IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er bare fire episoder igjen. Kommer ingen mid-season break. De kjører alt i ett. Pausen mellom FC og TLT var der på grunn av premieren på Sanctuary, og var ingen "pause". Ok! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, hater 2 ukes pauser... Jeg også, men jeg lurer, var pausen mellom first contact ( ) og the lost tribe ( ) "midd-season break ( )"? eller kommer den senere? De hoppet kun over ei uka. Tror faktisk ikke stargate atlantis har midd-season break i det heletatt. Mener i hvertfall å huske at det ikke var det i fjor. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Ja, hater 2 ukes pauser... Jeg også, men jeg lurer, var pausen mellom first contact ( ) og the lost tribe ( ) "midd-season break ( )"? eller kommer den senere? De hoppet kun over ei uka. Tror faktisk ikke stargate atlantis har midd-season break i det heletatt. Mener i hvertfall å huske at det ikke var det i fjor. Det er i alle fall SYKT! lenge å vente hele 2(!) uker, spesielt når 1 uke er uutholdelig (Jeg er ikke gal, jeg er ikke gal, jeg er ikke gal...... ) Endret 28. november 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
genstian Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, man må lide litt før gleden. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Slutt å surv. Det kunne vært 6 måneder. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Slutt å surv. Det kunne vært 6 måneder. Du sier noe der, det kunne ha vært verre! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Snart ny episode... Endret 2. desember 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hva mener du med "ny versjon av children of the gods"? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 De skal lage en remix av Children of the Gods. Old news. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hovedpoenget med reedit'en av Children of the Gods var vel å fjerne "full frontal nudity"? Dette var vel noe Showtime (som sendte SG1 i begynnelsen) hadde krevd å ha med. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er bare en av tingene som er nevnt av det som skal endres. Grunnen til at de ønsker å klippe denne litt anderledes (fjerne full frontal) er at dette var et krav stil til piloten da Showtime i utgnagspunktet ønsket seg en serie som skulle sendes senere på kvelden rettet mot et eldere publikum. Men allerede fra de første episodene etter piloten har serien hatt en annen målgruppe en de piloten var rettet mot. En annen ting som man ønsker er en "upp-pussing" av effektene. Altså fikse ting man i dag vet man kan gjøre mye bedre enn det ble gjort. Budsjettet for CGI var vel ikke så stort med tanke på at det var en pilot. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Huff, begynte å se litt på første sesong av SA. Hu Teyla er vannvittig dårlig skuespiller Men hu har forbedra seg seg i de siste sesongene. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det er bare en av tingene som er nevnt av det som skal endres. Grunnen til at de ønsker å klippe denne litt anderledes (fjerne full frontal) er at dette var et krav stil til piloten da Showtime i utgnagspunktet ønsket seg en serie som skulle sendes senere på kvelden rettet mot et eldere publikum. Men allerede fra de første episodene etter piloten har serien hatt en annen målgruppe en de piloten var rettet mot. En annen ting som man ønsker er en "upp-pussing" av effektene. Altså fikse ting man i dag vet man kan gjøre mye bedre enn det ble gjort. Budsjettet for CGI var vel ikke så stort med tanke på at det var en pilot. Det kunne nok trenges med litt oppussing på CGi effektene ja Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Huff, begynte å se litt på første sesong av SA. Hu Teyla er vannvittig dårlig skuespiller Men hu har forbedra seg seg i de siste sesongene. SGA. Og nei, hun har ikke det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hater Teyla! Kjedeligere karakter skal man lete lenge etter.... Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Hehe, hu skal alltid gjøre seg maks deilig:) Hu er jo litt flott og da:) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Etter min mening den minst hotte dama i hele stargate sin historie Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ok. Lykke til med det:) Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Dette er hun uten "sminke" da Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Nei! Huff syns ikke noe om noen av dem jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå