Reeve Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hmm, tenker jeg skal begynne på en ny runde med Stargate i høstferien. Fra Mandag til Søndag. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg vurder å søker om høstferie for et martaton. Begynte å se Stargate igjen 9 august (husker faktisk datoen) og vil gjerne bli ferdig snart. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hvor er det egenlig folk ser stargate? Har noen sesonger på dvd og noen episoder på pc`n, men skulle gjerne begynnt på episode enn og sett gjennom hele serien.. Tips?? Endret 25. september 2008 av stwa Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Kjøpe sesongene er vel det eneste lovlige alternativet hvis du vil få med deg alt. Man kan bestille fra USA, eller så vet jeg at de har dem litt lenger sør i Europa også (hvor langt man må vet jeg ikke) og da er det vel alltid Engelsk språk i tillegg til landets språk på de. I Norge har vi bare kommet til sesong 2 (muligens 3 nå). Lenke til kommentar
Groening Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tror vi enda er på sesong 2, men du kan få tak i alle i Norge, bare ikke med norsk tekst. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja man kan vel det, men med dagens flypriser er det jo nesten så man sparer på å fly ned og kjøpe 12-14 sesonger av Stargate lenger sør i Europa. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Eg bare lurer på om denne er den første stargate filmen (Ble litt usikker siden det stod Director´s Cut og fordi den var så billig) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Den er med Kurt Russel og James Spader, så det er orginalen ja. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ok, da blir den kjøpt Takker for svar Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvor er det egenlig folk ser stargate? Har noen sesonger på dvd og noen episoder på pc`n, men skulle gjerne begynnt på episode enn og sett gjennom hele serien.. Tips?? Jeg har alt på pc, lastet ned på tg. Men om du ikke har tålmodighet til å laste ned alt kan du kjøpe dvdbokser. Finnes et par bokser med alt av SG1 ihvertfall. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 hvis noen er intressert i å kjøpe SG1 DVDer så send en PM. Jeg har fram til sesong 9 som jeg vurderer å selge. Desverre kun sone1. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tror vi enda er på sesong 2, men du kan få tak i alle i Norge, bare ikke med norsk tekst. Får sesong 3 med norsk tekst i morgen.. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Beste episoden på veldig, veldig lenge! Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ahh... trodde det skulle være mid-season break etter denne episoden, men ifølge gateworld.net og tv.com er det bare 2 uker til neste episode. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Drit bra episode Hyggelig å se jackson igjen Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 ja, var en VELDIG bra episode, fyfaen for en spennede slutt. Gleder meg til neste uke, se om gjengen overlever. Så todd hadde kjentskap til ancients sin plan med det tårnet. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Han visste hva the "antero device" var ja. Antero er for øvrig en finsk astrolog. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Gleder meg til neste uke, se om gjengen overlever. Så todd hadde kjentskap til ancients sin plan med det tårnet. Er ingen episode neste uke. 2 uker til neste episode. Normalt tar de et halvt års pause etter "mid-season finale", noe de heldigvis ikke gjør i år. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Fikk Stargate filmen i dag og har sett den, bra film Da er det bare å vente til SG-1 complete kommer med norsk tekst =) noen som vet når den kommer? Endret 27. september 2008 av morten8035 Lenke til kommentar
Groening Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Konge episode! Må si det var konge å se Jackson igjen, han er favorittkarakteren min fra SG-1. Utorlig spennende og, lurer på hvordan Sheppard og Zalenka overlever, eller om. Det eneste dumme er at det er ikke en så big deal lengre om gaten sprenger. De kan jo bare hente en ny en. Men må være den beste episoden i sesong 5. Gleder meg til neste, glad det ikke er sånn et halvt år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå