Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

starta på sg1 igjen jeg, men går treigt grunna jobb og mye anna jeg må styre med. Feks i dag fikk jeg kun sett 2 episoder, hadde det her vært i fjor. Noe jeg også gjorde, da så jeg hele sg1 og atlantis i sommerferien hvor jeg også så atlantis flere ganger. Savner tiden hvor jeg bare kunne sitte ved pc skjermen og se sesonger i strekk uten bekymringer.

Lenke til kommentar

Jeg er og godt inni en gjennomgang av Atlantis.

Så nettopp S03E16 The Ark, og la merke til en liten ting.

Ca 15 minutt uit episoden når han ene prøver å drepe alle. Akkurat når han setter seg til rette i cocpiten kan man se Snickers papir ligge på kontrollpanelet. Det vises 2 ganger, og skuespilleren tar nesten på det.

Det burde blitt oppdaget under post produksjonen syns jeg.

Mottok nettop sesong 4 av Atlantis nå, så jeg er klar til å vente en og en uke på nye episoder. :(

Lenke til kommentar
Dagens atlantis episode var helt grei. Et enormt steg i karakteroppbyggingen til Wolsey

De måtte nesten bygge litt på karakteren til Wolsey viss han skal være leder i en sesong eller 2... Grei episode....

 

 

SUPER(!) bra film Continuum er den beste filmen siden den orginale "Stargate" filmen! Jeg tror jeg er i himmelen!

 

helt enig med det om filmen! :p konge film. svæææært spennande og tok veier eg ikkje hadde helt forventa meg. fikk eit sjokk relativt tidlig i filmen :p

Lenke til kommentar
Det finnes noen klare forutsetninger for å kunne benytte seg av forumet, egentlig ikke så vanskelig å følge. Spesielt når det kommer til å diskutere. Deriblant så er det slik at man skal holde en saklig tone. Å be noen holde kjeft er ikke ansett som det og slikt slettes først som sist. :)

 

Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Nå, fortsett med den galaktiske prekenen.

 

Kan du forklare meg hvorfor min INFORMATIVE post om Stargate panelene på SDCC er blitt slettet.. ?

 

Også nyeste episode var ræva.. har egentlig vist ganske lenge at den skulle være det, leser meg litt om episodene føre så ser man fort hva som lover bra og hva som høre dritt ut..

hadde Super B-film preg over seg..

 

greit at den var informative (hvordan Skipene blir laget.. og muligens også Dronningene) .. men de kunne ha gjort det bedre..

 

 

Min andmeldelse av de neste episodene bassert på annonsert innhold..

 

503: Meh.. får see

504: WHOO!!!!

505: Ohh interesangt

506: Hmm jaaa

507: uhhmm.. får see

508: Sweet

509: Ohhh

510: Årets episode?

511: se over :D

512: hmmm

513: jaja hmm

514: Ohh action!

515: SWEEET!

516: hmm kan gå begger veier

Resten er det lite info om..

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Er ikke på noen sin side. Men må si jeg ler godt av noen av postene, bidrar til at stargate universet vokser på en måte. Sikker på at man er nysjerrige på hva all denne flaminga handler om og undersøker hva stargate er. så hvem vet, kanskje kommer det noe godt ut av all denne haten. Back to topic,

 

dagens episode var helt grei, ble ikke imponert på noen måte. Liker forsatt ikke wolsey. savner Carter. Men det jeg likte var Sheppard som helt, føles som om det er lenge siden vi har fått se Sheppard redde dagen med en heltedådig plan. I starten av Atlantis så virka han litt mer som er marine soldat. Husker godt episoden hvor atlantis hadde blitt invadert av Genii og sheppard var helten. Snikende marine soldat, virka på en måte som om weir og co ble sjokkert over hvor god han egentlig var.

Lenke til kommentar
Er ikke på noen sin side. Men må si jeg ler godt av noen av postene, bidrar til at stargate universet vokser på en måte. Sikker på at man er nysjerrige på hva all denne flaminga handler om og undersøker hva stargate er. så hvem vet, kanskje kommer det noe godt ut av all denne haten. Back to topic,

 

dagens episode var helt grei, ble ikke imponert på noen måte. Liker forsatt ikke wolsey. savner Carter. Men det jeg likte var Sheppard som helt, føles som om det er lenge siden vi har fått se Sheppard redde dagen med en heltedådig plan. I starten av Atlantis så virka han litt mer som er marine soldat. Husker godt episoden hvor atlantis hadde blitt invadert av Genii og sheppard var helten. Snikende marine soldat, virka på en måte som om weir og co ble sjokkert over hvor god han egentlig var.

 

Hehe, må vel si meg enig med deg. Poenget er at jeg ikke skjønte hvorfor bl.a. Dragen skulle bli så sint bare fordi han kanskje i noen tilfeller er mer positiv enn andre, samt at han et par ganger ikke har lagt ved kildene sine i samme post. Etter min erfaring har han også uansett vist sine kilder når han blir spurt om det.

Lenke til kommentar
Husker godt episoden hvor atlantis hadde blitt invadert av Genii og sheppard var helten. Snikende marine soldat, virka på en måte som om weir og co ble sjokkert over hvor god han egentlig var.
Han er vel airforce, så vidt jeg vet. Ikke marinen :p

 

Air force, ja, men han er vel tidligere "covert ops" akkurat som O'Neill. Så det er naturlig at de allere de kan "alle triksene i boka". Og er vant til å jobbe allene eller i små grupper.

Lenke til kommentar

Continuum sett! Konge!!!

 

Litt skuff med RDA, men han begynner jo å bli litt gammel....

 

Åsså satt eg gjennom hele filmen og kanskje ønsket litt at Asgards skulle gjøre en "gjesteopptreden," sånn god gammeldags "we have our own problems, but Baal is coming" lignende fra Thor... Men de er kanskje wiped out av replicators siden SG1 ikke kunne redde de... Men på den annen side, hvorfor er da ikke replicators et problem i filmen??

 

Nei... Må nok bare ta filmen for det den er! Kongefilm!!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...