JimRamse Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Og der var aller siste episode av Stargate Atlantis sett. Også denne episoden var skikkelig bra, selv om jeg personlig kanksje likte Ep.19 litt bedre. Så får vi bare krysse fingrene å håpe at det kommer både noen Atlantis og noen flere SG.1 filmer etterhvert. Blir rart å ikke få noen nye episoder fremover........... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Og der var aller siste episode av Stargate Atlantis sett. Også denne episoden var skikkelig bra, selv om jeg personlig kanksje likte Ep.19 litt bedre. Så får vi bare krysse fingrene å håpe at det kommer både noen Atlantis og noen flere SG.1 filmer etterhvert. Blir rart å ikke få noen nye episoder fremover........... Ble det den finalen vi hadde håpet på? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Da det sikkert ikke er så mange som har sett disse to episodene enda skal jeg ikke ta å si noe særlig om de så jeg ikke ødelegger for andre. Eneste jeg kan si er at det i mine øyne var de to beste episodene i SG:A jeg har sett på lenge. Episode 19 er veldig anderledes, men falt veldig i smak hos meg. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Da det sikkert ikke er så mange som har sett disse to episodene enda skal jeg ikke ta å si noe særlig om de så jeg ikke ødelegger for andre. Eneste jeg kan si er at det i mine øyne var de to beste episodene i SG:A jeg har sett på lenge. Episode 19 er veldig anderledes, men falt veldig i smak hos meg. Det er en grunn til at det finnes spoiler-tags XD Kommer Atlantis til jorda? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vakre filmatiske effekter de har brukt i episode 19. (det må jeg vel kunne si uten spoiler?) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Episode 19 kunne de godt ha stått over. Strengt tatt var det kun en ønskeoppfylling hos produsentene. Ep. 20 var alt for rotete og sammenpresset. Føltes ut som det var en dobbeltepisode de hadde kuttet ned til noen og førti min. Likte ikke den endelige avsluttningen dog. Alt for mye av USA-egoismen til SG1. Hvem var dama med som kom inn på sykestuen på slutten? Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 S05E20, beste episoden i SG-A. Til dere som ikke har sett den enda, gled dere! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hm, har lyst til å se preairene nå, men tenker jeg venter til de ferdige versjonene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er det noen forskjell på de da mon tro?? Sett Vegas, holder på med Enemy at the gate nå.... Virker ferdige de Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tipper det bare er finpuss på enkelte effekter Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 I ep 20 står det flere ganger "temp vfx", og effektene ser litt uferdige ut (men ikke så altfor ille). I ep 19 skjer ikke dette (men så er ikke dette en ep. med masse fx). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Nå ble eg litt rørt! The General Hammond..... Det var en flott gesture! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Husk at alt som angår episode 19 og 20 skal puttes i spoiler. Disse er ikke sendt i USA enda. Grei avslutning, men bygget ikke noe særlig opp til noen filmer da. Skulle ikke det egentlig være en dobbeltepisode (de to siste episodene hang jo for så vidt sammen, men jeg så for meg en 90-minutters episode) som endte med en cliffhanger som skulle bli fulgt opp av en film, noe jeg ikke fikk inntrykk av. Når jeg tenker meg om, kan jo disse følges opp av en film der de tar knekken på wraith, som Ark of Truth gjorde for the Ori. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Husk at alt som angår episode 19 og 20 skal puttes i spoiler. Disse er ikke sendt i USA enda. mulig jeg ikke har fulgt helt med men hvor er de sendt da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Ja enig i det... Blandede følelser nå... Det eneste de gjorde var jo å forsvare jorda mot denne ene Hiven... Men for all del, en evt film kan jo seff handle litt om tilbake til Pegasus, ødelegge Wraiths osv! Håper hvertfall ikke dette var det siste vi ser av SGA! Og hvem var damen til Ronin?? Har sett hu før, men hjelpe meg... Var ikke rare oppbyggingen til at han skulle skaffe seg fru.. Han har jo vært hypp på legen lenge! Endret 23. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Eit innlegg er fjerna. Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein melding eller bruke -knappen. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hm, har lyst til å se preairene nå, men tenker jeg venter til de ferdige versjonene. Jeg venter! Skal se de når de er helt ferdige! Da har jeg noe å glede meg til Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Eg har ett lite spørsmål angående denne stargateen. Når det er 7 lyst på den kommer de til en annen planet og når det er 8 lys kommer det til en annen alternativ dimensjon. Men det er max 9 på den. Hva skjer når 9 lys er på? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) fail Endret 23. desember 2008 av MrSmile Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) 7 chevroner = annen planet i samme galakse. 8 chevroner = en planet i en annen galakse. 9 chevroner får deg i det minste til et skip som setter ut nye stargater i en ukjent galakse, om jeg har forstått det lille av informasjonen vi har mottat om den 9. chevronen gjennom informasjon om SGU. Endret 23. desember 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå