Gunfreak Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 ja SG1 er LANGT bedre enn Atlantis, litt treig start men fremdeles en serie som er bedre enn alt annet Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 ja SG1 er LANGT bedre enn Atlantis, litt treig start men fremdeles en serie som er bedre enn alt annet SG.1 er mye bedre enn Atlantis ja, ihvertfall frem til RDA forsvant. Etter det ble det mer likt i mine øyne. At SG.1 er bedre enn alt annet derimot er jeg ikke helt enig i, men det er en annen sak. :-) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Siden vi er inne på personlige meninger, så kommer jeg også med mine. SG-1 er den desidert beste av de to Stargate-seriene. SG-1 er også den beste sci-fi-serien jeg har sett. Når det kommer til alle serier, så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Veldig glad i Stargate, men av Sci-Fi serier har jeg faktisk flere foran den. Kommer sikkert til å bli korsfestet nå, men kan nevne Babylon 5, Farscape og BSG. Men det er nå min mening. Skal ikke ha mer off topic fra meg her i Stargate tråden Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Nå kan min mening komme av at jeg nærmest bare har sett Stargate. Jeg har for eksempel ikke vært borte i noen av de du sier, og heller ikke Star Trek. Men jeg tror at jeg fortsatt ville likt Stargate best, fordi jeg liker svært godt deres "avslappede" og humoristiske holdning, og det faktum at det skjer i nåtid, og at det ikke er så mange rare, humanoide vesner (to bein, to armer og et hode), med diverse tentakler, mønstre og bulker over alt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Enig i at SG1 er best av de to seriene, men det er mulig jeg liker Farscape bedre enn SG1 igjen. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 BSG ja, men synes ikke noen av de andre du nevner er bedre da. Min mening iallfall. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det har kommet ut to(?) filmer i det siste, burde disse ses? Hvis ja, når? Tenker på hvor langt man burde komme med SG1/Atlantis før man går løs på filmen(e). Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Du bør/må se alt av SG-1 før du ser Ark Of Truth. Samme gjelder for Continuum, men her burde du og se til og med sesong 4 av Atlantis. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kun jeg som synes Wraith ble kjedeligere badguys etter at de byttet ut han som spilte offiserene deres i de første 2 sesongene? Steve og Bob og sånt? Han her: Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Kun jeg som synes Wraith ble kjedeligere badguys etter at de byttet ut han som spilte offiserene deres i de første 2 sesongene? Steve og Bob og sånt? Han her: Todd rocker jo!!!! Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Todd rocker jo!!!! Hør, hør. Todd er uten tvil den kulest karakteren i hele Atlantis-serien. Ikke bare er han smartere, og nesten like arrogant, som McKey, men også en regelrett badass. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Todd er også konge, men var ikke han jeg tenkte på. Han er jo ikke offiser for de vanlige hive-skipene han. Han har jo egne skip. edit: Dessuten er han ikke "slem". Bob og de andre han karen der spiller, ser bare skikkelig onde ut. Går rundt med digre glis mens de eter menneskelivskraft til frokost. Endret 3. september 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
stwa Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Buhu! Var så trist på viasat sinn sending i dag, når fraiser døde Snufs! Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er alltid trist når et medlem av SGC dør, særlig når det er en av hovedpersonene. Dr.Fraiser har vært fast inventar i serien og nå er hun borte. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Lurer på en ting, hvordan er det SG-1 teamet finner adresser til nye planeter å dra til, igjennom stargaten? Stoppa midt i sesong 3 for en stund tilbake, og har begynt å se igjen fra der jeg slapp, men husker ikke helt hvordan det ble gjort, om det noen gang har vært gitt en forklaring på det? Endret 5. september 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det får man vite i den første episoden Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Egentlig, mellom filmen og children of the gods. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Var et kart med masse adresser hammret inn i steinveggen i en grotte på Abydos. Slik de fikk de første. Så har de i etterkant funnet flere fra andre kilder, blant annet la ved Rda inn en del når han fikk inteligensen til "de gamle" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Litt hopp her... Jeg så farscape før jeg så SG1. Derfor likte jeg veldig de to site sesongene av SG1. Clausia black eller hva nå hu heter og han andre fra farscape hae en utrolig god kjemi. Derfor går jeg litt mot strømmen og sier jeg likte de sesongene veldig godt. Noen som er enig/uenig? Slakt meg gjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå