MysticoN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 likte denne episoden.. men jeg er for stor fan til å ikke like serien. synest denne episoden var en av de bedre i denne sesongen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Utrolig dårlig animert når skipet lander i vannet.... Skulle tro de kunne klart å få det litt bedre til i slutten av 2008.... Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Reagerte på det samme, men SGA har vel alltid vært lavt budsjetert, og dette er de siste episodene. Bare håper vi får se noe skikkelig knall siste episode. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Har personlig vært StarGate fan i mange år nå, men etter hvordan kvaliteten har vært på de siste episodene nå er jeg faktisk glad det snart er slutt...... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Utrolig dårlig animert når skipet lander i vannet.... Skulle tro de kunne klart å få det litt bedre til i slutten av 2008.... Ja! La merke til det, ble utrolig satt ut av vannet. Dårligste jeg har sett i Stargate av vanneffekter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 You guys want some cheese with that whine? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 You guys want some cheese with that whine? Ja takk Pleier ikke være typen til å klage, men synes serien har falt noe helt fryktelig i det siste. Jeg er faktisk en av de som mener Atlantis ble hakket bedre enn SG.1 etter at RDA forsvant. Men nå er det tragisk. Sitter å halvsover igjennom episodene. Er liksom ikke noe spesielt over det lengre. Hopper jeg derimot tilbake å ser gamle episoder så storkoser jeg meg. Føler tiden snart er inne for å se igjennom hele sulamitten på nytt, ihvertfall hele SG.1. Så kanskje ta hele Atlantis igjen når denne sesongen er ferdig. Føler ofte det er bedre på den måten, for ser jeg igjennom 4 - 5 episoder en dag, så gjør det ikke noe om en episode ikke er så bra. Ser jeg en episode i uka derimot, å den er dårlig da blir jeg litt grinete Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Syntes det var en eller annen plass noen sider tilbake noen linket til den beste plassen man kunne kjøpe the arc of truth, og antageligvis alt annet også, men jeg fant den ikke igjen. Noen som vet hvor det var? eller er det bare hipp som happ. Leste at the arch of truth hører til rett før sesong 4 av atlantis, og nå er jeg 3-4 ep inn i SA ep4 :ø Må haste se den før neste søndag hehe. Endret 8. desember 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Ser ikke særlig grunn til å syte. Ja, kvaliteten er ujevn sammenlignet med SG-1 på sitt beste. Men det er mye som er bedre enn f.eks. SG-1 sesong 10, og definitivt bedre enn Atlantis sesong 1. Å få med en wraith som man kan forholde seg til (med "Michael" gikk ting skeis ganske umiddelbart) over tid var et smart trekk. Universe høres sålangt ikke lovende ut, men kan vel fortsatt overraske positivt. Jeg nøler uansett med å si meg tilfreds med Atlantis' endelikt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Syntes det var en eller annen plass noen sider tilbake noen linket til den beste plassen man kunne kjøpe the arc of truth, og antageligvis alt annet også, men jeg fant den ikke igjen. Noen som vet hvor det var? eller er det bare hipp som happ. Leste at the arch of truth hører til rett før sesong 4 av atlantis, og nå er jeg 3-4 ep inn i SA ep4 :ø Må haste se den før neste søndag hehe. AoT har egentlig ingen sammenheng med SGA, med untak en kommentar slengt ut i lufta i begynnelsen av filmen som kan tolkes til at den skjer etter at Wolsey tar over Atlantis. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Syntes det var en eller annen plass noen sider tilbake noen linket til den beste plassen man kunne kjøpe the arc of truth, og antageligvis alt annet også, men jeg fant den ikke igjen. Noen som vet hvor det var? eller er det bare hipp som happ. Leste at the arch of truth hører til rett før sesong 4 av atlantis, og nå er jeg 3-4 ep inn i SA ep4 :ø Må haste se den før neste søndag hehe. www.cdon.no Søkeord: stargate Der få du den med norsk tekst og.... Endret 8. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Norsk tale!?! OT: Vet noen om AoT blir sendt på Viasat4? De må vel nesten få senderettighetene når de har sendt alt av begge seriene. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 (endret) Norsk tale!?! OT: Vet noen om AoT blir sendt på Viasat4? De må vel nesten få senderettighetene når de har sendt alt av begge seriene. ... Hva er det du babler om med Norsk Tale? Endret 8. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gi deg med smiliene, dette har du fått beskjed om før. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Gi deg med smiliene, dette har du fått beskjed om før. Ja.... Hva tror du om neste episode da? Lenke til kommentar
covah Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hmm... problemer for Stargate Worlds Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hmm... problemer for Stargate Worlds Indeed..... 25 dager! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 følge med i tråden her... så dere sier at sesong 5 er den siste? er på 5.13 nå Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 bleh, sku ønske jeg også kunne se stargate episoder om igjen. Hvordan klarer dere det? Er jo ikke spennende når man vet hva som skjer hele tiden. Det som er gøy med stargate er jo at alt kan skje. Når man ser det for første gang.... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Trikset er å hoppe over de kjedeligste og minnesverdige episodene. Prøv å start med s1e5, så s1e7, s1e9, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå