Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

I følge artikler som tidligere har blitt postet av meg og flere andre, så ble skipet sendt en stund i forveien til en annen galakse, for å sette ut stargates og gjøre klar galaksen for Lanteans. Skipet er i permanent autopilot.

 

Når SGC finner den nye adressa, og begynner å sende folk så går noe galt som gjør at ett uerfarent team blir strandet i galaksen.

 

Hvis de er på en klode, og skipet drar uten dem, så blir de sittende fast på planeten.

 

Nå har jeg svart på alle spørsmålene dine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De kommer til å oppdage det niende som tar dem til skipet, ja.

Så vidt vi vet er det ingen på skipet, det er automatisk.

Lanteans er det Ancient ble kalt i Pegasus (sannsynligvis slang for Atlanteans). Jeg liker ikke å kalle dem Lanterens, ettersom det var det det samlete folket av "Ancients" og Ori het.

De er strandet på skipet, foreløpig i hvertfall. De finner sikkert en eller annen måte å i hvertfall komme i kontakt med jorden etter en sesong eller to.

 

Takk og forresten. :)

 

EDIT: Whoops, må lære meg å se at det har komt en ekstra side, og ikke bare en ekstra post. :blush:

Endret av Groening
Lenke til kommentar
De kommer til å oppdage det niende som tar dem til skipet, ja.

Så vidt vi vet er det ingen på skipet, det er automatisk.

Lanteans er det Ancient ble kalt i Pegasus (sannsynligvis slang for Atlanteans). Jeg liker ikke å kalle dem Lanterens, ettersom det var det det samlete folket av "Ancients" og Ori het.

De er strandet på skipet, foreløpig i hvertfall. De finner sikkert en eller annen måte å i hvertfall komme i kontakt med jorden etter en sesong eller to.

 

Takk og forresten. :)

 

EDIT: Whoops, må lære meg å se at det har komt en ekstra side, og ikke bare en ekstra post. :blush:

 

Folkeslaget heter Alterans, siden kalte de seg for Anqueeta (ancient), og i Pegasus bosatte de seg på, blant annet, Lantea. Lantea er planeten hvor menneskene fant Atlantis. Derav Lanteans. 

Lenke til kommentar

Ja, ikke sant?

Det hadde jo vært stilig hvis de hadde sendt et lag vi hadde sett før. Kanskje SG-3?

De som ble sendt til Atlantis hadde jo holdt på med dette før (vi hadde bare ikke sett dem). Mens disse er uerfarne... Rart.

 

Rick er konge ja. ;)

Han passer for det meste enda, selv om du ser han er gammel. Når jeg viser bilder av ham til MacGyver fans i klassen min, blir de sjokka. :p

De aner ikke hvordan han har sett ut etter han slutta MacGyver.

Lenke til kommentar

Puh

 

da har jeg sett Stargate SG1 alt som er.

da har jeg sett Stargate Atlantis og er ajour med det som sendes i USA

 

Jeg har og fått med meg filmene nye som gamle.

 

Nå er det desverre og vente 1 uke av gangen for å få se mer :(

Stemmer det at det ikke kommer mer etter Sesong 5 på Atlantis ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...