IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er vel 104. ??? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er vel 104. ??? Skjønte ikke den jeg heller, hva var det du mente dragon med det ? Anyways sitter og ser på sg1 nå og ja merkelig valg av visat og begynne og sende reprise tatt helt ut av hva som virker og vær tilfeldig. Var den ep jeg nevnte i forrige post hvor de vurderer og ta opp teal'c i sg1. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Synest oversettingen av The Angients er mye kjedeligere og mer tragisk! Ka kaller de The Ori på SGC Viasat? Ori=Oriene Priors=Oriene XD Bare lurte men kalte de Priors også Oriene og ikke Priorene ? Uansett så er jo naturlig og kalle the ori oriene for det er jo det det blir på norsk. Endret 4. desember 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Han mente episode 104. Altså sesong 1, episode 04. Og ja, rart. Forstod heller ikke hvorfor de bare begynte "midt i". Håper ikke de gjør som mange andre kanaler gjør, begynner å sendre dem hulter til bulter. Skikkelig kjipt for nye seere i så fall. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Han mente episode 104. Altså sesong 1, episode 04. Og ja, rart. Forstod heller ikke hvorfor de bare begynte "midt i". Håper ikke de gjør som mange andre kanaler gjør, begynner å sendre dem hulter til bulter. Skikkelig kjipt for nye seere i så fall. Hadde jeg vært viasat tror jeg, jeg hadde sendt Atlantis fra begynnelsen, etter at Sg-1 var ferdig..... Bare for å tilfredstille seerne, slik at de kan følge med på Atlantis på søndagene.... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvordor det, de er jo i sesong 4 allerede. Er jo ikke noen vits i å begynne på nytt igjen. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvordor det, de er jo i sesong 4 allerede. Er jo ikke noen vits i å begynne på nytt igjen. I stedet for å vise SG1 på nytt. Slik at de som er fan av SG1 kan lære Atlantis å kjenne.... Aprop Atlantis MGM Promo til Infection, ser lovende ut! "It tried to eat him!" Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Groening Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Men det er jo mye bedre å bare vise Atlantis ferdig først, tenk hvor kjipt det er for dem som følger med der da. Slutter midt i sesong 4, når det bare er én sesong igjen. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Men det er jo mye bedre å bare vise Atlantis ferdig først, tenk hvor kjipt det er for dem som følger med der da. Slutter midt i sesong 4, når det bare er én sesong igjen. Jo, men de hadde jo fortsatt med det de sendte på SØNDAGENE av Atlantis season , men begynt på season 1->>> På HVERDAGENE! Lenke til kommentar
Glema Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Jo, men de hadde jo fortsatt med det de sendte på SØNDAGENE av Atlantis season , men begynt på season 1->>> På HVERDAGENE! Det syns jeg og viasat4 kunne gjort. Er stor fan av sg-1, men har bare sett atlantis 3 ganger før... Endret 5. desember 2008 av Glema Lenke til kommentar
Groening Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Men det er jo mye bedre å bare vise Atlantis ferdig først, tenk hvor kjipt det er for dem som følger med der da. Slutter midt i sesong 4, når det bare er én sesong igjen. Jo, men de hadde jo fortsatt med det de sendte på SØNDAGENE av Atlantis season , men begynt på season 1->>> På HVERDAGENE! Slik ja, det kunne de gjort. Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Jo, men de hadde jo fortsatt med det de sendte på SØNDAGENE av Atlantis season , men begynt på season 1->>> På HVERDAGENE! Det syns jeg og viasat4 kunne gjort. Er stor fan av sg-1, men har bare sett atlantis 3 ganger før... Hehe "bare" sett 3 ganger før, er første gang for meg jeg ser noe som helst av det Er stor fan jeg også men syntes ikke det er særlig underholdene og se ting mer en 1 gang jeg da. Endret 5. desember 2008 av AllColor Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er stor fan jeg også men syntes ikke det er særlig underholdene og se ting mer en 1 gang jeg da. Hva! Jeg klarer ikke å bare se det en gang, må se mange, for å få med detaljer... Lenke til kommentar
stwa Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Han mente episode 104. Altså sesong 1, episode 04. Og ja, rart. Forstod heller ikke hvorfor de bare begynte "midt i". Håper ikke de gjør som mange andre kanaler gjør, begynner å sendre dem hulter til bulter. Skikkelig kjipt for nye seere i så fall. De begynte å sende fra episode to da.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Episode to er del to av Children of the Gods. Og 103 er den hvor han fyren får ormen i hodet, og Teal'C vinner dagen. Endret 5. desember 2008 av Dragen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har viasat 4 noengang vist Children of the Gods? Tenker da på nakenscenen. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Etter hva jeg kan huske, minst to ganger. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) De viste den hvertfall i fjor, viste den vel i reprisen senere på året også da. Det vil si fire ganger til sammen. EDIT: Da var episoden sett. Grei nok, men ikke en av de bedre i år. Synes det var litt stilig med menneskeetende wraith da. Endret 6. desember 2008 av Groening Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Da var episoden sett. Grei nok, men ikke en av de bedre i år. Synes det var litt stilig med menneskeetende wraith da. Jeg syntes episoden var grei nok.... Kanskje litt under normalen som du sier, men det var betre enn de fleste andre denne sesongen. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Trailer til Identity..... Kanskje ikke den beste episoden... Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå