Groening Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det kommer filmer, både av SG-1 og Atlantis. 3 i året hvis alt går etter planene. Og det kommer SGU og SGW. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det kommer filmer, både av SG-1 og Atlantis. 3 i året hvis alt går etter planene. Og det kommer SGU og SGW. SGW ? Når kommer alle disse filmene og seriene osv da? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 SGW = StarGate Worlds. Det er et MMORPG (Massivt Multiplayer Online Role Playing Game) som tar sted i Stargate-universet. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 SGW = StarGate Worlds. Det er et MMORPG (Massivt Multiplayer Online Role Playing Game) som tar sted i Stargate-universet. Jaha? Kommer det da? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Puh da har jeg sett Stargate SG1 alt som er. da har jeg sett Stargate Atlantis og er ajour med det som sendes i USA Jeg har og fått med meg filmene nye som gamle. Nå er det desverre og vente 1 uke av gangen for å få se mer Stemmer det at det ikke kommer mer etter Sesong 5 på Atlantis ? Du må faktisk vente to uker til neste <---- Innlegg 200 Endret 25. november 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 SGW = StarGate Worlds. Det er et MMORPG (Massivt Multiplayer Online Role Playing Game) som tar sted i Stargate-universet. Jaha? Kommer det da? Kommer vel i 2009 en gang. Så forresten at de spilte det litt, eller betaen var det vel, i filmen "War Games: The Dead Code" (som var en dårlig kopi av den første filmen). Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) SGW = StarGate Worlds. Det er et MMORPG (Massivt Multiplayer Online Role Playing Game) som tar sted i Stargate-universet. Jaha? Kommer det da? Satser på det, husker ikke når 2010?, håper det ikke går som med Stargate Aliance name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 25. november 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jaja, vi må vel lage en Hardware guild. Liker ikke å spille slike spill, men siden det er stargate så må jeg vel runde det. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rundet et MMORPG? Er det mulig? Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Må vel kunne gjøre det på en eller annen måte? Gjør alt som er og finns så er det vel rundet, selv om det tar 10 år. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Rundet et MMORPG?Er det mulig? Trodde ikke det, er ikke en stor spiller selv, men jeg trodde det var "evigvarende"?! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er jo egentlig poenget. Det kommer hele tiden nye ting å gjøre. Jeg har ikke spilt noe MMORPG før, men jeg har spilt Spore (som er stort nok). Det går fint an å si at du har rundet det bare med å komme til midten av galaksen (som er hovedmålet), men etter det kan du kolonisere hver planet i galaksen og opptimisere hver planet. Tror de regnet ut det skulle ta rundt 70 år. SGW blir jo "større", det er andre å spille med og mot, og da blir det vel skapt nye oppdrag hele tiden. Pluss det er sikkert mye gøy å utforske. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er vel en form for periferi oppdrag. Det er vel antagligvis en handling i SGW. Når en har gått gjennom handlingen så er det vel ferdig på en måte. Samme kan vel sies om wow. Det er et begrenset quest. Har du gjort alle så har du rundet det, men det er uendelig mye periferi skjit. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Det er vel en form for periferi oppdrag. Det er vel antagligvis en handling i SGW. Når en har gått gjennom handlingen så er det vel ferdig på en måte. Samme kan vel sies om wow. Det er et begrenset quest. Har du gjort alle så har du rundet det, men det er uendelig mye periferi skjit. Ok Må sette meg inn i dette her Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Buhu så trist, ingen ny episode i dag! Endret 28. november 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
genstian Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Ja, hater 2 ukes pauser... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Ja, hater 2 ukes pauser... Jeg også, men jeg lurer, var pausen mellom first contact ( ) og the lost tribe ( ) "midd-season break ( )"? eller kommer den senere? Endret 28. november 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det er bare fire episoder igjen. Kommer ingen mid-season break. De kjører alt i ett. Pausen mellom FC og TLT var der på grunn av premieren på Sanctuary, og var ingen "pause". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå