Patrick de Maar Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Akkuratt min tanke Onanias! Genialt. Jeg likte episoden veldig godt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Borg? ehh .. nei se på de da! Var det første jeg tenkte også. Og ifølge Kebab gud, så er disse en av de nye fiendene Atlantis skal være redde for. En av de to nye.. I følge Joe Mallozzi så har de ikke noen umbiddelbare planer for disse.. men de har lyst til å se mer til de Og det jeg mente med sesong1 og ZPM var.. Hva var vitsen med å lete etter ZPM hvis de ikke kunne ta den med tilbake til atlantis via stargaten... altså.. det har ikke noe å si Endret 2. august 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Personlig synes jeg de nye badguy'ene var skikkelig BadAss. Var på tide det dukket opp noen nye fiender i Stargate som er skikkelig råe. At Ronon ble totalt overkjørt i hand to hand combat sier jo litt Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Han ble ikke totalt overkjørt da Han fikk jo inn et par slag. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jeg ville sagt overkjørt.. er ikke ofte Ronon lager bråk med vilje for å få andre til å komme å hjelpe han Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Han ble ikke totalt overkjørt da Han fikk jo inn et par slag. Han fikk inn ett par slag som absolutt ikke hadde noen virkning på motstanderen, derav vil jeg si totalt overkjørt. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 jeg sitter å ser på sesong 4 av atlantis som jeg fikk i dag. jeg syns faktisk det er morsomere å se på gammle episoder av SG1 enn nye episoder av atlantis Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Episoden i dag var meget bra! Følte det var dumt at vi ikke fikk vite mer om de badguys`a og hvorfor replicators i det universet ikke hadde gjort noe med dem... (Trodde 2* asgard beams gjorde mer skade enn det...?!) Episoden hadde mange ubesvarte spørsmål, men det er jo litt av det som er kjekt med slike episoder\filmer. Bra episode Endret 2. august 2008 av StargateLOVER Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Våpnene til Borgene har blitt brukt før i SG1. Spesielt 904.[/spoilers] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Slutt å kalle de Borg Borg Nye Dudes Noen trenger seriøst å se mer Star Trek.. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 De er da absolutt ikke Borg, dem har jo sånne kubber som skip (tror jeg ) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det var den humanoide rasen vi siktet til, ikke skipene. Det skjønner vel alle. Personlig følte jeg med engang "borg" når jeg så dem. Hudfargen er litt "umenneskelig", og armoren er veldig "maskinaktig" slik som draktene til borg-maskinene. Nei, selvfølgelig er de ikke borgs, men det er et par likhetstrekk og en kaldhet over de som gjør at man fort får assosisjoner. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Her må jeg tat KG sin side. De gav meg ingen "Borg-feeling". Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Her må jeg tat KG sin side. De gav meg ingen "Borg-feeling". I second that. Fikk absolutt ikke noe Borg følese. Men likte de godt. Håper vi får se mer fra de fremover. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 En ting som plager meg med Stargate generelt, er måten de ikke skyter fienden på. Sånn som langhåra wraith, og disse "cyberaliensa", hvorfor ikke ta headshot på de? Jeg kan forstå at det er vanskelig in the heat of battle, men når folka ser at de må tømme flere magasin for å drepe dem... Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Helt enig, men det gjelder forsåvidt de aller fleste filmer og serier jeg har sett. Se for eksempel på Resident Evil: Apocalypse. De soldatene der som jeg ikke husker navnet på i farta, kjører jo baare på med full auto i magehøyde, mens de kunne drept tre til fire ganger flere, ved å bytte til single-shot og skutt dem en etter en i hodet. Lenke til kommentar
covah Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Brystkassa er et mye større mål, og er derfor mye lettere å treffe. Tror enkelte her inne må innse at headshot ikke er like enkelt i virkeligheten som det er i CS og andre lignende spill. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Zombier som beveger seg 1km/t, og S.T.A.R.S-gruppa klarer ikke å få inn et eneste hodeskudd? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 pga. noen rare tv lover så har de ikke lov til å skyte folk i hode på visse serier. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fått tak i sesong 3 nå (sg-1), og samtidig fått bekreftet at jeg enkelt kan få tak sesong 4-10 på samme måte. I tillegg til sesong 1-3 (kanskje 4) av Atlantis, og innen den tid er nok sesong 5 tilgjengelig også. Blir kos å få sett Stargate igjen. Har bestemt meg for at 2 episoder om dagen er maks, så skal jeg få sesong 3 til å holde en stund. Om jeg klarer å begrense meg er en annen sak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå