Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det jeg liker med stargate universet, vi får se mennesk rasen bli den femte rasen. Altså vi utvikler oss heletiden, blir mektigere og klokere. Tau'ri kommer til og ende opp som den sterkeste racen om ikke lenger håper jeg ;)

er vel allerede det

 

Ingen har likerask Hyperdrive.. ingen har like kraftige våpen ..

 

eneste problemet er at vel.. Naquada generatorene er ikke akkurat en ZPM eller NIG :p

Lenke til kommentar

Ja, er bare lov å håpe at Nox (selv om dem er parifister :p) eller Furlings bestemmer seg for å angripe eller noe, om ikke tror jeg det blir lite action i melkeveien fremover.

 

EDIT: Nightwish - Tutankhamen

 

 

As the sun sets beyond the pyramids

To greet me with its rays

I place my hand on my forehead

To see your chariots' flames

 

Watch me kneel before you

Hear the cats meowing in the temple

They yearn the milk you cascaded

As I yearn that promised treasure

 

Treasure of

Tutankhamen

I am the one it is

Take me with you

Through the stargate

To the valley of the kings

 

Sacrifice me

Tutankhamen

And let me be your queen

Take me

Tonight and always

We'll breed to fill all earth

 

Three milleniums it took me to guard your rest

Your slumber in mighty Phoenix's nest

But tonight the darkness in the tomb has perished

For Carter has come to free my beloved

 

Treasure of...

 

Sacrifice me...

 

Treasure of...

 

Sacrifice me...

 

 

 

Minner meg veldig mye om stargate det der :p. Kunne nesten ha blitt laget en episode om det også.

Endret av hotstian
Lenke til kommentar

The Nox er praktisk talt skrevet ut av serien og The Furlings vil vi aldri få vite hvem er (det er poenget med de). En introduksjon av The Furlings vil skape en "shitstorm" uten sidestykke, pga. at den mest sannsynlig ikke vil treffe fansen 100 %.

 

Og Tau'ri er ikke den sterkeste rasen. Jaffa er den sterkeste rasen, Tau'ri er den mest teknologisk avanserte; en må huske power in numbers.

Lenke til kommentar
Det er det jeg liker med stargate universet, vi får se mennesk rasen bli den femte rasen. Altså vi utvikler oss heletiden, blir mektigere og klokere. Tau'ri kommer til og ende opp som den sterkeste racen om ikke lenger håper jeg ;)

Sterk kan jeg forsåvidt være enig siden vi har fått noen fine skip med våpen, men mektig og klok..neppe. Alt av teknologi har vi fått eller funnet. Vi skjønner ikke halvparten av det vi bruker mer enn å slå det av og på, langt mindre replikere det. Vi har også bare et par 3-4 romskip spredt over flere galakser og jorda er like gammeldags og tungrodd/splittet i små latterlig interne stridigheter som i virkeligheten(vi står ikke samlet mot alle andre enda), er jo bare å se på at noen få Pyramideskip kunne tatt jorda om vi ikke fant den våpenstolen i Antarktis. Alterans og Asgaard var uhyre uhyre mer kompetente og smarte(minimum flere 100år framfor oss), dog er de jo gått bort. Men vi har noe å strekke oss etter for å komme dit.

Endret av Onanias
Lenke til kommentar
The Nox er praktisk talt skrevet ut av serien og The Furlings vil vi aldri få vite hvem er (det er poenget med de). En introduksjon av The Furlings vil skape en "shitstorm" uten sidestykke, pga. at den mest sannsynlig ikke vil treffe fansen 100 %.

 

Og Tau'ri er ikke den sterkeste rasen. Jaffa er den sterkeste rasen, Tau'ri er den mest teknologisk avanserte; en må huske power in numbers.

Helt enig, strenght in numbers, kombinert med noen rimelig ok romskip, våpen og god teknologi. Bare å se på hvor enkelt Stargate Command har blitt tatt i alle episodene der det har vært plot på det.

Lenke til kommentar

Onanias, dette har en god forklaring i at vi liker holde med the under dog. Dog jordens store fremskritt, er vi i Stargate universet fremdeles the underdogs.

 

Det er grunnen til at Star Treks DS9 gjorde det så godt blant hard core-fansen, men ikke blant TNG-fansen.

 

Går jordens vanlige teknologi over det vi har i dag, vil de fremmedgjøre hele fanbasen sin. Teknologien må kun være til de priviligerte slik at vi kan kjøpe illusjonen.

Lenke til kommentar
The Nox er praktisk talt skrevet ut av serien og The Furlings vil vi aldri få vite hvem er (det er poenget med de). En introduksjon av The Furlings vil skape en "shitstorm" uten sidestykke, pga. at den mest sannsynlig ikke vil treffe fansen 100 %.

Bare fordi de ikke er ett plotdevice lenger, betyr ikke at Nox er ute av bildet. De kan simpelthen bare gi faen i oss mindrestående raser. Og ang. Furlings, så har vi aldri fått vite hva som skjedde med de, og om de fortsatt eksisterer.

