Awsm Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg veit det står i første post hvordan jeg burde se episoder av stargate for å få med meg historien, men synes det blir litt masse :/ Kunne tenkt meg å lese meg opp til Stargate Atlantis, for det er det jeg vil se.. Noen tips? Eller må jeg se Sg-1? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Atlantis funker også sett uavhengig av SG-1. Men Atlantis blir ihvertfall ikke dårligere av å se SG-1 sesongene 1-7 først. Det med å se annenhver episode SG-1/Atlantis etter sesong 7 synes jeg ikke er nødvendig. Endret 27. oktober 2008 av Cyberfrog Lenke til kommentar
Groening Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Synes du heller burde se SG-1 enn Atlantis hvis du bare vil se en av seriene. Husk at du trenger ikke å se alt på to uker, du kan jo bruke så lang tid som du vil. Atlantis funker uten SG-1, som Cyberfrog sier, men hvorfor ikke se det også. SG-1 er serien som alle fans fra begynnelsen av synes er bedre. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Synes du heller burde se SG-1 enn Atlantis hvis du bare vil se en av seriene. Ja, støtter den. Atlantis er bra, men litt "lillebror". SG-1 har f.eks. et langt sterkere skuespillerensemble. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg begynte å se på atlantis før jeg så sg-1. Så tre sesonger av det. Men, det er SG-1 som er best. For det første så er SG-1 mye morsommere, for det andre så er general Hammond bare rå Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 jeg så først atlantis før jeg begynte på SG-1 det funker helt fint det. det er synd at general Hammond er død, han var jo en utrolig god skuespiller Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, det kan nok funke, men skader ikke å se SG-1 først. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jaja, blir vel SG-1 først da Men tror ikke jeg starter heelt på begynnelsen av. De første sesongene virker så jalla. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jaja, blir vel SG-1 først da Men tror ikke jeg starter heelt på begynnelsen av. De første sesongene virker så jalla. Alle sesongen henger sammen, så skipper du sesong 1 f.eks vil du gå glipp av veldig mye informasjon som er viktig å vite videre utover i sesongene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Helt enig med JR! Du MÅ se sesong 1... Enig i at det er en del "tamme" episoder, men det er en del MUST SEE episoder kan man si.... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kommer det ingen episode i morgen? Lei av de små pausene de har så ofte. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 What! Er det ingen episode i morgen? Hvorfor ikke? Begynner å bli lei pausene. Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Garantert pga. Halloween. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jaja, blir vel SG-1 først da Men tror ikke jeg starter heelt på begynnelsen av. De første sesongene virker så jalla. Alle sesongen henger sammen, så skipper du sesong 1 f.eks vil du gå glipp av veldig mye informasjon som er viktig å vite videre utover i sesongene. Enig der, det er jo som å begynne å lese en bok på side 30. Det skjer mye i sesong 1 som har etterspill t.o.m i den siste sesongen. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Grunnlegget for hele serien er jo i sesong 1, man får lære om nesten alt som har stor betydning for de neste 9 sesongene. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jaja, blir vel SG-1 først da Men tror ikke jeg starter heelt på begynnelsen av. De første sesongene virker så jalla. Alle sesongen henger sammen, så skipper du sesong 1 f.eks vil du gå glipp av veldig mye informasjon som er viktig å vite videre utover i sesongene. Allright. Da begynnner jeg med episode 1, sesong 1 Takk for alle svar! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jaja, blir vel SG-1 først da Men tror ikke jeg starter heelt på begynnelsen av. De første sesongene virker så jalla. Alle sesongen henger sammen, så skipper du sesong 1 f.eks vil du gå glipp av veldig mye informasjon som er viktig å vite videre utover i sesongene. Allright. Da begynnner jeg med episode 1, sesong 1 Takk for alle svar! Klokt valg. Sesong 1 fomlet litt med å finne ut av hvor den egentlig ville men karakterene modnet og gikk seg til relativt fort, noe man som seer også gjør. I retrospeksjon er det alltid de første sesongene som glimter med sin briljans. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jaja, blir vel SG-1 først da Men tror ikke jeg starter heelt på begynnelsen av. De første sesongene virker så jalla. Alle sesongen henger sammen, så skipper du sesong 1 f.eks vil du gå glipp av veldig mye informasjon som er viktig å vite videre utover i sesongene. Allright. Da begynnner jeg med episode 1, sesong 1 Takk for alle svar! ja da har du nokk å gjøre framover det er på sesong 6 det bynne å ta av Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Som rimelig fersk Stargate-fan kan jeg si at du har mye å glede deg til. Selv er jeg ferdig med sesong 3 og gleder meg til jeg får tak i sesong 4. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nei, det er ikke akkurat mye dårlig opp gjennom årene. Når jeg nå ser i gjennom for andre gang, må jeg si at alle epsiodene jeg husket som "dårlige" viste seg å være mye bedre enn jeg husket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå