Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jasså, han rakk også en film jeg kom over her for ikke så lenge siden. Far cry. trailer finnes på youtube, ser ut som noe bedritent shit.

Ellers har jeg sett twin peaks for første gang nå nettopp, der gjorde don s davis en enorm bra rolle.

Men til stargate, ble dypt skuffet over sesong avsluttninga. Alt gikk for fort.

Lenke til kommentar

Tja... Mulig eg husker feil, men er det ikke noe med energien som kreves eller lignende..

 

Eller noe sånn som at signaler ikke kan kollidere, det kan ting gjøre?!

 

Fant ikke noe her om det... Sikkert noen her inne som husker den nøyaktige ordrette forklaringen til Dr.Carter! ;)

Lenke til kommentar

skjønner ikke helt hvordan dere kunne tidligere i tråden faktisk velge ut 5 favorit scener. er jo så sykt mange TØRRE gullkorn fra Teal'c at jeg ikke helt vet hvor jeg skulle begynt og velge.

 

Teal'c og O'Neill bytta akkurat kropp i 2x17 og Teal'c går inn på badet for og barbere hodet :)

 

"if im to ramain in this body I must shave my head" :thumbup:

Lenke til kommentar

Må si jeg var ganske fornøyd med den aller siste episoden. Hvertfall stilig slutt med San Fransisco broen. :p

Ellers var det ikke noen spesiell avslutning (sikkert noe med at de fikk beskjed om kansellering under innspillingen av Identiy).

Håper filmen kommer fort, slik at vi får Altantis opp å kjøre igjen tilbake til Pegasus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...