 

Og vi glemmer insektrasen fra den episoden med det gigantiske skipet som skulle brenne SG-1. Men det tar vel en stund før de er tilbake.

Lenke til kommentar
Det er det jeg liker med stargate universet, vi får se mennesk rasen bli den femte rasen. Altså vi utvikler oss heletiden, blir mektigere og klokere. Tau'ri kommer til og ende opp som den sterkeste racen om ikke lenger håper jeg ;)

er vel allerede det

 

Ingen har likerask Hyperdrive.. ingen har like kraftige våpen ..

 

eneste problemet er at vel.. Naquada generatorene er ikke akkurat en ZPM eller NIG :p

 

Oddesy kombinert med teknlogien vi fikk fra asguard knuste ikke bare ori skip som flasker, vi tok til og med oss av de mest kjente skipene og kanskje mektigste av dem alle var aurora battleships. Ikke bare ledet vi korstoget mot replicators. Så lenge vi har kontroll over så mye Alterans utstyr og har ancient gene så er vi de mektigste etter min mening. Vi har tross alt The ark of truth og Atlantis..

Lenke til kommentar
Og vi glemmer insektrasen fra den episoden med det gigantiske skipet som skulle brenne SG-1. Men det tar vel en stund før de er tilbake.

du mener Gadmeer.. de kan godet være i full sving allerede de.. ettersom lotan ble skapt på noen sekunder så er det jo mulig at skipet gjenskapte hele rasen demmes på kort tid..

Lenke til kommentar
Nei, de har ikke det. De har bare ikke blitt tatt opp igjen.

Asgards ble skrevet ut av serien.

 

Aschen, Furlings, Gadmeer og Replicators.

 

Dette er de rasene som fortsatt henger i lufta. Alle har mulighet til å denge oss.

 

Du må heller ikke undervurdere Genii. Vet aldri hva de kan finne på.

Lenke til kommentar

Genii nei ;P hehe makan til utspekulert rase av jævler skal du lete lenge etter. Trur aldri de kommer til og bli noen særlig trussel. Men hvis man sjekker spoilers fra nye sesongen av atlantis så virker det som at man får

mer interaksjon med genii, " spoiler bare for og gjøre whinerne happy. "

Endret av GullApE
Lenke til kommentar

Hva syntes dere om ratings fra sesong starten da folkens?

1.8 million viewers tuned in to the fifth season premiere of Stargate Atlantis last week, according to SCI FI Channel. "Search and Rescue" earned a 1.3 average household rating (Live + Same Day) on Friday, July 11.

 

That beats the Season Four premiere (which aired in late September) by one-tenth of a point. According to SCI FI, "Search and Rescue" is up 8 percent in household rating, up 9 percent among viewers age 25 to 54, and up 6 percent among total viewers, compared to "Adrift."

 

The last new episode, Season Four's finale "The Last Man," scored a 1.5 rating in March.

 

Atlantis was the #4 cable program for the day among the 25 to 54 demographic, and ranked #5 for viewers 18 to 49 viewers. The premiere also made SCI FI was the number one cable network for men 25 to 54 during the 10 p.m. hour.

 

Additional ratings numbers for DVR-delayed viewing of episodes are released to networks and studios by Nielsen Media Research approximately three weeks after broadcast, but are usually not reported to the public.

 

Don't miss this week's brand new episode, "The Seed," Friday at 10 p.m. (9 Central) on SCI FI!

 

Er ikke høye tall, men at den starta sterke enn fjorårets premiere gir meg litt håp. Men skulle helst sett at fler folk så på serien, for det er mange som mener serien har en mørk framtid i møte med så lave seertall gjennom hver eneste sesong.

Endret av GullApE
Lenke til kommentar
blærg... JEg har så sykt lyst til å åpne den spoileren. Men jeg MÅ klare å la være. Bare MÅ det.

 

Hehe ;) Den var ikke særlig stor. Kan nok åpne den uten å ødelegge noe av gleden fremover nå.

 

EDIT: Kunne tenkt meg bedre seertall. Hvor mange seere hadde SG-1 i sine to siste sesonger?

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Vannsklig og si, lette lenge men fant ikke noe informasjon om det. Sjekk ut det her

 

For example: during our tour, we walked through a hallway completely covered in concept art. Balentine pointed out a piece on the wall. "This is the planet Tollana," he said. "But wait, wasn't Tollana destroyed?" we asked. He explained that players of the game will get to wage war for control of the planet's ruins. If that doesn't intrigue a Stargate geek, we don't know what will.

 

Der ble i værtfall jeg interessert ;P Kan se hele intervjuet under. Vet at stargate worlds kanskje ikke har så mye og gjøre i tv delen av forumet. Men jeg liker bedre og diskutere med folk som kan litt lore enn fjortisser som troller.

 

http://www.massively.com/2008/07/10/massiv...targate-worlds/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...