Nedward Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Synst eppisoden var litt ekkel rett og slett. Får alltid frysninger når det bare kommer folk ut i fra lufta og begyner å prate et eller annet sjuk uforståelig språk. Han Zombien, eller piloten om du vil, skremte meg skikkelig første gang man fikk se han. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Den var litt små ekkel, hehe. Tok meg selv i knipe igjenn øya når jeg forventet at det skulle komme noe ekkelt. Personlig liker jeg at de putter inn noen "stand alones" innimellom. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Stand alones er jo greit en gang i blandt for å få litt avveksling, men jeg synst at SG:A S3 har hatt liten framdrift i plotet til nå. Det har liksom stort sett kun handlet om de forbanna replicator tingene, og dem har jo blitt brukt en god del i SG1, noe som igjen gjør at serien framstår som litt fantasi løs i øyeblikket . De skulle heller ha gått litt inn i historien til The Aincents osv. De er de jeg (og sikkert mange andre) er veldig interisert i å finne ut mer om. Jeg skulle også likt å se en større kamp med Wraith. Endret 30. november 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan skal vi få et storslag mot The Wraith når de eneste skipene vi er i besittelse av er Daedalus, som stort sett er opptatt med transportering av forsyninger og personell mellom galaksene, og Odyssey som er alvorlig opptatt med kampen mot Ori? Det måtte isåfall være om de plutselig snublet over en lagringsplass for skip i Auroraklassen et sted i Pegasus, eller om de skulle få låne en haug med Ha'tak av Jaffaene. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Du har et poeng der. Det hadde vært kult uansett, selv om det ikke vil la seg gjennomføre akkurat nå. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Kunne så absolutt vært kult ja. Hva om vi overtar et par Ori-skip, da sparker vi jo sannsynligvis Wraith-rumpe Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 nå har de jo funnet flere ZPMs og leter fortsatt etter flere, så det kan jo hende at vi kan få litt mer action ut av det. Hvis de kan finne nok ZPMs til å aktivt bruke gaten mellom Atlantis og jorden kan jo Daedalus være permanent stasjonert ved atlantis. episode 20 heter "First Strike" og det er vel en liten indikasjon på at noe kommer til å skje før sesongen er over. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 De kunen jo lurt wraithene til å reise til Ori galaksen... Hey wraith dude i know wehre you may find some food... Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 De kunen jo lurt wraithene til å reise til Ori galaksen... Hey wraith dude i know wehre you may find some food... 7398533[/snapback] Problemet er vel at da vil Ori reise til Pegasus, og da er det "slutten" for den galaksen og. No more Atlantis... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 De kunen jo lurt wraithene til å reise til Ori galaksen... Hey wraith dude i know wehre you may find some food... 7398533[/snapback] Problemet er vel at da vil Ori reise til Pegasus, og da er det "slutten" for den galaksen og. No more Atlantis... 7408919[/snapback] Spørs det da. Wraithene er jo ganske resursfulle når det gjelder å sloss mot slike overlegne fiender. De har jo allerede grisebanket gamlingene. De kan i alle fall holde de opptatt til de finner en bedre måte å utslette de på. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Da var også jeg gjennom alle episoder per dags dato. Da kan jeg kanskje konse om skolearbeid for en liten stund. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har sett litt av stargate.. Var litt ekkelt med det krypet på sesong 1 som tok over folk (liker ikke slikt..) Jeg har bare bladd fort gjennom tråden. Det ser for meg ut som om det faktisk holder på enda, men jeg gjetter sterkt på at dere har episodene og skal se dem snart. Eller? Men det er fortsatt veldig morsomt med spesialeffektene fra 1990 tallet Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har sett litt av stargate.. Var litt ekkelt med det krypet på sesong 1 som tok over folk (liker ikke slikt..) Jeg har bare bladd fort gjennom tråden. Det ser for meg ut som om det faktisk holder på enda, men jeg gjetter sterkt på at dere har episodene og skal se dem snart. Eller? Men det er fortsatt veldig morsomt med spesialeffektene fra 1990 tallet 7411006[/snapback] Holder på enda ja, er pause i SG1 nå. Men Atlantis sender episode hver mandag (Skaffes på tirsdag da ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Tja, har ikke lagt noe særlig merke til cheesy effekter i SG-1, egentlig... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jau, effektene i Stargate er da på ingen måte noe dårligere enn i noen andre scifi-serier som går. Nå startet jo serien i 1997, så 90-talls effekter er det jo. Men om man ser noen av de nyere episodene, så er det nok sikkert en forbedring. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jau, effektene i Stargate er da på ingen måte noe dårligere enn i noen andre scifi-serier som går. Nå startet jo serien i 1997, så 90-talls effekter er det jo. Men om man ser noen av de nyere episodene, så er det nok sikkert en forbedring. 7412086[/snapback] Stargate har ganske gode effekter i forhold til f.eks. Ultraviolet, en film som til tider ser ut som et dataspill. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hyggelig gjensyn med Lucius i forrige uke, samt et mindre hyggelig, men endelig siste gjensyn med Kolya Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hyggelig gjensyn med Lucius i forrige uke, samt et mindre hyggelig, men endelig siste gjensyn med Kolya Enig. Alle ropte 'Filler! filler!', men det skjedde faktisk et par viktige ting. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Synes ikke Kolya var så gale eg. Har mer sansen for han enn Lucius. Men men glede seg til i morgen. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Koyla var en jævla fet badguy egentlig. Feteste de har hatt på Atlantis syns jeg, kanskje med unntak av hu Wraith dama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå