Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stand alones er jo greit en gang i blandt for å få litt avveksling, men jeg synst at SG:A S3 har hatt liten framdrift i plotet til nå. Det har liksom stort sett kun handlet om de forbanna

replicator tingene, og dem har jo blitt brukt en god del i SG1, noe som igjen gjør at serien framstår som litt fantasi løs i øyeblikket

. De skulle heller ha gått litt inn i historien til The Aincents osv. De er de jeg (og sikkert mange andre) er veldig interisert i å finne ut mer om. Jeg skulle også likt å se en større kamp med Wraith. :dribble:

Endret av Dj_eLmO
Lenke til kommentar

Hvordan skal vi få et storslag mot The Wraith når de eneste skipene vi er i besittelse av er Daedalus, som stort sett er opptatt med transportering av forsyninger og personell mellom galaksene, og Odyssey som er alvorlig opptatt med kampen mot Ori? Det måtte isåfall være om de plutselig snublet over en lagringsplass for skip i Auroraklassen et sted i Pegasus, eller om de skulle få låne en haug med Ha'tak av Jaffaene.

Lenke til kommentar

nå har de jo funnet flere ZPMs og leter fortsatt etter flere, så det kan jo hende at vi kan få litt mer action ut av det. Hvis de kan finne nok ZPMs til å aktivt bruke gaten mellom Atlantis og jorden kan jo Daedalus være permanent stasjonert ved atlantis.

episode 20 heter "First Strike" og det er vel en liten indikasjon på at noe kommer til å skje før sesongen er over.

Lenke til kommentar
De kunen jo lurt wraithene til å reise til Ori galaksen... Hey wraith dude i know wehre you may find some food...

7398533[/snapback]

Problemet er vel at da vil Ori reise til Pegasus, og da er det "slutten" for den galaksen og. No more Atlantis...

7408919[/snapback]

Spørs det da. Wraithene er jo ganske resursfulle når det gjelder å sloss mot slike overlegne fiender. De har jo allerede grisebanket gamlingene. De kan i alle fall holde de opptatt til de finner en bedre måte å utslette de på.

Lenke til kommentar

Har sett litt av stargate.. Var litt ekkelt med det krypet på sesong 1 som tok over folk (liker ikke slikt..) :p

Jeg har bare bladd fort gjennom tråden. Det ser for meg ut som om det faktisk holder på enda, men jeg gjetter sterkt på at dere har episodene og skal se dem snart. Eller? :ermm:

Men det er fortsatt veldig morsomt med spesialeffektene fra 1990 tallet :D

Lenke til kommentar
Har sett litt av stargate.. Var litt ekkelt med det krypet på sesong 1 som tok over folk (liker ikke slikt..) :p

Jeg har bare bladd fort gjennom tråden. Det ser for meg ut som om det faktisk holder på enda, men jeg gjetter sterkt på at dere har episodene og skal se dem snart. Eller? :ermm:

Men det er fortsatt veldig morsomt med spesialeffektene fra 1990 tallet :D

7411006[/snapback]

Holder på enda ja, er pause i SG1 nå. Men Atlantis sender episode hver mandag (Skaffes på tirsdag da :p)

Lenke til kommentar
Jau, effektene i Stargate er da på ingen måte noe dårligere enn i noen andre scifi-serier som går.  Nå startet jo serien i 1997, så 90-talls effekter er det jo.  Men om man ser noen av de nyere episodene, så er det nok sikkert en forbedring.

7412086[/snapback]

Stargate har ganske gode effekter i forhold til f.eks. Ultraviolet, en film som til tider ser ut som et dataspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...