioksid forgiftning. Det som var morsomt da var at ingen ville ta munn til munn på han.

Hadde jeg vært der hadde jeg nok gjort alt for å redde vår lille bamse.

Lenke til kommentar

Jippi, ny episode i dag... :hmm: nei, vent litt :thumbdown:

 

 

Super Teaser til Universe :woot:

 

Sjekk de romvesnene!!

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Nei, ingen romvesner her...

 

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...