Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Han skal vist være med i fire episoder til, så vi har mer å se frem til.

 

Det er vel lite tvil om at Sheppard og Zalenka overlever, men det ville ikke gjort meg noe særlig om de døde.

 

Synes det er bra at de greide å få tilbake spenningen i serien. Atlantis har ikke akkurat vært noe jeg har sett frem til den siste tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trailer til neste episode "the lost tribe", samt video som viser hvem som er de "nye" "villains" :wow: prepear :scared: to :eek: be :woot: amazed!!!

 

 

 

Suporter of The ASGARD!

 

 

 

 

Har vi en bekreftelse på at det er DHD-en(Atlantis) og ikke Gaten som var spesialdesignet? Jeg er klar over denne "krystallen", men trodde det kun gjaldt andre gates. Er så lenge siden jeg har sett de gamle episodene, så fint med litt oppfrisking. : )

Ja, Mckay sa vel det i den episoden i sesong 1... Når de fant den planeten med energivesnene/tåkevesnene, "I just have to install the control crystal that makes the 8th chevron lock, and we are good to go!"

Eneste er om det er bare Atlantis gaten som har innebygd skjold, som Irisen (Ikke by skjoldet som de la rundt gaten......) :no:

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar

Det var programmet til Stargaten i Atlantis som ble låst til å kun ta imot innkommende "samtaler" fra Jorda til vi kom. Ble sagt i episoden hvor de finner gamle-Weir.

 

 

Og Stargate Atlantis filmene er tv-filmer, ikke STDVD. SciFi skjønte at de tabba seg ut med SG1. SGA m1 er prosjektert til sommeren 2009.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...