IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!! Pleier å like å vente til eg har begge episodene når det er cliffhangers.... Denne episoden var drøøøøøyyy!!! Sinnsykt digg! Skikkelig stargate igjen! Synes du den var bra!! Glad deg til neste!! (Henviser til tidligere post av StargateLOVER)::: Trailer til neste episode "the lost tribe", samt video som viser hvem som er de "nye" "villains" prepear to be amazed!!! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Supporter of The ASGARD! Endret 29. september 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Weir Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen som vet når Stargate SG-1 Complete med norsk tekst kommer? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Noen som vet når Stargate SG-1 Complete med norsk tekst kommer? Nei, det er det ingen som vet... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Supporter of The ASGARD! Har du mulighet til å si hva du mente med det uten å nødvendigvis røpe noe av handlingen i Atlantis? (Har bare sett SG1) Nevnes asgard overhodet i Atlantis? De tok jo kollektivt selvmord. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Nei, ikke mulig å si noe. Du må nok bare se Atlantis. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Hører noe fra dem i Atlantis? (Såpass kan jeg tåle å høre..) Endret 28. september 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Faen. Hvorfor kunne dere ikke holde spoilerene inne i tagene sine? Nå tvingte dere meg til å se teaserne for neste episode. Endret 28. september 2008 av Otth Lenke til kommentar
genstian Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Vel, jeg viste at ikke alle kom til å ta del i selvmordet. Sier seg jo selv egentlig Uansett dumt at de skal sende premieren på sanctuary isteden for SGA neste fredag EDIT: Forlot Amanda Tapping stargate atlantis for å spille i sanctuary foresten? Ville heller had henne der. Endret 28. september 2008 av hotstian Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hører noe fra dem i Atlantis? (Såpass kan jeg tåle å høre..) Du hører jo litt fra Hermiod som er en Asgard på Deadalus, helt til de tar selvmord, men vi vet ikke om han tok selvmord også... Du hører jo også Mckay nevne at det var "Asgard" som ga oss våpen, hyperdrive ol.... Ikke mer en det... foreløbig, se spoiler nedenfor Se filmen hos Youtube Endret 29. september 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Forhåpentligvis la alle asgardene en kopi av sitt eget sinn med resten av kunnskapen sin slik at det vil være mulig å føre denne tilbake en gang.. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 SÅNN er det stargate skal være! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) SÅNN er det stargate skal være! Indeed:)! Det er Sånn det skal være!! (Se spoileren)! Da blir det spennende! Endret 30. september 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Forlot Amanda Tapping stargate atlantis for å spille i sanctuary foresten? Ville heller had henne der. Tja. Hun hadde ett år igjen av kontrakten, så dermed havnet hun på Atlantis. Virker ikke usannsynlig at hun er klar for noe annet etter 11 år. Har ingenting imot henne, men savner henne sant og si heller ikke. SG-1 uten Carter hadde derimot vært kjipt. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) I følge SciFi.com kommer neste episode allerede neste lørdag! Se screen for skjermdump fra scifi.com, hvor jeg har fjernet spoileren (Hva er det med SciFi og å sette store spoilere i "next episode-trailers", og på postere?) De som vil se hele bildet, med spoileren, kan trykke på denne linken: http://www.scifi.com/atlantis/episodes/index.php EDIT: Angående lørdagens episode: Elsket at vi endelig fikk se litt skikkelig ny teknologi! Jeg har alltid syntes at mye av teknologien i Stargate er veldig dårlig i forhold til resten, men i denne episoden fikk vi se ny teknologi fra the Wraith (de stavene som the Todd brukte til å slå ut de fleste ombord på Daedalus), et skip som kan passere gjennom de sterkeste skjold, nye aliens med "superdrakter", en plattform som kutter seg gjennom "alt" (den var fantastisk), og de nye aliensene var helt fantastiske. Virkelig målrettet, taktisk, veldig direkte, effektive og visste hva de gjorde. Og neste episode: Og det faktum at det var Asgards inni draktene gjør det enda bedre! Jeg har savnet dem siden de tok kollektivt selvmord i avslutningen til SG-1. Får håpe de siste ti episodene av Atlantis holder omtrent like høyt nivå, eller i det minste klarer å holde koken delvis oppe. Jeg tror det er for mye å kreve at alle episodene er av samme kvalitet og kaliber som First Contact, og muligens The Lost Tribes. Endret 1. oktober 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 I følge SciFi.com kommer neste episode allerede neste lørdag! Det er nok skrivefeil, hvis man ser traileren på siden deres står det den 10. oktober i den. Og kalenderes deres sier også at det er den 10. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva het den SG-1 episoden som ble sendt fredag på viasat4 kl 16.55? Det var en fortsetelses episode fra torsdagen, men jeg måtte til byen så jeg fikk ikke sett den. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hva het den SG-1 episoden som ble sendt fredag på viasat4 kl 16.55?Det var en fortsetelses episode fra torsdagen, men jeg måtte til byen så jeg fikk ikke sett den. Tror det var Season 8, Episode 17: Reckoning: Part 2 Det kan være episoden etter, sjekk her. Lenke til kommentar
Glema Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jepp det var den. Takker for svar Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Tenkte bare å kaste ut MGM sin teaser/trailer til "The lost tribe".... Se filmen hos Youtube "They are no consurn to us!" Gleder meg sykt til fredag ( vent... det blir vel lørdag egentlig... ) Endret 8. oktober 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Det var en bra episode, men jeg hadde forventet litt "mer", kanskje det var bare jeg som hadde stor forhåpninger... Det var i alle fall en grei nok episode, over gjennomsnittet! (Lurer på hvor mange wraith som ble "kapoffa"?!) "We are not evil, we just kill humans to study them " (Quote Asgard in Lost tribe) Legger også opp trailer til neste episode... Se filmen hos Youtube Endret 11. oktober 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå