Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Liker også ikke andre timelines osv, og alternative verdener. Men continuum fat meg i smak. Mye grunna effektene jeg syntes var bra, og mest av alt fordi jeg har vært en fan av Bal og fikk en verdig avsluttning fra den skurken.

 

Deriblandt akurattt kommet hjem fra spania ferie og fått sett atlantis. Var en bra episode, litt skuffet over at nye fienden mest sannsynligvis ikke blir introudsert på real før om lenge. Kanskje like greit, de har wraith, replicators, micheal sin race og styre med.

Hadde ikke gjort meg noe om de snart fant en ny mystisk race med høy teknologi som de kunne blitt venner med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting jeg ikke husker lenger med stargate. Hvordan skjønner alle engelsk og prater engelsk uansett hvor de drar?

Vet det er gammel diskusjon, men jeg er så godt som 100% sikker at jeg hørte Carter en gang si at Ancients influerte språket på jorden i det gamle Hellas (Sokrates og dem). Derfor er det heller ikke umulig at de har gjort det på andre planeter, man ser jo i Atlantis at det har vært Ancients som har vært bosatt på planeter og snakket engelsk.

 

Og en helt annen sak:

Da har jeg endelig alt av Stargate som er utgitt på DVD. :D Atlantis sesong 4 og Continuum kom i posten i dag, 11 dager før Amazon sa de skulle komme. :D Har også vært på hytta så har nettopp sett 03 og 04 av Atlantis, blir en Stargate kveld i kveld. :D

Lenke til kommentar

name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
Bleh, glemte helt av at det ikke var noen episode denne uka jeg. Jaja, får legge meg i stasis igjen til neste helg. ;)

Glemte nesten de jeg også, får gå i stasis ja :)

 

Neste episode ser ganske god ut!

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="no" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="no" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

They are here!! All eight of them!! :dribble::evil:

 

help me

:(

 

Se filmen hos Youtube

Im Elizabeth Weir! :hmm::scared::eek::hmm:

 

 

 

 

 

Edit: Post 3333 på Stargate tråden :D

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
Noen som har sett Stargate Rap feat McKay da? :p

 

 

HAHA!! Der fikk du den David!!

name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>">
name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...