Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs litt hva du tenker på. Veldig mye sci-fi blir produsert i Vancouver og mange regisssører og skuespillere som går igjenn på flere fronter, så stilen kan være veldig lik i mange serier, men mye av det som gjør Stargate unik er at det skjer i vår tid og ikke er en fremtidshistorie.

Lenke til kommentar
Ser igjennom serien på nytt nå, og må si at første sesong er mye bedre enn jeg husket. Alle de klassiske episodene som setter grunnmuren for hendelser i senere sesonger, serien hadde vært langt fra den samme uten første sesong.

 

Sant. ;) Første gang jeg så SG-1 måtte jeg slite meg gjennom sesong 1. Når jeg allerede har sett serien to ganger (så først Atlantis sesong 1 og 2, så SG-1 1-10, så SG-1 2-10, så SGA 1-3, så begynte jeg på nytt helt fra starten med SG-1 1-10). Da var jeg allerede kjent med karakterene og stemingen, og da var det en helt annen opplevelse å se første sesongen!

Lenke til kommentar
Ser igjennom serien på nytt nå, og må si at første sesong er mye bedre enn jeg husket. Alle de klassiske episodene som setter grunnmuren for hendelser i senere sesonger, serien hadde vært langt fra den samme uten første sesong.

 

Sant. ;) Første gang jeg så SG-1 måtte jeg slite meg gjennom sesong 1. Når jeg allerede har sett serien to ganger (så først Atlantis sesong 1 og 2, så SG-1 1-10, så SG-1 2-10, så SGA 1-3, så begynte jeg på nytt helt fra starten med SG-1 1-10). Da var jeg allerede kjent med karakterene og stemingen, og da var det en helt annen opplevelse å se første sesongen!

Ja! MEN du må nesten være "kjent" med serien for å få den følelsen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...