stwa Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nja, om du ser episoder der hvor Mckay og Carter samarbeider om noe. Der er det somoftest carter som løser problemet Men så er jo som regel McKay mer opptatt av Carter enn problemet i de episodene da Sant det :!: Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 har han ikke sagt carter er smartere? jeg mener å huske han sa noe sånt Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 har han ikke sagt carter er smartere?jeg mener å huske han sa noe sånt I "grace under preasure" sa han at på en bra dag kunne hun være kanskje like smart/intelligent (IQ) som han, men han innrømte at Carter er "visere"... Selv om han egentlig bare innrømte det til seg selv (Hallusinasjon)... Men han innrømte det like fullt Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 så flink du var StargateLOVER *gir StargateLOVER en kjeks* fornøyd? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) så flink du var StargateLOVER *gir StargateLOVER en kjeks* fornøyd? Litt of topic kanskje? *StargateLOVÈR tar imot kjeks, bare for å finne ut at det var et virus* "HOST; HOST" *StargateLOVER har blitt syk, men han har en mac, da kan i alle fall ikke den bli syk! (StargateLOVER har ikke MAC) (Ingen mac`er ble skadet i denne posten ) Hva tror dere om Enemy at the gate? Endret 15. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 haha news flash: "Apple tells Mac users: Get anti-virus" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kan vi være så snill å peile oss inn på topic igjen? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg digger stargate Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg digger stargate Kult! Hva er favorittepisoden din? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 er jo mange gode, men her og nå går jeg for "Window of Opportunity" din? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Min er nok også Window of opportunity. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hva heter den episoden der Jack og Teal'c opplever samme dagen om og om igjen? Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Window of Opportunity hehe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Da er vi nok veldig enige om favoritt-episode. Endret 15. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jepp, noe som tyder på det ja Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Scottish thesp Robert Carlyle (The Full Monty) has been tapped to headline the brand's third live-action series, Stargate Universe. Carlyle, most recently seen in Fox's 24: Redemption pic, will play Dr. David Rush, the leader of a group of soldiers, scientists, and civilians who have been stranded on an ancient ship in the far reaches of space. "We are very excited about having an actor of this caliber, around which we can build a strong, character-based series," said series creators Brad Wright and Robert Cooper in an exclusive statement. "Robert Carlyle will engage a broad audience and we hope to deliver a show that demonstrates to new viewers that the loyalty of longtime fans of the Stargate franchise has been well-deserved." SGU, which will launch via a two-hour movie on Sci Fi next July, is being billed as the edgy, rebellious sibling to Stargate SG-1 and Stargate Atlantis. Or as Wright/Cooper put it: "We see SGU as an innovative step forward and an opportunity to expand the franchise." Lenke til kommentar
Capless Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 jeg både gleder og gruer meg til SGU Lenke til kommentar
Weir Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Eg har ikke valgt ut noen favoritt episode enda. Husker ikke hvilken episode og hvilken sesong det er da men da Teal'c fikk noen konsertbilletter eller hva slags billetter det nå var av faren til Vala på slutten av episoden så syns eg nesten litt synd på på Teal'c Lenke til kommentar
Groening Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Dæng, alt jeg klarer å tenke om han Carlyle fyren er den filmen Jimmy (?) der han er forballtrener. Hatet ham i den filmen (i 28 weeks (days?) later også egentlig). Synes heller at plotet ikke virket noe spennende (eller jo, men), det blir hvert fall en helt ny serie virker det som. Ny feeling. Bløtkokt Egghue: Det var Family Ties. Den andt eller tredje siste episoden. Endret 15. desember 2008 av Groening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå