Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Jeg trodde hun Vanessa jobbet for Chang (som btw. jeg nettopp så i enda en episode i sesong 9 (Crusade)). Hun var altfor bra tilstede lagt midt under alt dette, klarte ikke å se for meg at hun bare var en halvdårlig subplot.

 

Det med hånden tenkte jeg bare de sydde på igjen, eller laget en eller annen superprotese som var helt lik en vanlig hånd.

Må innrømme at når jeg først leste om episoden (tv.com) trodde jeg det var Michael som kom (selv om jeg stusset på "long time gone enemy"). Tenkte at de skulle vise at det var flere kloner av ham, og når jeg så Wraithstunneren sa jeg:

"Nei, nei, nei. Ikke ham, ikke skriv ham inn igjen."

Så var lettet når det var Kolya.

 

Enda mer lettet ble jeg når stort sett hele episoden var en stor hallusinasjon, ganske stilig twist egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Indiana jones sux.

 

Artig episode. Forstod at det var noe muffens med Zelenka da han sa at Rodney var brilliant :b

Noen som ser på Sanctuary her?

Litt merkelig at samme person som dukka opp i denne lørdagens Sanctuary episode også dukka opp på Stargate episoden i dag. Og så ble det sagt FYI i begge episodene, noe jeg ikke har hørt blitt sagt før. Her lukter det konspirasjon!

Lenke til kommentar
Forsto ikke helt dette med hvordan Genii kom seg til "the mainland" på en planet der det bare er en stargate, og den er i Atlantis?? Er jeg bare helt koko eller? Det måtte jo "Gjeter" også forstå?

 

Ehh, de var jo egentlig ikke der, det var jo en hallusinasjon som AIen skapte

Jo! Så pass forsto jeg, men shepard måtte jo ha forstått at de egentlig ikke kunne være der. Kanskje han var for opptatt med å tenke "å nei hånden min er kappet av, men det gjør ikke vondt!" :ohmy:

Lenke til kommentar

Det gjorde jo vondt, du så jo at han slet med å bevege den. ;)

Men tror han var mer opptatt av det faktum at de var der, ikke hvordan de kom der. Husk, de har jo ikke vært utsatt for noe slikt før (eller jo, men det var på en annen måte). De kan jo ikke begynne å tro at det ikke er ekte hver gang det skjer noe utrolig (som skjer ofte i Stargate universet).

Lenke til kommentar

Denne var snasen! Men eg reagerte faktisk mest på at zalenka(whatever) gikk og vaste og kalte Rodney for brilliant osv... Men han gjorde liksom ikke noe! ;)

 

Hu vanessa(?) trodde eg egentlig var en "spion" fra Genii, og eg tenkte samme tanken, koss i svarte hadde de kommet seg til fastlandet? men der trodde eg kanskje de hadde fått seg spaceships... You'll never know ;)

 

Kul episode! To knakande gode rett etter hverandre nå!

Lenke til kommentar
Denne var snasen! Men eg reagerte faktisk mest på at zalenka(whatever) gikk og vaste og kalte Rodney for brilliant osv... Men han gjorde liksom ikke noe! ;)

 

Hu vanessa(?) trodde eg egentlig var en "spion" fra Genii, og eg tenkte samme tanken, koss i svarte hadde de kommet seg til fastlandet? men der trodde eg kanskje de hadde fått seg spaceships... You'll never know ;)

 

Kul episode! To knakande gode rett etter hverandre nå!

Kanskje Evil Asgard Strålte dem dit? Og kasta vanessa av i byen :hmm: "what if" liksom :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette var en kjekk episode syntes jeg... Grait med litt avbrekk fra wraith og Pegasus. Scenen med Walter var hysterisk! Bare dumt at det er 2 uker til neste :no:

 

 

Sinsykt iriterende :wallbash:

 

Kjøpte denne: Stargate Season 1-10 + Ark of truth for 2 uker siden, så kommer denne: Stargate Season 1-10 + Ark of truth, and Continuum

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar

Helt grei episode.... Litt nedtur etter de to foregående!

 

Virker som denne sesongen så "sparer" de på skuespillerne! Veldig mange episoder med kun noen få av det vanlige crewet!

 

Final episodes som i ALLER SISTE EPISODER???

 

 

Edit: Midtsesongavslutningen ja.... Latterlig å si FINAL episodes da!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Er det bare 5 sesonger av atlantis? Hørte av en kompis at det skulle være 10 sesonger av dette også.

 

Hvorfor vil de avslutte et show som dette, når de teoretisk sett kan fortsette i de uendlige?

 

Makan til mas!

 

Uansett så har Stargate Atlantis tatt seg opp igjen, sesong 4 var helt OK, sesong 5 kan måle seg med sesong 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...