Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SDCC = San Diego Comic-con

 

Trenger ikke så mange kilder for konkludere med at Kebab har rett i at de skal ha flere paneler her da de har hatt det de siste årene. Og at det kommer til å dukke opp spørsmål om filmer og ny serie er heller ikke noe wildguess, da det er fansen som stiller disse spørsmålene og dette er ting fansen lurer på.

Lenke til kommentar
SDCC = San Diego Comic-con

 

Trenger ikke så mange kilder for konkludere med at Kebab har rett i at de skal ha flere paneler her da de har hatt det de siste årene. Og at det kommer til å dukke opp spørsmål om filmer og ny serie er heller ikke noe wildguess, da det er fansen som stiller disse spørsmålene og dette er ting fansen lurer på.

Om det kommer svar på spørsmålene er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
I tillegg stusser jeg på hvordan Kebab GUD kan garantere for at vi får vite noe om universe. Menmen, vi får vente å se.

Vi får vite

 

A: de jobber fortsatt med konseptet

B: de har lagtfrem planen og fått avslag

C: de har lagtfrem planen og fått penger til piloten

D: de driter i det og satser på filmer

 

Ev av tingene får vi vite..

Mest sansynlig sier de A dersom de ikke har noe å si..

SDCC er plassen Hollywood og TVselskapene annonserier sine nye prosjekter dersom SGU kommer innen det neste året får vi beskjed i DAG om det.. hvis ikke så må vi vente til neste år..

samme med filmen

 

Og hvis du vil ha kilder...

 

http://www.gateworld.net/news/2008/07/comi...el_schedu.shtml

Lenke til kommentar

http://www.syfyportal.com/news425249.html EDIT: klikkbar

 

"We might be making another movie," Wright told a packed crowd at Comic-Con International in San Diego on Friday. "MGM has suggest we start thinking about that and start putting a story together, and that's what we're doing right now."

 

But not just a movie ... it seems that MGM is confident SciFi Channel or some television outlet will pick up the previously announced third series "Stargate: Universe" as well.

 

Ikke mye nytt der egentlig.. at de skriver manus til den tredje filmen er ikke noe nytt.. med det at MGM er bak og støtter SGU er nytt.. ettersom sist vi hørte skulle Cooper og Wright legge serien frem for MGM .. nå gjenstår det bare å se om Sci-Fi og Sky One bestiller serien..

Og ettersom MGM er sikker på at Sci-Fi bestiller... vel.. ser ut som vi får 2 serier denne tiden nesteår..

 

Så .. nå står det bare på Sci-Fi, Sky One og TMN (The Movie Network.. som sender Stargate i kanada)

 

Mer her

 

http://popculturezoo.com/archives/863

http://io9.com/5029137/see-stargate-sg+1s-...ie-in-the-works

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
En ting jeg ikke husker lenger med stargate. Hvordan skjønner alle engelsk og prater engelsk uansett hvor de drar?

45 minutter og medium budsjett..

 

det er hvorfor.. :p

 

I Star Trek får man ett svar på det.

I Farscape får man ett svar på det.

I Stargate får man hodepine av å tenke på det.

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
mhm, atlantis trenger sårt noen ny badguy som ikke har noe med wraith og gjøre. SÅ jeg gleder meg til neste lørdag.

 

Kommer 2 nye denne sesongen, de i neste episode og de i Episode 10/11. En av de får vi se mer av.. den andre er det mer usikkert

 

Det er bra!! Trenger litt badguys!

 

 

De nye i Deadalus variations er "THE FURLINGS"!!!!

 

Endret av StargateLOVER
Lenke til kommentar
En ting jeg ikke husker lenger med stargate. Hvordan skjønner alle engelsk og prater engelsk uansett hvor de drar?
Jeg mener å huske at det ble poengtert i en av de tidligste sesongene av SG1. Det ble sagt at alle menneskene hadde sitt utspring fra jorden og at dette var grunnen til at de kunne kommunisere med dem. Selvsagt byr det på problemer i og med at engelsk som vi kjenner det ikke ble snakket for et par tusen år siden, da spesielt ikke amerikansk-engelsk slik vi kjenner det i dag.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...