Glema Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Ser på det på viasat4, men det er bare SG-1 kl. 16.55 jeg ser på da Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Ser på det på viasat4, men det er bare SG-1 kl. 16.55 jeg ser på da De sender jo Stargate Atlantis sesong 3 eller noe også på tirsdager halv ti eller noe.... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Har Viasat4 kjøpt alle sesongene? Mener å huske at noen sa de bare hadde de først 4. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 De har i hvert fall flere. Mener å ha sett sesong 5 avslutningen der. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 De er nå på sesong 7. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Har nettopp sett sesongavslutningen til SG-1 sesong 1 (jada, i seneste laget) og ble ganske skuffet. Den nest siste episoden var utrolig kjedelig, og cliffhangeren i siste episode utrolig forutsigbar. Er det bedre cliffhangere i de neste sesongene? Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Sesong 1 er den dårligste synes jeg. Blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. august 2008 Rapporter Del Skrevet 17. august 2008 Hm... for se etterhvert. Må bare gjøre meg ferdig med Farscape og Dead Zone først. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Sesong 1 er den dårligste synes jeg. Blir bare bedre og bedre Ja, det blir bedre etter hvert!! Men sesong 1 har jo sine øyeblikk den og!!!! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Kunne ikke sagt det bedre selv. Toppen er vel rundt sesong 7 i mine øyne. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Fins det noen sci-fi som ligner på stargate sg-1/atlantis? Endret 19. august 2008 av Danny92 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Det spørs litt hva du tenker på. Veldig mye sci-fi blir produsert i Vancouver og mange regisssører og skuespillere som går igjenn på flere fronter, så stilen kan være veldig lik i mange serier, men mye av det som gjør Stargate unik er at det skjer i vår tid og ikke er en fremtidshistorie. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 19. august 2008 Rapporter Del Skrevet 19. august 2008 Nei, finnes nok ikke noe som er "likt" stargate, ikke som jeg har hørt om iallfall. Om du vil ha noe om "reise" har du Doctor Who, om du bare vil ha god scifi så har du Firefly og Battlestar Gallactica. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Kunne ikke sagt det bedre selv. Toppen er vel rundt sesong 7 i mine øyne. Føler at det er best i sesong 7 ja, sesong 8,9 og 10 er jo bra de og, men den beste er nok 7 ja... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Kunne ikke sagt det bedre selv. Toppen er vel rundt sesong 7 i mine øyne. Føler at det er best i sesong 7 ja, sesong 8,9 og 10 er jo bra de og, men den beste er nok 7 ja... Jeg foretrekker sesong 1-5. En helt annen stemning i de første sesongene, før alt tar helt av. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Ser igjennom serien på nytt nå, og må si at første sesong er mye bedre enn jeg husket. Alle de klassiske episodene som setter grunnmuren for hendelser i senere sesonger, serien hadde vært langt fra den samme uten første sesong. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Ser igjennom serien på nytt nå, og må si at første sesong er mye bedre enn jeg husket. Alle de klassiske episodene som setter grunnmuren for hendelser i senere sesonger, serien hadde vært langt fra den samme uten første sesong. Sant. Første gang jeg så SG-1 måtte jeg slite meg gjennom sesong 1. Når jeg allerede har sett serien to ganger (så først Atlantis sesong 1 og 2, så SG-1 1-10, så SG-1 2-10, så SGA 1-3, så begynte jeg på nytt helt fra starten med SG-1 1-10). Da var jeg allerede kjent med karakterene og stemingen, og da var det en helt annen opplevelse å se første sesongen! Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Ser igjennom serien på nytt nå, og må si at første sesong er mye bedre enn jeg husket. Alle de klassiske episodene som setter grunnmuren for hendelser i senere sesonger, serien hadde vært langt fra den samme uten første sesong. Sant. Første gang jeg så SG-1 måtte jeg slite meg gjennom sesong 1. Når jeg allerede har sett serien to ganger (så først Atlantis sesong 1 og 2, så SG-1 1-10, så SG-1 2-10, så SGA 1-3, så begynte jeg på nytt helt fra starten med SG-1 1-10). Da var jeg allerede kjent med karakterene og stemingen, og da var det en helt annen opplevelse å se første sesongen! Ja! MEN du må nesten være "kjent" med serien for å få den følelsen! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. august 2008 Rapporter Del Skrevet 20. august 2008 Akkurat det jeg sa. Den var kjedelig første gang siden jeg ikke hadde noe forhold, men andre gang, etter å ha sett resten av SG-1 2 ganger, da var den veldig bra, eller langt bedre enn første gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå