Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt hopp her... Jeg så farscape før jeg så SG1. Derfor likte jeg veldig de to site sesongene av SG1. Clausia black eller hva nå hu heter og han andre fra farscape hae en utrolig god kjemi. Derfor går jeg litt mot strømmen og sier jeg likte de sesongene veldig godt. Noen som er enig/uenig?

Slakt meg gjerne.

 

jeg er også blandt de som virkelig ikke skjønner hvorfor folk klager så mye på de siste sesongene. Digger Ben Browder og Claudia Black. Jeg har litt intrykk at en del RDA fans har den holdninga at siden det ikke er RDA så har serien tapt seg mye. Det er ikke det samme, men jeg synes allikevel at hverken humoren eller kjemien i teamet har tapt seg.

Lenke til kommentar

Må si jeg virkelig digger Asgard folket, skulle ønske vi fikk se mer til den rasen, enn hva jeg har sett til nå. Men men, har bare nådd sesong 4 så, vi får se.

 

Edit: Nemesis Part 1 og 2, eller slutt episoden til S3 og start episoden av S4, må være noe av det beste jeg har sett til nå.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Litt hopp her... Jeg så farscape før jeg så SG1. Derfor likte jeg veldig de to site sesongene av SG1. Clausia black eller hva nå hu heter og han andre fra farscape hae en utrolig god kjemi. Derfor går jeg litt mot strømmen og sier jeg likte de sesongene veldig godt. Noen som er enig/uenig?

Slakt meg gjerne.

Jeg synes alt av SG1 var konge jeg. Du har helt rett i at Browder og Black har en utrolig kjemi, selv om jeg synes de spilte enda bedre sammen i FS.

Lenke til kommentar
Derfor går jeg litt mot strømmen og sier jeg likte de sesongene veldig godt. Noen som er enig/uenig?

Slakt meg gjerne.

 

Nei, ser ikke problemet med det. Forskjellige folk liker forskjellige ting, det er helt greit for meg at noen sier de liker de to siste sesongene, selv om de ikke er høyest på lista hos meg. Man kan ikke gjøre alle til lags, eller hva det nå het. ;P

Lenke til kommentar

Jeg syns SG-1 tapte seg når RDA sluttet, hadde liksom ikke lyst til å se SG-1 mer, for RDA var liksom SG-1.

Men etter en tilvenningsperiode (kanskje en halv sesong) var det greit nok at han var borte.

Syns Ben Browder gjør en god jobb som "erstatter" for RDA. Han har også god humor, uten å prøve å være RDA. Det var jeg redd for til å begynne med, at han skulle "være som" RDA.

 

Har sett alt av SG-1, er på sesong 4 et sted i Atlantis, har sett The Ark Of Truth men ikke Continuum, når kommer den på dvd i Norge? Har søkt, men finner ingen info om den i Norge.

Lenke til kommentar

Noen som har sett (gårs)dagens episode?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Keller and the Atlantis team meet with the wraith, Todd, to deliver a startling proposition. Aided by her studies of Michael’s retrieved data, Keller believes she has found the means by which to “cure” the Wraith of their need to feed on humans. All she requires are some wraith willing to act as test subjects for this breakthrough treatment.

 

Todd is intrigued, but insists that they must first win the support of the Primary – the supreme Wraith Queen in the alliance. But to do so, Teyla must go undercover with nothing to rely on but her wraith DNA and an ally with a hidden agenda.

 

Ikke så fristende med enda en Teyla episode...

Lenke til kommentar
Smaken er som baken. ;) Selv liker jeg også sesong 9 og 10 bedre enn en god del fra de første sesongene, men jeg tror at jeg selv liker 5-8 aller best.

 

Samme her... jeg syntest sesong 9 og 10 av Sg-1 virkelig var bra når de først holdt seg til hovedhistorien. Liksom litt annerledes, og litt mer eventyraktig. Men syntest samtidig at mange av "filler" episodene var skikkelige nedturer, der de første sesongene stort sett holdt et jevnt godt nivå. At RDA sluttet kom som en nedtur... men syntest det kunne gått mye værre. Ben Browder og Claudia er absolutt gode erstattere.

 

Uansett syntest jeg som Zeke at ting virkelig tok av i sesong 5... og jeg nevner "The Lost City", sesongavslutningen til S.7. Jeg satt med hakeslepp gjennom hele den episoden. Har hittil ikke vært borti en serie som har fått meg til å nærmest sitte inne i TV'en og lure på hva som skjer ettterpå. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...