hinduuu Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Liker også ikke andre timelines osv, og alternative verdener. Men continuum fat meg i smak. Mye grunna effektene jeg syntes var bra, og mest av alt fordi jeg har vært en fan av Bal og fikk en verdig avsluttning fra den skurken. Deriblandt akurattt kommet hjem fra spania ferie og fått sett atlantis. Var en bra episode, litt skuffet over at nye fienden mest sannsynligvis ikke blir introudsert på real før om lenge. Kanskje like greit, de har wraith, replicators, micheal sin race og styre med. Hadde ikke gjort meg noe om de snart fant en ny mystisk race med høy teknologi som de kunne blitt venner med. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Jeg syns de burde bruke Wraith mer, altså lage flere episoder med krig, intriger og det som værre er med Wraith vs Atlantis. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Wraith er vel ganske underlegne for tiden. Et jordskip med Asgaard beam og skjold klarer jo lett som det å ta unna noen sånne. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hadde ikke gjort meg noe om de snart fant en ny mystisk race med høy teknologi som de kunne blitt venner med. Føler at det har vært mer av det i Sg-1. Vi har jo travelers, men de er jo ikke like mye som Tok`ra og Asgard We are not just alies. We are true friends!! Endret 6. august 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 En ting jeg ikke husker lenger med stargate. Hvordan skjønner alle engelsk og prater engelsk uansett hvor de drar? Vet det er gammel diskusjon, men jeg er så godt som 100% sikker at jeg hørte Carter en gang si at Ancients influerte språket på jorden i det gamle Hellas (Sokrates og dem). Derfor er det heller ikke umulig at de har gjort det på andre planeter, man ser jo i Atlantis at det har vært Ancients som har vært bosatt på planeter og snakket engelsk. Og en helt annen sak: Da har jeg endelig alt av Stargate som er utgitt på DVD. Atlantis sesong 4 og Continuum kom i posten i dag, 11 dager før Amazon sa de skulle komme. Har også vært på hytta så har nettopp sett 03 og 04 av Atlantis, blir en Stargate kveld i kveld. Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Ferdig med Atlantis Sesong 4 på dvd (Sone 1), det var ikke en helt forferdellig sesong egentlig... Endret 8. august 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 7. august 2008 Rapporter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Beware of SPOILERS for Season Four's "Be All My Sins Remember'd" and Season Five's "Ghost In the Machine" in the report below. http://www.gateworld.net/news/2008/08/morg...eplicator.shtml Endret 7. august 2008 av Onanias Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) "My name is McKay, Rodney McKay!! (Ikke jeg som har laget, bare fant det:)) Endret 8. august 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Groening Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Den var konge. Stilig laget. :!: Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 8. august 2008 Rapporter Del Skrevet 8. august 2008 Noen som har sett Stargate Rap feat McKay da? Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Endret 11. august 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. august 2008 Rapporter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Bleh, glemte helt av at det ikke var noen episode denne uka jeg. Jaja, får legge meg i stasis igjen til neste helg. Endret 9. august 2008 av Smirnoff Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 10. august 2008 Rapporter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) Bleh, glemte helt av at det ikke var noen episode denne uka jeg. Jaja, får legge meg i stasis igjen til neste helg. Glemte nesten de jeg også, får gå i stasis ja Neste episode ser ganske god ut! name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="no" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="no" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube They are here!! All eight of them!! help me Se filmen hos Youtube Im Elizabeth Weir! Edit: Post 3333 på Stargate tråden Endret 11. august 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 12. august 2008 Rapporter Del Skrevet 12. august 2008 Noen som har sett Stargate Rap feat McKay da? HAHA!! Der fikk du den David!! name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>"> name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Har Viasat hoppet over en episode i dag? Får det ikke helt til å stemme. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 De fleste av oss følger vel ærligtalt USA-sendingene, så hvem vet? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Sjekket det litt nærmere nå. Var vist bare at jeg ikke fikk med meg slutten av gårsdagens episode. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Hvilken episode dreier det seg om? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Fikk ikke med meg slutten på sesong 7 ep. 1, Fallen; den hvor Daniel kommer tilbake. Har jo sett det før, så det er ikke noe stress. Fikk bare følelsen av at en episode var hoppet over da det jeg så i går ikke stemte med det de viste på begynnelsen av dagens episode. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. august 2008 Rapporter Del Skrevet 13. august 2008 Ah. Den episoden er koselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå