Groening Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Meh, jeg ser alt. Men venter minst ett år i mellom hver gang. Da "glemmer" du små detaljer og legger merke til mye nytt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Enig, men det hender at hvis jeg kommer til en kjedelig episode, så hopper jeg over den. Men begynner på første sesong, første episode. Er på vei gjennom SG-1 for fjerde gang nå, akkurat kommet til sesong 4. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg er snart ferdig nå, for andre gang på et år. Men venter til sesong 5 er over før jeg ser resten av det. Blir ganske tett i mellom. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hehe, ja. Men jeg har ikke sett alt tre ganger. Første gang jeg så, så jeg først s01-s03 av SGA, så s01-s10 av SG-1 (ble hektet på Stargate etter Atlantis, og begynte å se på SG-1), så tok jeg pause, og så begynte jeg å se SG-1 igjen, men startet på sesong 3, og så alt derfra, inkludert alt (som da var kommet) av SGA. Så så jeg alt, med de to første sesongene av SG-1 igjen, og nå er vel det 6 mnd. siden, og jeg har startet på nytt. Nå ser jeg ikke så ofte da, rundt 4-5 episoder i uken, men ofte mer, spesielt i helgene, hvor det gjerne kan bli 5 episoder på en dag, hvis det er gøye episoder, hehe. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 hva er best av SG-1 og SGA? hvis man MÅTTE kåre en vinner Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) SG.1 helt klart....., selv om jeg faktisk foretrekker SGA etter at RDA forsvant fra SG.1. Men alikevel. Mange gode sesonger med SG.1 med RDA i hovedrollen gjør SG.1 til en vinner hos meg ihvertfall. Endret 9. desember 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 da blir det vel 10 sesonger SG-1 på meg, finnes vel værre ting og slå ihjel mørketida med genial start på SGA 5.14 hvor Woolsey gir Ronon Dex en moralpreik om manglende papirarbeid fra ekspidisjonene Lenke til kommentar
Groening Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 SG-1, SGA vil aldri være på samme nivå. Det er kjemien mellom karakaterene og... bare alt. SG-1 er best. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Finnes intet substitutt for the real thing. SG1 all the way. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 da blir det vel 10 sesonger SG-1 på meg, finnes vel værre ting og slå ihjel mørketida med genial start på SGA 5.14 hvor Woolsey gir Ronon Dex en moralpreik om manglende papirarbeid fra ekspidisjonene Starten i sammenheng med slutten slår jo alt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Starten i sammenheng med slutten slår jo alt. gjordet det, men jeg så ikke slutten før jeg postet. men sån i ettertid er mange artige karakterer i SGA, blir og savne de Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Mgm promo til Identity: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Trailer til "Vegas"!: Se filmen hos Youtube Spoiler til "Vegas" og "Enemy at the gate"! (Ser veldig bra ut!!!) Stargate Atlantis Season 5 Episode 19/20 <---- Link! Har ikke sett Identity enda, men jeg tror disse neste blir... hva skulle jeg si... MYE bedre! Endret 13. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kjipt. Identiy har ikke kommet i HD enda. Det betyr at den ikke kommer før i ettermiddag. StargateLOVER: Meh. Vegas virker ikke så veldig spennende. Andt siste episode og han skal være på jorden? Sikkert en eller annen wraith som har kommet seg dit. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kjipt. Identiy har ikke kommet i HD enda. Det betyr at den ikke kommer før i ettermiddag. Har allerede sett den i HD jeg... Mystisk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 neppe... I xvid med rip fra en HD kilde ja... Men 720 p eller høyere er vel ikke kommet enda, ikke sett det hvertfall! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Kom i HD for 13 min siden. Henter den nå. Var hvis bare litt sen i dag. . Og ja, det står kanskje at det er HD på andre, men de er bare tatt opp fra HD (slik Jotun sa). Endret 13. desember 2008 av Groening Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kom i HD for 13 min siden. Henter den nå. Var hvis bare litt sen i dag. .Og ja, det står kanskje at det er HD på andre, men de er bare tatt opp fra HD (slik Jotun sa). Nei, jeg er ganske sikker på at det var HD, det var HD kvalitet, men la oss ikke skli ut her... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kommer Blu-ray med AoT og C nå. Amazon.com - link Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 hvilke episode som er det siste denne sesongen? og er dette siste sesong av SGA? hvilke episode som er det siste denne sesongen? og er dette siste sesong av SGA? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå