Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nett sett de to første... En ting eg lurte på ang. search and rescue...

 

De senker shields for å kunne beame de to gutta opp... Så sier sjefen: Bare kom ombord med jumpers samtidig...

Dette tolker eg som at de ikke kan kjøre jumpers ombord i deadulus uten at shields er nede...??

 

Men hvorfor kan de kjøre ut fra deadulus rett etterpå? Er det noe eg har gått glipp av eller var det en skrivefeil?

Lenke til kommentar

Men F-302 og jumpere kan gå inn gjennom skjoldene også, når de er under angrep. Jeg er også sikker på at jeg før har sett at menneskenes skip har beamet opp personer mens de har skjoldet på, litt lignende med sånn som Ha'tak gjør det. De bare forandre frekvensen på skjoldet litt, så kan de motta ting fra ringene.

Lenke til kommentar
Hvordan vil dere ha det i forhold til språk da? Bruke 40 min å å lære seg språket kanskje, 5min på action :p

Altså, jeg har da sett serien snart 2 ganger i løpet av de 8 siste årene. Men jeg har sett mange andre serier som det ble forklart over her at vi fikk et svar på hvordan folk skjønte hverandre.

Lenke til kommentar
Nett sett de to første... En ting eg lurte på ang. search and rescue...

 

De senker shields for å kunne beame de to gutta opp... Så sier sjefen: Bare kom ombord med jumpers samtidig...

Dette tolker eg som at de ikke kan kjøre jumpers ombord i deadulus uten at shields er nede...??

 

Men hvorfor kan de kjøre ut fra deadulus rett etterpå? Er det noe eg har gått glipp av eller var det en skrivefeil?

Kan være noe enkle brister her og der, men tenk på at de kan skyte våpen ut av skjoldet uten problemer. Ting mao. forlate skipet men ikke komme inn med skjoldet. Vil tro det funker litt som polariteten på en magnet. Den skyver fra seg masse med samme polaritet, mens ulik tiltrekkes eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Nett sett de to første... En ting eg lurte på ang. search and rescue...

 

De senker shields for å kunne beame de to gutta opp... Så sier sjefen: Bare kom ombord med jumpers samtidig...

Dette tolker eg som at de ikke kan kjøre jumpers ombord i deadulus uten at shields er nede...??

 

Men hvorfor kan de kjøre ut fra deadulus rett etterpå? Er det noe eg har gått glipp av eller var det en skrivefeil?

Kan være noe enkle brister her og der, men tenk på at de kan skyte våpen ut av skjoldet uten problemer. Ting mao. forlate skipet men ikke komme inn med skjoldet. Vil tro det funker litt som polariteten på en magnet. Den skyver fra seg masse med samme polaritet, mens ulik tiltrekkes eller noe i den duren.

Det høres jo logisk ut ... :hmm:

Lenke til kommentar
Det er bra!! Trenger litt badguys!

 

 

De nye i Deadalus variations er "THE FURLINGS"!!!!

Det tror jeg nok ikke ..

 

For det første.. de er helt nye.. for det andre.. husker ikke..

Men de i Midtsesongs 2dels episoden skal vist være en "gammel rase" (dvs fortsatt helt ny for oss.. men veldig gamel likevel)

 

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...