Groening Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg trodde hun Vanessa jobbet for Chang (som btw. jeg nettopp så i enda en episode i sesong 9 (Crusade)). Hun var altfor bra tilstede lagt midt under alt dette, klarte ikke å se for meg at hun bare var en halvdårlig subplot. Det med hånden tenkte jeg bare de sydde på igjen, eller laget en eller annen superprotese som var helt lik en vanlig hånd. Må innrømme at når jeg først leste om episoden (tv.com) trodde jeg det var Michael som kom (selv om jeg stusset på "long time gone enemy"). Tenkte at de skulle vise at det var flere kloner av ham, og når jeg så Wraithstunneren sa jeg: "Nei, nei, nei. Ikke ham, ikke skriv ham inn igjen." Så var lettet når det var Kolya. Enda mer lettet ble jeg når stort sett hele episoden var en stor hallusinasjon, ganske stilig twist egentlig. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Flere enn meg som fikk Indiana Jones assosiasjoner av The true form of the Sakari? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Indiana jones sux. Artig episode. Forstod at det var noe muffens med Zelenka da han sa at Rodney var brilliant :b Noen som ser på Sanctuary her? Litt merkelig at samme person som dukka opp i denne lørdagens Sanctuary episode også dukka opp på Stargate episoden i dag. Og så ble det sagt FYI i begge episodene, noe jeg ikke har hørt blitt sagt før. Her lukter det konspirasjon! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 En kinesisk sivil som leder av Atlantis-ekpedisjonen (slik det lå an til hvis man ser bort fra alle hallusinasjoner)? At hun tydeligvis trodde det var en realistisk mulighet (før hallusinasjonen) er ganske fantastisk. Vel har IOA demonstrert mye makt, f.eks. ved innsettelsen av Wolsey, men et sted må vel grensen gå... Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Forsto ikke helt dette med hvordan Genii kom seg til "the mainland" på en planet der det bare er en stargate, og den er i Atlantis?? Er jeg bare helt koko eller? Det måtte jo "Gjeter" også forstå? BTW: Teaser til Brain Storm Se filmen hos Youtube Endret 16. november 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Forsto ikke helt dette med hvordan Genii kom seg til "the mainland" på en planet der det bare er en stargate, og den er i Atlantis?? Er jeg bare helt koko eller? Det måtte jo "Gjeter" også forstå? Ehh, de var jo egentlig ikke der, det var jo en hallusinasjon som AIen skapte Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vi får sikkert ikke se noe av de nye folka... Når er det den nye Stargate serien skal bynne? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Når er det den nye Stargate serien skal bynne? Sommern 2009 Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Forsto ikke helt dette med hvordan Genii kom seg til "the mainland" på en planet der det bare er en stargate, og den er i Atlantis?? Er jeg bare helt koko eller? Det måtte jo "Gjeter" også forstå? Ehh, de var jo egentlig ikke der, det var jo en hallusinasjon som AIen skapte Jo! Så pass forsto jeg, men shepard måtte jo ha forstått at de egentlig ikke kunne være der. Kanskje han var for opptatt med å tenke "å nei hånden min er kappet av, men det gjør ikke vondt!" Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Det gjorde jo vondt, du så jo at han slet med å bevege den. Men tror han var mer opptatt av det faktum at de var der, ikke hvordan de kom der. Husk, de har jo ikke vært utsatt for noe slikt før (eller jo, men det var på en annen måte). De kan jo ikke begynne å tro at det ikke er ekte hver gang det skjer noe utrolig (som skjer ofte i Stargate universet). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Denne var snasen! Men eg reagerte faktisk mest på at zalenka(whatever) gikk og vaste og kalte Rodney for brilliant osv... Men han gjorde liksom ikke noe! Hu vanessa(?) trodde eg egentlig var en "spion" fra Genii, og eg tenkte samme tanken, koss i svarte hadde de kommet seg til fastlandet? men der trodde eg kanskje de hadde fått seg spaceships... You'll never know Kul episode! To knakande gode rett etter hverandre nå! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Denne var snasen! Men eg reagerte faktisk mest på at zalenka(whatever) gikk og vaste og kalte Rodney for brilliant osv... Men han gjorde liksom ikke noe! Hu vanessa(?) trodde eg egentlig var en "spion" fra Genii, og eg tenkte samme tanken, koss i svarte hadde de kommet seg til fastlandet? men der trodde eg kanskje de hadde fått seg spaceships... You'll never know Kul episode! To knakande gode rett etter hverandre nå! Kanskje Evil Asgard Strålte dem dit? Og kasta vanessa av i byen "what if" liksom Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Dette var en kjekk episode syntes jeg... Grait med litt avbrekk fra wraith og Pegasus. Scenen med Walter var hysterisk! Bare dumt at det er 2 uker til neste Sinsykt iriterende Kjøpte denne: Stargate Season 1-10 + Ark of truth for 2 uker siden, så kommer denne: Stargate Season 1-10 + Ark of truth, and Continuum Endret 22. november 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Likte episoden selv om den hadde nesten ingenting å gjøre med selve Stargate. Endelig ble Rodney og Jennifer i sammen i hvert fall. Har ventet på det en stund nå (fin kjole hun hadde også ). EDIT: Argh! Dumme bilder som aldri vil funke. Endret 22. november 2008 av Groening Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Helt grei episode.... Litt nedtur etter de to foregående! Virker som denne sesongen så "sparer" de på skuespillerne! Veldig mange episoder med kun noen få av det vanlige crewet! Final episodes som i ALLER SISTE EPISODER??? Edit: Midtsesongavslutningen ja.... Latterlig å si FINAL episodes da! Endret 22. november 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Ikke midtsesongavslutning nei. Vi er på episode 16, neste er 17. Det er kun 4 episoder igjen, og dette blir de siste episodene. Midtsesongen har allerede vært, men de bestemte seg for å kjøre hele sesongen i ett. Endret 22. november 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Siste episoden blir den 9. januar. Normalt pleier det å være ut i mars. De pleier å ha to måneder pause midt i som Expired sier. De vil vel slutte tidligere slik at de kan begynne på Universe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 off da.... Blingset litt, såg at to episoder ikke var før i 2009, men d var jo rett over nyttår Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Det er 4 episoder igjen av serien som vi kjenner den, men det kommer i alle fall en film, slik som med SG-1... Episodene som er igjen er: 517 Infection Se filmen hos Youtube 518 Identity 519 Vegas 520 Enemy at the gate ... Slutt... Endret 23. november 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er det bare 5 sesonger av atlantis? Hørte av en kompis at det skulle være 10 sesonger av dette også. Hvorfor vil de avslutte et show som dette, når de teoretisk sett kan fortsette i de uendlige? Makan til mas! Uansett så har Stargate Atlantis tatt seg opp igjen, sesong 4 var helt OK, sesong 5 kan måle seg med sesong 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå