Dragen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 I følge artikler som tidligere har blitt postet av meg og flere andre, så ble skipet sendt en stund i forveien til en annen galakse, for å sette ut stargates og gjøre klar galaksen for Lanteans. Skipet er i permanent autopilot. Når SGC finner den nye adressa, og begynner å sende folk så går noe galt som gjør at ett uerfarent team blir strandet i galaksen. Hvis de er på en klode, og skipet drar uten dem, så blir de sittende fast på planeten. Nå har jeg svart på alle spørsmålene dine. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Takker for svar, et siste som jeg lurer på: Hvem er Lanteans? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De som bodde på atlantis... Angients! Lenke til kommentar
Groening Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) De kommer til å oppdage det niende som tar dem til skipet, ja. Så vidt vi vet er det ingen på skipet, det er automatisk. Lanteans er det Ancient ble kalt i Pegasus (sannsynligvis slang for Atlanteans). Jeg liker ikke å kalle dem Lanterens, ettersom det var det det samlete folket av "Ancients" og Ori het. De er strandet på skipet, foreløpig i hvertfall. De finner sikkert en eller annen måte å i hvertfall komme i kontakt med jorden etter en sesong eller to. Takk og forresten. EDIT: Whoops, må lære meg å se at det har komt en ekstra side, og ikke bare en ekstra post. Endret 23. november 2008 av Groening Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Personlig ville jeg heller hatt en(+) sesong(er) av Atlantis, men da får det bare gå som det går, de får drepe stargate fransjisen (LOL) med en dårlig ripp of av Voyager(?!?) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 De kommer til å oppdage det niende som tar dem til skipet, ja.Så vidt vi vet er det ingen på skipet, det er automatisk. Lanteans er det Ancient ble kalt i Pegasus (sannsynligvis slang for Atlanteans). Jeg liker ikke å kalle dem Lanterens, ettersom det var det det samlete folket av "Ancients" og Ori het. De er strandet på skipet, foreløpig i hvertfall. De finner sikkert en eller annen måte å i hvertfall komme i kontakt med jorden etter en sesong eller to. Takk og forresten. EDIT: Whoops, må lære meg å se at det har komt en ekstra side, og ikke bare en ekstra post. Folkeslaget heter Alterans, siden kalte de seg for Anqueeta (ancient), og i Pegasus bosatte de seg på, blant annet, Lantea. Lantea er planeten hvor menneskene fant Atlantis. Derav Lanteans. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Har skrevet beskrivelse av SGU her. Mannskapets beskrivelse er på engelsk. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Nå kommer de vel snart ut med hvem som er casted også. De begynner jo i februar, kommer forhåpentligvis ut i julen. De ville jo ha en som er kjent med, lurer på hvem det kan være. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kanskje Michael Ironside ... Ice Planet er jo lagt på is (no pun intended). Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Det blir vel bedre på film en på ark. De må vel klare å skru av autopiloten ved å ta strømmen på skipet? Håper Richard D. Anderson skal være med i noen episoder iallefall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Håper Richard D. Anderson skal være med i noen episoder iallefall. Unnskyld at jeg spør men med tanke på hvordan plotet er så KAN han ikke være med i "noen" episoder vel? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Håper Richard D. Anderson skal være med i noen episoder iallefall. Unnskyld at jeg spør men med tanke på hvordan plotet er så KAN han ikke være med i "noen" episoder vel? Kan vel alltids være med i piloten. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Kan jo også være at det blir en eller annen toparter der SGC får vite at en-eller-annen-bad-guy skal angripe dem. Da kan jo Jack være der. Unlikely, though. Er jo en sjanse han blir med i piloten. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vel, de klarer vel å skrive han inn på en annen måte. Kanskje de klarer å lage en replicate av han. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Spørsmålet er vel heller om han vil være med, det er jo en grunn til han sluttet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Han begynner jo å bli gammel... Det ser man jo ganske tydelig i de siste episodene han er med på! Men RDA er RDA! Kongen! Litt overrasket over at SGC skulle ville sende et "newbie" team til Destiny når de finner den niende chevronen.... Lenke til kommentar
Groening Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ja, ikke sant? Det hadde jo vært stilig hvis de hadde sendt et lag vi hadde sett før. Kanskje SG-3? De som ble sendt til Atlantis hadde jo holdt på med dette før (vi hadde bare ikke sett dem). Mens disse er uerfarne... Rart. Rick er konge ja. Han passer for det meste enda, selv om du ser han er gammel. Når jeg viser bilder av ham til MacGyver fans i klassen min, blir de sjokka. De aner ikke hvordan han har sett ut etter han slutta MacGyver. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Han begynner jo å bli gammel... Det ser man jo ganske tydelig i de siste episodene han er med på! Men RDA er RDA! Kongen! RDA er kongen ja, bare sjekke ut denne slåss scenen med han http://poststuff4.entensity.net/112108/fla...ia=macgyver.flv Lenke til kommentar
JonV Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Puh da har jeg sett Stargate SG1 alt som er. da har jeg sett Stargate Atlantis og er ajour med det som sendes i USA Jeg har og fått med meg filmene nye som gamle. Nå er det desverre og vente 1 uke av gangen for å få se mer Stemmer det at det ikke kommer mer etter Sesong 5 på Atlantis ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå