Awesome X Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Han skal vist være med i fire episoder til, så vi har mer å se frem til. Det er vel lite tvil om at Sheppard og Zalenka overlever, men det ville ikke gjort meg noe særlig om de døde. Synes det er bra at de greide å få tilbake spenningen i serien. Atlantis har ikke akkurat vært noe jeg har sett frem til den siste tiden. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Vel Sheppard kommer mest sannsynlig til å overleve, men det er ikke like sannsynelig med Zalenka... Håper han gjør det, men han har jo ikke vært så alt for mye med i serien i det siste. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Det du glemmer Groening er at dette var tilsynelatende den eneste gaten som kunne ringe Jorden. Endret 27. september 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det var jo bare en krystall i "DHD-en" som gjorde at de kunne ringe til Jorden. Med mindre kontrollbordet ble ødelagt, kan de nok alltids gate til Jorden. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har vi en bekreftelse på at det er DHD-en(Atlantis) og ikke Gaten som var spesialdesignet? Jeg er klar over denne "krystallen", men trodde det kun gjaldt andre gates. Er så lenge siden jeg har sett de gamle episodene, så fint med litt oppfrisking. : ) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Får endelig ikke håpe de dreper Zelenka, selv om det bare er 10 episoder igjen av serien, så synes jeg han og Rodney har mange morsomme utvekslinger til tider. De har tatt kverken på nok hovedpersoner nå. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Zalenka er ikke en hovedfigur. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nei, men han er en viktig bi-figur Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Trailer til neste episode "the lost tribe", samt video som viser hvem som er de "nye" "villains" prepear to be amazed!!! Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Suporter of The ASGARD! Har vi en bekreftelse på at det er DHD-en(Atlantis) og ikke Gaten som var spesialdesignet? Jeg er klar over denne "krystallen", men trodde det kun gjaldt andre gates. Er så lenge siden jeg har sett de gamle episodene, så fint med litt oppfrisking. : ) Ja, Mckay sa vel det i den episoden i sesong 1... Når de fant den planeten med energivesnene/tåkevesnene, "I just have to install the control crystal that makes the 8th chevron lock, and we are good to go!" Eneste er om det er bare Atlantis gaten som har innebygd skjold, som Irisen (Ikke by skjoldet som de la rundt gaten......) Endret 28. september 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Spøker du med meg? Er de....... Å herregud. Jeg GLEDER meg så sykt! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 er litt lost nå >.< hvorfor er stargate atlantis nå på søndag å ikke tirsdag >,<? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har da aldri vært på tirsdag? Det sendes fredager i USA, og kommer ut via diverse distrubusjonskanaler i løpet av lørdagen. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vel, før tok man episoder fra Skyone i tillegg til USA, fra england. De har ikke iriterende popup-reklame og var i HDTV. Tror de kom på tirsdager. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 selv om det bare er 10 episoder igjen av serien Ja vel? Hva skjer etter disse 10 episodene da? En ny serie? Eller er det bare slutten av denne sesongen? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja vel? Hva skjer etter disse 10 episodene da? En ny serie? Eller er det bare slutten av denne sesongen? Dette er seriens siste sesong. Etter det er det planlagt noen rett til DVD filmer. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det var programmet til Stargaten i Atlantis som ble låst til å kun ta imot innkommende "samtaler" fra Jorda til vi kom. Ble sagt i episoden hvor de finner gamle-Weir. Og Stargate Atlantis filmene er tv-filmer, ikke STDVD. SciFi skjønte at de tabba seg ut med SG1. SGA m1 er prosjektert til sommeren 2009. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) er litt lost nå >.< hvorfor er stargate atlantis nå på søndag å ikke tirsdag >,<? Det har vel noe med fotballen å gjøre, tror jeg, hvis du mener på Viasat 4?? Endret 28. september 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Eg kjøpte meg stargate effekter her om dagen! Hiking skor! Digg! Skal prøve å få lagt ut et bilde! Ser forøvrig ut som at eg BØR se gårsdagens ep. umiddelbart! Den er på vei ass i write!! Endret 28. september 2008 av Jotun Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ser på Tao of Rodney på Viasat4 nå! Den episoden har enkelte veldig humoristiske øyeblikk! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!! Pleier å like å vente til eg har begge episodene når det er cliffhangers.... Denne episoden var drøøøøøyyy!!! Sinnsykt digg! Skikkelig stargate igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå