Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

7 chevroner = annen planet i samme galakse.

8 chevroner = en planet i en annen galakse.

9 chevroner får deg i det minste til et skip som setter ut nye chevroner i en ukjent galakse, om jeg har forstått det lille av informasjonen vi har mottat om den 9. chevronen gjennom informasjon om SGU.

 

Det 9 chevronet sender deg til et skip, som kom etter det skipet som satte/setter ut nye stargate`er i andre galakser. Det var et ekspriment som ble startet av Alterans, men aldri avsluttet, da de ble opptatt med "oppstigning" ol.

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 chevroner = annen planet i samme galakse.

8 chevroner = en planet i en annen galakse.

9 chevroner får deg i det minste til et skip som setter ut nye chevroner i en ukjent galakse, om jeg har forstått det lille av informasjonen vi har mottat om den 9. chevronen gjennom informasjon om SGU.

:thumbdown: Fail! Hva skal man med "chevroner" uten stargates :eek:

 

Det 9 chevronet sender deg til et skip, som kom etter det skipet som satte/setter ut nye stargate`er i andre galakser. Det var et ekspriment som ble startet av Alterans, men aldrig avsluttet, da de ble opptat med "oppstigning" ol.

 

Jeg ser du ikke er smart nok til å se forskjell på en liten skrivefeil og total missforståelse av hele stargate-serien(e) og de begreper seriene har innført.

 

I dette tilfelle var det snakk om en liten skrivefeil, eller blanding av to ord som jeg ikke fikk med meg før jeg trykket "post".

 

PS: Du feiler også når det kommer til bruk av smileys og tegnsetting. ;)

Lenke til kommentar

 

Hva var det skipet som var så hemmelig dei snakka om? SGU? Og hva skjer i sesong6?

Skipet de snakket om, hvis det er det som ikke var tilgjengelig du snakker om? Det var Odessy som var på et super hemmelig oppdrag Caldwell ikke skulle vite om.... Vi vet ikke om det hadde noe med SGU å gjøre. Det blir ingen sesong 6 av SGA :cry:

 

(Har ikke sett episoden, lest på gateworld forum....)

 

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
Effektene i Enemy at the gate er ikke ferdige, men jeg tror Vegas er ferdig. Uansett så har egentlig de fleste episodene i Atlantis had dårlige effekter iforhold til f.eks SG1

egentlig ikke..

 

Atlantis har siden starten hatt større effekt budsjet enn SG1 hade mot slutten..

og ser man Atlantis i HD er det superbe effekter..

 

 

PS: likte forsten at

Kina har en 304 nå.. ventet egentlig på det.. også at Uss phoenix IKKE blir neste Amerikanske 304 likevel.. men at den ble døpt om til General Hammond

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...