Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg hater disse tidsreise historiene.

Enig. Likte Ark of Truth lang bedre.

 

Er det bare jeg som har lagt merke til at "my people" er et jævla overbrukt uttrykk i Atlantis? Det blir sagt så ofte at jeg nesten blir litt små irritert av det.

 

Eneste som kan nærme seg er "indeed" etter den ene episoden teal'c var med. :p

Lenke til kommentar

Etter min menig så er SG-1 mye bedre enn Atlantis. Har nok sett mesteparten av episodene i de ni-ti sesongene, og gleder meg som en liten unge hver gang Stargate begynner :grin:

Eneste som var litt nedtur med det hele var egentlig at når Viasat 4/TV3 begynte å vise programmet for fire, fem år siden var at det var så lite oppslutning rundt programmet og at det ble tatt av lista. Etter en kanalsurfing for et par år siden kom jeg over den svenske versjonen av Viasat 4, og der sendte de Stargate hver eneste dag, så etter den dagen har jeg sverget til Kanal 6 med min Stargate-seing. :thumbup:

Lenke til kommentar
Etter min menig så er SG-1 mye bedre enn Atlantis.

 

Jo, personlig synes jeg ingenting kan slå sesong 1-7 av SG1. Serien var aller best med det opprinnelige teamet, da selvfølgelig med Jack i spissen (Daniel var jo borte i s6 forsåvidt, Jonas var ok som stand in, men hadde ikke helt den samme kjemien med teamet). Sesong 8 var forsåvidt også bra, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Har sett hele Stargate atlantis, er sg-1 like bra eller bedre? isåfall hvorfor?

 

Stargate Atlantis er jo rett og slett en spinnoff av SG-1, og jeg vil nok si at du har begynt i litt feil rekkefølge, selv om det går greit å se Atlantis uten å ha sett SG-1. Men i SG-1 får du hele forhistorien til Atlantis, med at de finner Atlantis etter lang leting osv. Har ikke tenkt til å spoile noe for deg siden du ikke har sett SG-1, men det er helt klart verdt en titt.

Lenke til kommentar
Har sett hele Stargate atlantis, er sg-1 like bra eller bedre? isåfall hvorfor?

SG1 har rett og slett en mye bedre historie, og det er lengre mellom de kjedelige episodene.. Og så er det en helt fantasisk humor i sg1, RDA spiller sin rolle som jack o`neill helt sinnsykt bra!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...