Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stargate har aldri hatt serlig høyere seertall.. men likevel ble SG-1 den lengst gående amerikanske Sci-Fi serien noengang.. og den lengst gående "kabel" serien noengang..

 

og SG-1 har altid hatt høyere seertall enn atlantis.. og om jeg ikke tar feil hadde sesong premieren av sesong9 mer enn 2 millioner seere..

Lenke til kommentar

Saken er vel at slik det er nå så er både produsenten og netverket klar for å starte serien, men ikke akkurat nå. Porblemet er at de er "veldig klar for å" starte denne serien (etterhvert) samtidig at de er "veldig klar for å" fortsette Atlantis i noen år til og veldig klar for å spille in 1-2 filmer i året. De har også vært "veldig klar for å" lage filmer mellom sesonene (siden seson3 eller 4) og hat mer eller mindere klare manus uten at det har blitt noe av. Så tiden får vise når dette prosjektet kommer i gang.

Lenke til kommentar

Saken er sånn at de ikke har gitt noen offisiell godkjenning på prosjektet.

Og jeg begynner å bli lei av Kebab GUDs endeløse famling etter strå.

 

Jeg håper selvsagt at serien får grønt lys, men jeg gidder ikke tro at folks optimisme er offisiell godkjennelse.

Christopher Judge har ikke engang noe med serien å gjøre. Og han som snakka i videoen var bare optimistisk om jobben hans.

 

Mange som sier "når jeg vinner i lotto ..." også.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
hvorfor tar det så sabla lang tid mellom epdisode en og to da?

Det gjør jo ikke det. Første episode hadde airdate 11.juli og andre episode har airdate 18.juli. Det er en uke mellom bare. Det som derimot har skjedd er at det har lekket en pre-air av første episode på nettet før den ble sendt.

Lenke til kommentar
Saken er sånn at de ikke har gitt noen offisiell godkjenning på prosjektet.

Og jeg begynner å bli lei av Kebab GUDs endeløse famling etter strå.

 

Jeg håper selvsagt at serien får grønt lys, men jeg gidder ikke tro at folks optimisme er offisiell godkjennelse.

Christopher Judge har ikke engang noe med serien å gjøre. Og han som snakka i videoen var bare optimistisk om jobben hans.

 

Mange som sier "når jeg vinner i lotto ..." også.

Jeg ville bare gjøre folk opmerksom på at produserene har sluttet å si hvis og begynt å si når, og det begynte de å si relativt kort tid etter en større møte med MGM.. det var alt.. er det noen som famler etter strå er det deg med din kampanje med å prøve å svartmale meg.. jeg foreslår at du tar den en bolle

Lenke til kommentar

Er da ikke noen sammenheng mellom 502 og Continuum.

-

 

Kebab GUD, hvilken del av "offisiell godkjennelse" er det du ikke forstår? Slutt å komme med ting som kan tolkes som at serien har blitt godkjent. Du klarer fint å svartmale deg selv når du holder på sånn. Jeg beklager hvis jeg fremstår som ett troll i denne saken, men du presterer å si at SGU er godkjent bare fordi en eller annen person sier "when" istedet for "if", eller en skuespiller som ikke har noe med saken å gjøre uttaler at de gjør seg klare.

Det er ikke bare jeg som er lei dette.

 

Hva med å la være med å komme med flere av disse uttalelsene til enten TPTB, SciFi eller MGM kommer med en konkret og offisiell melding om at serien er godkjent? Gidder du det?

 

-

ontopic:

 

Noen andre som venter på å se åssen de fikser kroppen til Klone-Carson? Han var jo på dødens rand når de fryste han ned

 

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
Er da ikke noen sammenheng mellom 502 og Continuum.

 

Nei jeg tengte på 501 episoden og continuum.

Tror episoden kom før filmen, og i episoden så poppla dei om at carter måtte til jorda for å fixe noe "baal greier" mens atlantis gikk sin gang :p

Endret av MrSmile
Lenke til kommentar

Hvis det er noe argument så brude jo episoden vært sendt etter at filmen ble releaset. Dete r jo tudelig at starten av s5 er etter Continuum i tid.

 

 

carter sier jo balandt annet at de har samlet sammen de siste av Baal-klonene, som jeg ser på som en relativt tydelig referanse til filmen.

 

 

Lenke til kommentar

Det er ikke noen sammenheng mellom noen av filmene og sesong 5 av Atlantis.

 

Hvis du mener at Carter er på Jorda i filmen og ikke på Atlantis er en sammenheng, så er film 2 også etter 501.

 

Hvis det er noe argument så brude jo episoden vært sendt etter at filmen ble releaset. Dete r jo tudelig at starten av s5 er etter Continuum i tid.

 

 

carter sier jo balandt annet at de har samlet sammen de siste av Baal-klonene, som jeg ser på som en relativt tydelig referanse til filmen.

 

 

Nå er ikke Baal i Continuum en klone, men den ekte Baal.

 

Lenke til kommentar

Det finnes noen klare forutsetninger for å kunne benytte seg av forumet, egentlig ikke så vanskelig å følge. Spesielt når det kommer til å diskutere. Deriblant så er det slik at man skal holde en saklig tone. Å be noen holde kjeft er ikke ansett som det og slikt slettes først som sist. :)

 

Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm og ikke i tråden som blir moderert. Nå, fortsett med den galaktiske prekenen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...