Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Puh

 

da har jeg sett Stargate SG1 alt som er.

da har jeg sett Stargate Atlantis og er ajour med det som sendes i USA

 

Jeg har og fått med meg filmene nye som gamle.

 

Nå er det desverre og vente 1 uke av gangen for å få se mer :(

Stemmer det at det ikke kommer mer etter Sesong 5 på Atlantis ?

Du må faktisk vente to uker til neste :cry:

 

<---- Innlegg 200 :shrug:

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
SGW = StarGate Worlds. Det er et MMORPG (Massivt Multiplayer Online Role Playing Game) som tar sted i Stargate-universet.

 

Jaha? Kommer det da?

 

Kommer vel i 2009 en gang. Så forresten at de spilte det litt, eller betaen var det vel, i filmen "War Games: The Dead Code" (som var en dårlig kopi av den første filmen).

Lenke til kommentar
SGW = StarGate Worlds. Det er et MMORPG (Massivt Multiplayer Online Role Playing Game) som tar sted i Stargate-universet.

 

Jaha? Kommer det da?

Satser på det, husker ikke når 2010?, håper det ikke går som med Stargate Aliance

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> ">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

 

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar

Det er jo egentlig poenget. Det kommer hele tiden nye ting å gjøre.

 

Jeg har ikke spilt noe MMORPG før, men jeg har spilt Spore (som er stort nok). Det går fint an å si at du har rundet det bare med å komme til midten av galaksen (som er hovedmålet), men etter det kan du kolonisere hver planet i galaksen og opptimisere hver planet. Tror de regnet ut det skulle ta rundt 70 år.

SGW blir jo "større", det er andre å spille med og mot, og da blir det vel skapt nye oppdrag hele tiden. Pluss det er sikkert mye gøy å utforske.

Lenke til kommentar

Det er vel en form for periferi oppdrag. Det er vel antagligvis en handling i SGW. Når en har gått gjennom handlingen så er det vel ferdig på en måte.

 

Samme kan vel sies om wow. Det er et begrenset quest. Har du gjort alle så har du rundet det, men det er uendelig mye periferi skjit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...