Dragen Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Don S. Davis rakk å spille i serien To Love and Die før han døde. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 jasså, han rakk også en film jeg kom over her for ikke så lenge siden. Far cry. trailer finnes på youtube, ser ut som noe bedritent shit. Ellers har jeg sett twin peaks for første gang nå nettopp, der gjorde don s davis en enorm bra rolle. Men til stargate, ble dypt skuffet over sesong avsluttninga. Alt gikk for fort. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Har fått sesong 4 og 5 av SG-1 nå, sitter og koser meg! Lite spørsmål, mulig det er jeg som er treg, men Stargates har enveiskjøring sant? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Ja! Dial out blir jo ofte brukt som forsvar mot inntrengere! Men kommunikasjon kan gå begge veier! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Det var det jeg syntes var litt sært. Er det noen forklaring på det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tja... Mulig eg husker feil, men er det ikke noe med energien som kreves eller lignende.. Eller noe sånn som at signaler ikke kan kollidere, det kan ting gjøre?! Fant ikke noe her om det... Sikkert noen her inne som husker den nøyaktige ordrette forklaringen til Dr.Carter! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Sci-fi teaser til Enemy at the gate: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
genstian Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Noen som har lagt merke til noen effekt forandringer fra preair til episoden som ble sendt nå? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Eg leter etter Stargate SG-1 Sesong 4 med norsk undertekst men finner ikke noen. Cdon.com har ikke sesong 4 og platekompaniet har ikke en med norsk undertekst. Eg vil kjøpe ny og ikke brukt. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Fant den på dansk nettside ei gang, men husker ikke hva den sia hette.. Kosta 700 eller 800kr så var rimelig dyrt! Sikkert ikke så lenge til hele serien kommer ut med norsk tekst heller.. EDIT: fant noe her http://www2.homeenter.com/cds/showpage.asp...&maintype=1 men vansklig å si om det er SG1 eller SGA da.. Endret 3. januar 2009 av stwa Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 elkjøp lillehammer hadde 6. juledag. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nettopp sett ferdig SG-1 og er ute i episode 18 sesong 3 på SGA så nå er jeg snart ferdig Lenke til kommentar
stwa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 elkjøp lillehammer hadde 6. juledag. Hmm, hørtes merkelig ut.. Søsteren min har ansvar for bla innkjøp av filmer og serier på en elkjøp butikk og levrandøren deres hadde ikke fått den.. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Yyyyy. Det har SG-1 sesong 4 på cdon.com Men hvorfor er det bestill (2009-02-11 ) og ikke kjøp når serien ble laget 2000-2001? Er det på grunn av undertekst og omgjort til DVD? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du er klar over at serier ikke blir lagt ut på dvd først, ikke sant? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 skjønner ikke helt hvordan dere kunne tidligere i tråden faktisk velge ut 5 favorit scener. er jo så sykt mange TØRRE gullkorn fra Teal'c at jeg ikke helt vet hvor jeg skulle begynt og velge. Teal'c og O'Neill bytta akkurat kropp i 2x17 og Teal'c går inn på badet for og barbere hodet "if im to ramain in this body I must shave my head" Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Må si jeg var ganske fornøyd med den aller siste episoden. Hvertfall stilig slutt med San Fransisco broen. Ellers var det ikke noen spesiell avslutning (sikkert noe med at de fikk beskjed om kansellering under innspillingen av Identiy). Håper filmen kommer fort, slik at vi får Altantis opp å kjøre igjen tilbake til Pegasus. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvordan var effektene sett i forhold til preairen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå