Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
You guys want some cheese with that whine?

 

Ja takk :)

 

Pleier ikke være typen til å klage, men synes serien har falt noe helt fryktelig i det siste. Jeg er faktisk en av de som mener Atlantis ble hakket bedre enn SG.1 etter at RDA forsvant. Men nå er det tragisk. Sitter å halvsover igjennom episodene. Er liksom ikke noe spesielt over det lengre. Hopper jeg derimot tilbake å ser gamle episoder så storkoser jeg meg. Føler tiden snart er inne for å se igjennom hele sulamitten på nytt, ihvertfall hele SG.1. Så kanskje ta hele Atlantis igjen når denne sesongen er ferdig. Føler ofte det er bedre på den måten, for ser jeg igjennom 4 - 5 episoder en dag, så gjør det ikke noe om en episode ikke er så bra. Ser jeg en episode i uka derimot, å den er dårlig da blir jeg litt grinete :)

Lenke til kommentar

Syntes det var en eller annen plass noen sider tilbake noen linket til den beste plassen man kunne kjøpe the arc of truth, og antageligvis alt annet også, men jeg fant den ikke igjen. Noen som vet hvor det var? eller er det bare hipp som happ.

 

Leste at the arch of truth hører til rett før sesong 4 av atlantis, og nå er jeg 3-4 ep inn i SA ep4 :ø Må haste se den før neste søndag hehe.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Ser ikke særlig grunn til å syte. Ja, kvaliteten er ujevn sammenlignet med SG-1 på sitt beste. Men det er mye som er bedre enn f.eks. SG-1 sesong 10, og definitivt bedre enn Atlantis sesong 1. Å få med en wraith som man kan forholde seg til (med "Michael" gikk ting skeis ganske umiddelbart) over tid var et smart trekk.

 

Universe høres sålangt ikke lovende ut, men kan vel fortsatt overraske positivt. Jeg nøler uansett med å si meg tilfreds med Atlantis' endelikt.

Lenke til kommentar
Syntes det var en eller annen plass noen sider tilbake noen linket til den beste plassen man kunne kjøpe the arc of truth, og antageligvis alt annet også, men jeg fant den ikke igjen. Noen som vet hvor det var? eller er det bare hipp som happ.

 

Leste at the arch of truth hører til rett før sesong 4 av atlantis, og nå er jeg 3-4 ep inn i SA ep4 :ø Må haste se den før neste søndag hehe.

AoT har egentlig ingen sammenheng med SGA, med untak en kommentar slengt ut i lufta i begynnelsen av filmen som kan tolkes til at den skjer etter at Wolsey tar over Atlantis.

Lenke til kommentar
Syntes det var en eller annen plass noen sider tilbake noen linket til den beste plassen man kunne kjøpe the arc of truth, og antageligvis alt annet også, men jeg fant den ikke igjen. Noen som vet hvor det var? eller er det bare hipp som happ.

 

Leste at the arch of truth hører til rett før sesong 4 av atlantis, og nå er jeg 3-4 ep inn i SA ep4 :ø Må haste se den før neste søndag hehe.

www.cdon.no

Søkeord: stargate

 

Der få du den med norsk tekst og.... :ermm:

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...