Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker jeg anbefalte stargate til broren min. Da hadde akkurat Atlantis begynt. Han syntes det var alt for mange sesonger å se på SG-1 bare for å "se seg opp" på serien så han hoppa rett på Atlantis. Han blei fort hekta, men SG-1 har aldri fenget han på samme måte. Tror kanskje det er en smule nostalgi som gjør at "alle" mener SG-1 er best. Det er jo originalen så det er den oppskriften vi var mest vant til. Derfor tror jeg man ikke dømmer Atlantis på eget grunnlag

Lenke til kommentar
Og litt for mye McKay sier: Det er umulig! Ingen har gjort noe lignende, og fem minutter senere så var det løst!

 

I SG1 tok slike ting hvertfall litt tid!

 

 

Er ikke McKay jordens smarteste eller noe sånnt??? :)

 

ja jotun, måten ting ble gjort i SG1 var/er mye bedre. Men Atlantis er Stargate derfor er det uansett bra :)

 

 

leifeinar, I følge Mckay selv så er han verdens smarteste, hehe.  Egoet hans er uansett verdens største :)

Lenke til kommentar
Stargate, filmen fra 1994 er en god apetittvekker, men langt fra perfekt.

 

Deretter fortsetter man videre med 7 hele sesonger av Stargate SG-1, frem til man begynner å se annenhver episode SG-1 og Stargate Atlantis videre.

Så vidt eg vet så er det to filmer etter begge Stargate seriene. Det eg lurer er hvilken rekkefølge er det på de?

Stargate

Stargate SG-1

Stargate Atlantis

Stargate The Ark of Truth - Stargate: Continuum

The Ark of Truth er før Continuum?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...