Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men på en del av rasene gjør de det. Som skrømt (wraith) og asgardianer (asgard). Er jo egentlig bare logisk, men blir uansett rart å lese når jeg ikke er vant med tekst (bortsett fra kinesisk).

 

Jeg og fikk med meg Unending i dag (selv om jeg så den for en uke eller to siden), måtte jo se den på Viasat4 som fikk meg startet på Stargate. Lurer på hva de sender i morgen? Repriser?

Og ja, jeg fikk sett hele Stargate SG-1 (og Atlantis 1-4) to ganger før Viasat4 har sendt dem en gang. Begynte å se samme dagen Viasat4 sendte. :p

Lenke til kommentar
Man oversetter fortsatt ikke navn. Jeg går ikke rundt og kaller meg Kristen fordi jeg heter Christian.

 

Men dette er ikke egennavn men folke-"slag". Når jeg snakker norsk til en annen normann så sier jeg ikke english, american, español, deutsch osv osv.

 

Ja jeg kan være enig at det kan være litt unødvendig å oversette wraith til skrømt, men det er ikke feil.

 

Personlig synes jeg skrømt er et kult ord. Slutter man å bruke det forsvinner det fra språket, og det ville vært synd.

Lenke til kommentar

OOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHH SSSSSSSSSSHHHHHHHHHHIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Eg beklager virkelig!!!!

 

Kan ikke du Expired bli min privatlærer? For tydeligvis er eg HELT på bærtur når eg skrive Ancients med g.... Eg beklager så mye den enorme smerten eg har påført deg i denne situasjonen! Håper virkelig ikke eg har ødelagt julefeiringen din nå.....

 

Hallo....

Lenke til kommentar
Nei, men på en del av rasene gjør de det. Som skrømt (wraith) og asgardianer (asgard). Er jo egentlig bare logisk, men blir uansett rart å lese når jeg ikke er vant med tekst (bortsett fra kinesisk).

 

Jeg og fikk med meg Unending i dag (selv om jeg så den for en uke eller to siden), måtte jo se den på Viasat4 som fikk meg startet på Stargate. Lurer på hva de sender i morgen? Repriser?

Og ja, jeg fikk sett hele Stargate SG-1 (og Atlantis 1-4) to ganger før Viasat4 har sendt dem en gang. Begynte å se samme dagen Viasat4 sendte. :p

 

Lurer jeg også på, leste på Get sin program oversikt at : Teal'c is being considered for acceptence in sg-1. jaha fint og begynne å sende repriser fra en eller annen plass mitt inni serien.

 

Dette minner meg om hvor in i granskuen fortvilet jeg ble når de begynte og sende i repriser etter sesong 5, sendte mail in til viasat4 den gangen til og med.

 

Vel da gjenstår det og oppdrive The arc of truth nå da :)

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...