IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Viasat4 viser Unending i dag! :') De viser "Unending" på Viasat4 i dag! Kan vi forvente Ark of truth med norsk tekst snart også? Edit: Ikke det at jeg trenger det, nå når jeg tenker på det, er jo tekstingen til Viasat litt rar "Skrømt nå?" Endret 3. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Du kan kjøpe den. Ja, har den, men alt er mye kjekkere når du ser det på tv X) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kan vi forvente Ark of truth med norsk tekst snart også? Edit: Ikke det at jeg trenger det, nå når jeg tenker på det, er jo tekstingen til Viasat litt rar "Skrømt nå?" Er vel ikke så mange Skrømt med i Ark of truth vel? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Kan vi forvente Ark of truth med norsk tekst snart også? Edit: Ikke det at jeg trenger det, nå når jeg tenker på det, er jo tekstingen til Viasat litt rar "Skrømt nå?" Er vel ikke så mange Skrømt med i Ark of truth vel? Det dummeste jeg faktisk husket med døbbinga av stargate på Viasat! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja det er jo The Wraith.... Som jo direkte er oversatt korrekt til Skrømt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Man oversetter fortsatt ikke navn. Jeg går ikke rundt og kaller meg Kristen fordi jeg heter Christian. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det var ulidelig spennende idag (unending). Får håpe Viasat4 sender filmen og, for jeg har aldri sett den. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Man oversetter fortsatt ikke navn. Jeg går ikke rundt og kaller meg Kristen fordi jeg heter Christian. Oversetter de navnene og på viasat??? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei, men på en del av rasene gjør de det. Som skrømt (wraith) og asgardianer (asgard). Er jo egentlig bare logisk, men blir uansett rart å lese når jeg ikke er vant med tekst (bortsett fra kinesisk). Jeg og fikk med meg Unending i dag (selv om jeg så den for en uke eller to siden), måtte jo se den på Viasat4 som fikk meg startet på Stargate. Lurer på hva de sender i morgen? Repriser? Og ja, jeg fikk sett hele Stargate SG-1 (og Atlantis 1-4) to ganger før Viasat4 har sendt dem en gang. Begynte å se samme dagen Viasat4 sendte. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Man oversetter fortsatt ikke navn. Jeg går ikke rundt og kaller meg Kristen fordi jeg heter Christian. Men dette er ikke egennavn men folke-"slag". Når jeg snakker norsk til en annen normann så sier jeg ikke english, american, español, deutsch osv osv. Ja jeg kan være enig at det kan være litt unødvendig å oversette wraith til skrømt, men det er ikke feil. Personlig synes jeg skrømt er et kult ord. Slutter man å bruke det forsvinner det fra språket, og det ville vært synd. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synest oversettingen av The Angients er mye kjedeligere og mer tragisk! Ka kaller de The Ori på SGC Viasat? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvem i all verden er the angients? de heter The Ancients/Alterans/Lanteans Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHH SSSSSSSSSSHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eg beklager virkelig!!!! Kan ikke du Expired bli min privatlærer? For tydeligvis er eg HELT på bærtur når eg skrive Ancients med g.... Eg beklager så mye den enorme smerten eg har påført deg i denne situasjonen! Håper virkelig ikke eg har ødelagt julefeiringen din nå..... Hallo.... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Signaturen passer deg, Jotun. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hehe digg å overreagere..... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Synest oversettingen av The Angients er mye kjedeligere og mer tragisk! Ka kaller de The Ori på SGC Viasat? Ori=Oriene Priors=Oriene XD Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hahaha... Oriene.... Stilig må eg si! Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Nei, men på en del av rasene gjør de det. Som skrømt (wraith) og asgardianer (asgard). Er jo egentlig bare logisk, men blir uansett rart å lese når jeg ikke er vant med tekst (bortsett fra kinesisk). Jeg og fikk med meg Unending i dag (selv om jeg så den for en uke eller to siden), måtte jo se den på Viasat4 som fikk meg startet på Stargate. Lurer på hva de sender i morgen? Repriser? Og ja, jeg fikk sett hele Stargate SG-1 (og Atlantis 1-4) to ganger før Viasat4 har sendt dem en gang. Begynte å se samme dagen Viasat4 sendte. Lurer jeg også på, leste på Get sin program oversikt at : Teal'c is being considered for acceptence in sg-1. jaha fint og begynne å sende repriser fra en eller annen plass mitt inni serien. Dette minner meg om hvor in i granskuen fortvilet jeg ble når de begynte og sende i repriser etter sesong 5, sendte mail in til viasat4 den gangen til og med. Vel da gjenstår det og oppdrive The arc of truth nå da Endret 4. desember 2008 av AllColor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå