Patrick de Maar Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det der var da et ganske fritt sitat StargateLOVER. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 God episode ja, litt stilig at det var en gren fra Asgard for mange titusner av år siden. Jeg trodde egentlig det bare var noen sorte får som hadde stukket av fra selvmordet. Alltid kjekt å se Daniel igjen, men er det bare meg, eller ligner han nesten ikke på Daniel fra Continuum. Han har forandret seg en del. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Husk at det som skjedde i Continuum aldri skjedde, om vi ser bort i fra Tok'ra-sermonien. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jaja, men i forhold til AoT og. Tror det egnetlig bare har noe med brillene å gjøre. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Var en veldig bra episode dette. Stargate på sitt beste Håper Daniel kommer tilbake til noen episoder til, er vel meningen han skal det? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Så vidt jeg vet er det kun to episoder på han. Det er derimot fem stykk totalt på Beckett. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tror det blir mange fillere frem over , det høres i alle fall slik ut på spoilerne... (På gateworld) Enig? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Trailer til Outsiders: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hd(!) trailer til Inquistion! Se filmen hos Youtube Outsiders var en grei nok episode. Kjekt å se Carson igjen! Koselig me litt Wraith også.... Endret 18. oktober 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Var en grei episode i går, ikke den beste. Litt nedtur fra toparteren, men det regnet jeg nesten med. Føler det blir en del episoder som er remake fra SG-1 i Atlantis. Den neste ser jo ut som en "remake" av den episoden når Teal'c står for Cor-Ai i den landsbyen. Når han hadde drept faren til én. Forresten, var det noen andre som så hobbiten i gårdagens episode? Skikkelige hobbitklær. Endret 18. oktober 2008 av Groening Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Uff, et "clip-show", noe av det verste jeg vet i en serie. Men man må vel regne med slike episoder til tider. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, ikke beste episoden i sesongen akkurat. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ja, men var nesten litt godt å få noen tilbakeblikk. Er så mye som har skjedd i SGA uten at jeg har fått det inn på hjernen slik som i SG1, Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ble ganske kjedlig for meg ettersom jeg er midt inni å se SGA om igjen. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Trailer til Prodigal! Se filmen hos Youtube I HD!!! Lenke til kommentar
genstian Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ble ganske kjedlig for meg ettersom jeg er midt inni å se SGA om igjen. Jepp, skulle også gjøre det. Men fant ut at jeg venter ut sesonger for så å se hele serien om igjen Blir vel gjensyn med BSG og evt Firefly i mellomtiden Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Følte at episoden egentlig ikke hadde så veldig mye å gjøre..... Den var bare for å oppsummere ligsom (det var jo meningen) Satser på at litt mer hybrid hjelper neste gang Lenke til kommentar
Groening Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Trailer til Prodigal! Se filmen hos Youtube I HD!!! Bare meg, eller så Michael mye mer menneskelig ut nå? Så ut som han gikk enda mer mot menneske og vekk fra Wraith. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Trailer til Prodigal! Se filmen hos Youtube I HD!!! Bare meg, eller så Michael mye mer menneskelig ut nå? Så ut som han gikk enda mer mot menneske og vekk fra Wraith. Jeg forstår hva du sier, men har ingen komentar..... Nei da, jo når du sier det så ser han litt mer menneskelig ut... Kan ha noe med det faktum at han ikke trenger å "spise" lenger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå