lceman™ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2006 Og jeg fortsetter min masseproduksjon av Stargate-relaterte musikkvideoer. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Noen som vet hvordan man kan skaffe Stargate Atlantis S03E14? den som ligger på nettet, krever at du skal installere spyware, for å så finne et verisjonnummer på Spywareprogrammet (NetPumper). Men i et desperat forsøk prøvde jeg til og med å installere dette (ikke på min pc seff) men det verisjonnummeret funket ikke Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 ep 14 ble ikke sendt.. men ep 15 ble sendt i stedet.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Var vel snakk om at episode 14 ble flytta slik at den blir 18-19 eller noe? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Bra episode. Og bra film Iceman Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Dagens episode var jo litt lærerik. håper dem får brukt alle oppfinnelsene til Rodney. da blir andre boller i kampen mot Wraith Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Mhm, spesielt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bedre skjold til Daedalus, hyperspace på jumpers, og sikkert noe ekstra som vi ikke hørte om. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Mhm, spesielt: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bedre skjold til Daedalus, hyperspace på jumpers, og sikkert noe ekstra som vi ikke hørte om. 7487831[/snapback] Ja, og det tavle "stuntet". Det så passe vilt ut. Lurer på om det blir å få noen betydning for serien, eller om det bare var et meningsløst innslag. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 tavle stuntet? Tror egentlig ikke noe av det han kom på vil bli brukt, for han forsto ingenting av det selv etterpå. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Sånn har det vært før, og. Alt er 'complete jibberish' helt til McKay får et innfall. Dessuten er vel søstra hans et mattegeni. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Denne episoden minte meg veldig om da Jack O'Neill fikk sånne super powers og oppfant masse ting. aah, sweet memories Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Denne episoden minte meg veldig om da Jack O'Neill fikk sånne super powers og oppfant masse ting. aah, sweet memories 7488833[/snapback] Aah. Eppisode 15 i sesong 2. The Fifth Race! Det er en av de episodene jeg liker best i hele serien. O'Neill: Aperantly I have lost my falatus to speak properly! Teal'c: (hever et øyenbryn) O'Neill: I did not do that on purpose! Lenke til kommentar
W Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Hehe, må si jeg lurer litt på hvorfor de sendte epsiode 15 før 14... Veldig bra episode! Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2006 Hehe, må si jeg lurer litt på hvorfor de sendte epsiode 15 før 14... Veldig bra episode! 7495992[/snapback] Har vært rykter om at en av hovedpersonene forsvinner i den episoden, og det passer jo dårlig siden han er med i (ihverfall) ep15. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Det er faktisk relativt vanlig å stokke litt om på episodene i forhold til produksjonsnummer. X-files gjorde det stadig vekk. Jeg er litt usikker, men jeg tror at stargate også har gjordt det før. Det som kludrer det til er vel hvordan episodene nummerers når de legges ut på nettet. Siden man har masse spoilere på forhånd forventer man en annen rekkefølge en det produsentene allerede har tenkt å sende det i for flere måneder siden. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Hehe, må si jeg lurer litt på hvorfor de sendte epsiode 15 før 14... Veldig bra episode! 7495992[/snapback] kan være mange grunne til det .. epsiode 14 kan være en episode med veldig mye CGI og det har vert problemer med å få den ferdig i tide.. eller noe slik.. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) omg! Så nettop at en tredje stargate serie er på vei! Kan jo bli fantastisk, stargate franchisen er jo genial Gateworld exclusive Lå jo i kortene da, men nå er det confirmed! Lurer på om den blir en spinoff av stargate filmene. Er visst scheduled til 2008, så det kan stemme. Endret 16. desember 2006 av Saddlefall Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 omg! Så nettop at en tredje stargate serie er på vei! Kan jo bli fantastisk, stargate franchisen er jo genial Gateworld exclusive Lå jo i kortene da, men nå er det confirmed! Lurer på om den blir en spinoff av stargate filmene. Er visst scheduled til 2008, så det kan stemme. 7512115[/snapback] *Tisse på seg* Hvis den kilden er troverdig kan dette bli spendende. Jeg viste forresten ikke at filmen(e) sansynligvis skulle komme i slutten av 2007. Hadde sett for meg sommeren 2008 tidligst. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) hva F kan den handle om? atlantis var jo lett å se på lang avstand.. men en tredje? (egentlig er det fjerde.. men skapere selv later som om animasjons serien aldri har eksistert ) hører også med til historien at det er en ny star trek serie på vei også ........ Endret 16. desember 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Høres spennende ut, men jeg har også problemer med å forestille meg hva det skal handle om. Kan heller ikke si jeg hadde ventet dette. Skal de kanskje sette opp en Stargate: Ori Galaxy Sabotage serie da? er jo den eneste galaxen som de ikke har vært så mye i, bortsett fra den som "the aassgarrds" er i. At filmene fra SG-1 skal komme såpass tidlig er jo bra i forhold til en avslutning på serien. Skulle det ikke også komme en eller to filmer som er oppfølgere av Stargate fra 94 og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå