miCro Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Så vidt jeg har hørt finnes det to filmer som kom etter SG-1 - Continuum og The Ark Of Truth - i hvilken rekkefølge bør disse ses? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 I den rekkefølgen de kom. Først Ark, deretter, Cont. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er riktig, du bør først se ark of truth og bli feridg med ori storyen og deretter nyte con. To veldig bra filmer for sg fans. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Herlig! Virkelig storkoste meg med SG-1 i fjor, så jeg gleder meg stort til å endelig få sett de siste to filmene! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har begynt på Atlantis på ny, er litt ute i Season 1, så slo det meg! Hvis du trenger en ekstra Controlcrystal for å "ringe" en annen galakse! Hvordan kunne Jorda ringe Atlantis!! Gjorde Jack noe med ringepc`en i The fifth race eller har jeg gått glip av noe?! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Heh, det er gatene i pegasus som trenger en ekstra krystall, gatene i melkeveien trenger ikke dette, da veldig få vet om at det er gates i andre galakser. Krystallen i pegasus var vel for å forhindre at Wraiths og andre skulle diale jorden og melkeveien. En slags safeguard. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Såg nettopp Continuum. Den var digg likte den mye betre enn ark of truth. Håper dei lager flere filmer. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Continuum var veldig bra, men ejg tror kanskje den hadde vært enda bedre hvis jeg ikke hadde lest om grunnhistorien først. Det ødla litt i starten. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Continuum var egentlig bare en Moebius II, og jeg hater disse tidsreise historiene. Jeg finne de nesten utelukkende som ett lett triks til å gi etter for fansens press om en gitt sak, uten å egentlig gi etter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 jeg hater disse tidsreise historiene. Enig. Likte Ark of Truth lang bedre. Er det bare jeg som har lagt merke til at "my people" er et jævla overbrukt uttrykk i Atlantis? Det blir sagt så ofte at jeg nesten blir litt små irritert av det. Eneste som kan nærme seg er "indeed" etter den ene episoden teal'c var med. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Synd det ikke var stargate denne uka . Jaja, blir et gjensyn med Carson Beckett iallfall. Endret 31. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er Labour Day Weekend i USA. Derfor ingen nye episoder. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Så Con i dag, må si at jeg likte Ark bedre. Var litt mer action i Ark Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Etter min menig så er SG-1 mye bedre enn Atlantis. Har nok sett mesteparten av episodene i de ni-ti sesongene, og gleder meg som en liten unge hver gang Stargate begynner Eneste som var litt nedtur med det hele var egentlig at når Viasat 4/TV3 begynte å vise programmet for fire, fem år siden var at det var så lite oppslutning rundt programmet og at det ble tatt av lista. Etter en kanalsurfing for et par år siden kom jeg over den svenske versjonen av Viasat 4, og der sendte de Stargate hver eneste dag, så etter den dagen har jeg sverget til Kanal 6 med min Stargate-seing. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det dummeste med å se det på norsk er de tåpelige oversettelsene..... Skrømt..... De gamle..... Greit med direkte oversettelser, men litt fantasi hadde ikke skadet, evt bare brukt de engelske navnene... Som de gjør Shepperd! De kaller liksom ikke han for Lt.Gjeter på norsk.... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Etter min menig så er SG-1 mye bedre enn Atlantis. Jo, personlig synes jeg ingenting kan slå sesong 1-7 av SG1. Serien var aller best med det opprinnelige teamet, da selvfølgelig med Jack i spissen (Daniel var jo borte i s6 forsåvidt, Jonas var ok som stand in, men hadde ikke helt den samme kjemien med teamet). Sesong 8 var forsåvidt også bra, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 SG1 er yndlings serien min og ligger langt foran alt annet. det er faktisk den eneste serien jeg er villig å drepe for, hadde folka bak serien sagt at de skulle lage 10 nye sesonger om jeg drepe noen av dere, ville dere vært døde før dere kunne sagt, NEI IKKE ROMPA MI Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har sett hele Stargate atlantis, er sg-1 like bra eller bedre? isåfall hvorfor? Lenke til kommentar
BrilleThor Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har sett hele Stargate atlantis, er sg-1 like bra eller bedre? isåfall hvorfor? Stargate Atlantis er jo rett og slett en spinnoff av SG-1, og jeg vil nok si at du har begynt i litt feil rekkefølge, selv om det går greit å se Atlantis uten å ha sett SG-1. Men i SG-1 får du hele forhistorien til Atlantis, med at de finner Atlantis etter lang leting osv. Har ikke tenkt til å spoile noe for deg siden du ikke har sett SG-1, men det er helt klart verdt en titt. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har sett hele Stargate atlantis, er sg-1 like bra eller bedre? isåfall hvorfor? SG1 har rett og slett en mye bedre historie, og det er lengre mellom de kjedelige episodene.. Og så er det en helt fantasisk humor i sg1, RDA spiller sin rolle som jack o`neill helt sinnsykt bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå