Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, blir vel SG-1 først da :p

Men tror ikke jeg starter heelt på begynnelsen av. De første sesongene virker så jalla.

Alle sesongen henger sammen, så skipper du sesong 1 f.eks vil du gå glipp av veldig mye informasjon som er viktig å vite videre utover i sesongene.

 

Enig der, det er jo som å begynne å lese en bok på side 30. Det skjer mye i sesong 1 som har etterspill t.o.m i den siste sesongen.

Lenke til kommentar
Jaja, blir vel SG-1 først da :p

Men tror ikke jeg starter heelt på begynnelsen av. De første sesongene virker så jalla.

Alle sesongen henger sammen, så skipper du sesong 1 f.eks vil du gå glipp av veldig mye informasjon som er viktig å vite videre utover i sesongene.

 

Allright. Da begynnner jeg med episode 1, sesong 1 :)

 

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Jaja, blir vel SG-1 først da :p

Men tror ikke jeg starter heelt på begynnelsen av. De første sesongene virker så jalla.

Alle sesongen henger sammen, så skipper du sesong 1 f.eks vil du gå glipp av veldig mye informasjon som er viktig å vite videre utover i sesongene.

 

Allright. Da begynnner jeg med episode 1, sesong 1 :)

 

Takk for alle svar!

Klokt valg. Sesong 1 fomlet litt med å finne ut av hvor den egentlig ville men karakterene modnet og gikk seg til relativt fort, noe man som seer også gjør. I retrospeksjon er det alltid de første sesongene som glimter med sin briljans.

Lenke til kommentar
Jaja, blir vel SG-1 først da :p

Men tror ikke jeg starter heelt på begynnelsen av. De første sesongene virker så jalla.

Alle sesongen henger sammen, så skipper du sesong 1 f.eks vil du gå glipp av veldig mye informasjon som er viktig å vite videre utover i sesongene.

 

Allright. Da begynnner jeg med episode 1, sesong 1 :)

 

Takk for alle svar!

 

ja da har du nokk å gjøre framover

det er på sesong 6 det bynne å ta av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...