IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) 7 chevroner = annen planet i samme galakse.8 chevroner = en planet i en annen galakse. 9 chevroner får deg i det minste til et skip som setter ut nye chevroner i en ukjent galakse, om jeg har forstått det lille av informasjonen vi har mottat om den 9. chevronen gjennom informasjon om SGU. Det 9 chevronet sender deg til et skip, som kom etter det skipet som satte/setter ut nye stargate`er i andre galakser. Det var et ekspriment som ble startet av Alterans, men aldri avsluttet, da de ble opptatt med "oppstigning" ol. Endret 23. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Steike! Hva skulle zeke gjort uten deg! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 7 chevroner = annen planet i samme galakse.8 chevroner = en planet i en annen galakse. 9 chevroner får deg i det minste til et skip som setter ut nye chevroner i en ukjent galakse, om jeg har forstått det lille av informasjonen vi har mottat om den 9. chevronen gjennom informasjon om SGU. Fail! Hva skal man med "chevroner" uten stargates Det 9 chevronet sender deg til et skip, som kom etter det skipet som satte/setter ut nye stargate`er i andre galakser. Det var et ekspriment som ble startet av Alterans, men aldrig avsluttet, da de ble opptat med "oppstigning" ol. Jeg ser du ikke er smart nok til å se forskjell på en liten skrivefeil og total missforståelse av hele stargate-serien(e) og de begreper seriene har innført. I dette tilfelle var det snakk om en liten skrivefeil, eller blanding av to ord som jeg ikke fikk med meg før jeg trykket "post". PS: Du feiler også når det kommer til bruk av smileys og tegnsetting. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Så den siste SGA episoden tidliggere og synes faktisk dette er en av de bedere Atlantis episodene jeg har sett! Gøy å se kjente fjes som Carter, Davis og Walter igjen! Men synes nesten det så litt dumt ut når de fløy med Atlantis.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vil tippe det har mest med at effektene nok ikke er helt ferdige.... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vil tippe det har mest med at effektene nok ikke er helt ferdige.... Nei, du sier ikke det. De første sesongene av Babylon 5 hadde til tider bedre effekter. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vil tippe det har mest med at effektene nok ikke er helt ferdige.... Nei, du sier ikke det. De første sesongene av Babylon 5 hadde til tider bedre effekter. Om jeg tør spørre, hva har Babylon 5 med en ikke ferdig episode av Atlantis å gjøre? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hva var det skipet som var så hemmelig dei snakka om? SGU? Og hva skjer i sesong6? Lenke til kommentar
genstian Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Blir ingen sesong 6 av Atlantis Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Hva var det skipet som var så hemmelig dei snakka om? SGU? Og hva skjer i sesong6? Skipet de snakket om, hvis det er det som ikke var tilgjengelig du snakker om? Det var Odessy som var på et super hemmelig oppdrag Caldwell ikke skulle vite om.... Vi vet ikke om det hadde noe med SGU å gjøre. Det blir ingen sesong 6 av SGA (Har ikke sett episoden, lest på gateworld forum....) Endret 26. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vi nå LITT hensyn til de som klarer å vente! SPOILERS PÅ ALT SOM IKE ER SENDT I USA! Latterlig at det skal være så syyyyykt vanskelig å få til! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Tråden burde vært stengt til sesongen er over. Og StargateLover, se å fjern spoilerne fra signaturen din. Er det virkelig så jævlig vanskelig å fatte at vi ikke har lyst til å vite hva som skjer? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det såg eg ikke før nå! Det er så latterlig at det gjør vondt.... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Tråden burde vært stengt til sesongen er over. Tråden burde kanskje bli stengt til sesongslutt, så Dragen (ikke noe personlig ) mm. slipper å bli spoilet! Endret 26. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Tråden burde vært stengt til sesongen er over. Tråden burde kanskje bli stengt til sesongslutt, så Dragen (ikke noe personlig ) mm. slipper å bli spoilet! Tull og tøys Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nei det er så lett å unngå spoilers at det BØR man virkelig kunne klare å få til uten gang på gang røpe ting som ikke er av interresse for folk om ikke har sett episoden! Sjerpings! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det såg eg ikke før nå! Det er så latterlig at det gjør vondt.... Har endra på det nå God jul ! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 De første sesongene av Babylon 5 hadde til tider bedre effekter. Om jeg tør spørre, hva har Babylon 5 med en ikke ferdig episode av Atlantis å gjøre? Var setningen så uforståelig? Jeg brukte Babylon 5 sine første sesonger som referanse for å beskrive hvor dårlig de uferdige effektene i episoden var. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Effektene i Enemy at the gate er ikke ferdige, men jeg tror Vegas er ferdig. Uansett så har egentlig de fleste episodene i Atlantis had dårlige effekter iforhold til f.eks SG1 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Effektene i Enemy at the gate er ikke ferdige, men jeg tror Vegas er ferdig. Uansett så har egentlig de fleste episodene i Atlantis had dårlige effekter iforhold til f.eks SG1 egentlig ikke.. Atlantis har siden starten hatt større effekt budsjet enn SG1 hade mot slutten.. og ser man Atlantis i HD er det superbe effekter.. PS: likte forsten at Kina har en 304 nå.. ventet egentlig på det.. også at Uss phoenix IKKE blir neste Amerikanske 304 likevel.. men at den ble døpt om til General Hammond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå