Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!

 

 

Pleier å like å vente til eg har begge episodene når det er cliffhangers.... Denne episoden var drøøøøøyyy!!! Sinnsykt digg! Skikkelig stargate igjen!

 

Synes du den var bra!!

Glad deg til neste!! (Henviser til tidligere post av StargateLOVER):::

 

Trailer til neste episode "the lost tribe", samt video som viser hvem som er de "nye" "villains" :wow: prepear :scared: to :eek: be :woot: amazed!!!

 

 

 

 

Supporter of The ASGARD!

 

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Vel, jeg viste at ikke alle kom til å ta del i selvmordet. Sier seg jo selv egentlig

 

 

Uansett dumt at de skal sende premieren på sanctuary isteden for SGA neste fredag :(

 

EDIT: Forlot Amanda Tapping stargate atlantis for å spille i sanctuary foresten? Ville heller had henne der.

Endret av hotstian
Lenke til kommentar
Hører noe fra dem i Atlantis? (Såpass kan jeg tåle å høre..)

Du hører jo litt fra Hermiod som er en Asgard på Deadalus, helt til de tar selvmord, men vi vet ikke om han tok selvmord også... :eek:

 

Du hører jo også Mckay nevne at det var "Asgard" som ga oss våpen, hyperdrive ol....

 

Ikke mer en det...

foreløbig, se spoiler nedenfor :woot:;):eek:

 

 

 

 

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
Forlot Amanda Tapping stargate atlantis for å spille i sanctuary foresten? Ville heller had henne der.

Tja. Hun hadde ett år igjen av kontrakten, så dermed havnet hun på Atlantis. Virker ikke usannsynlig at hun er klar for noe annet etter 11 år.

 

Har ingenting imot henne, men savner henne sant og si heller ikke. SG-1 uten Carter hadde derimot vært kjipt.

Lenke til kommentar

I følge SciFi.com kommer neste episode allerede neste lørdag!

 

Se screen for skjermdump fra scifi.com, hvor jeg har fjernet spoileren (Hva er det med SciFi og å sette store spoilere i "next episode-trailers", og på postere?)

 

post-103104-1222823401_thumb.jpg

 

De som vil se hele bildet, med spoileren, kan trykke på denne linken:

 

 

 

EDIT: Angående lørdagens episode: Elsket at vi endelig fikk se litt skikkelig ny teknologi! Jeg har alltid syntes at mye av teknologien i Stargate er veldig dårlig i forhold til resten, men i denne episoden fikk vi se ny teknologi fra the Wraith (de stavene som the Todd brukte til å slå ut de fleste ombord på Daedalus), et skip som kan passere gjennom de sterkeste skjold, nye aliens med "superdrakter", en plattform som kutter seg gjennom "alt" (den var fantastisk), og de nye aliensene var helt fantastiske. Virkelig målrettet, taktisk, veldig direkte, effektive og visste hva de gjorde.

 

Og neste episode:

 

Og det faktum at det var Asgards inni draktene gjør det enda bedre! Jeg har savnet dem siden de tok kollektivt selvmord i avslutningen til SG-1. Får håpe de siste ti episodene av Atlantis holder omtrent like høyt nivå, eller i det minste klarer å holde koken delvis oppe. Jeg tror det er for mye å kreve at alle episodene er av samme kvalitet og kaliber som First Contact, og muligens The Lost Tribes.

 

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Det var en bra episode, men jeg hadde forventet litt "mer", kanskje det var bare jeg som hadde stor forhåpninger...

Det var i alle fall en grei nok episode, over gjennomsnittet! :) (Lurer på hvor mange wraith som ble "kapoffa"?!)

 

"We are not evil, we just kill humans to study them :devil: " (Quote Asgard in Lost tribe)

 

Legger også opp trailer til neste episode...

 

 

 

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...