Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett Ark of truth enda en gang (det er en veldig god film/episode vet du :)) Kom jeg til å tenke (noe jeg gjør ofte) på viss Alterans/Ancient ikke utviklet gate-teknologien, før de kom til milky-way hvordan kunne Ori lage en Supergate og i det hele tatt ha en stargate til å sende priors gjennom for å få dem til milky way (før supergate ble opprettet i vår galakse)?

Lenke til kommentar
Etter å ha sett Ark of truth enda en gang (det er en veldig god film/episode vet du :)) Kom jeg til å tenke (noe jeg gjør ofte) på viss Alterans/Ancient ikke utviklet gate-teknologien, før de kom til milky-way hvordan kunne Ori lage en Supergate og i det hele tatt ha en stargate til å sende priors gjennom for å få dem til milky way (før supergate ble opprettet i vår galakse)?

Ori var jo i direkte kontakt med Priors.. og ettersom Ori var "Ascended" så burde ha ha litt kunskap om slike ting

Lenke til kommentar
Etter å ha sett Ark of truth enda en gang (det er en veldig god film/episode vet du :)) Kom jeg til å tenke (noe jeg gjør ofte) på viss Alterans/Ancient ikke utviklet gate-teknologien, før de kom til milky-way hvordan kunne Ori lage en Supergate og i det hele tatt ha en stargate til å sende priors gjennom for å få dem til milky way (før supergate ble opprettet i vår galakse)?

Ori var jo i direkte kontakt med Priors.. og ettersom Ori var "Ascended" så burde ha ha litt kunskap om slike ting

Jo, men de er jo ikke allmektige heller, Alterans skjermet jo Milky-way og Pegasus (muligens også Ida?) fra Ori, så de skulle jo ikke i teorien ha vist om Stargate, kustig wormhole ol. ?!? :hmm:

Lenke til kommentar
Ori er jo ascendants, jeg tror de vet hvordan de kunne lage seg etpar stargates. Dessuten har dem vel et gate nettverk fra før av i galaksen sin, trenger bare litt ekstra juice for å ringe til melkeveien da :)

Det er ikke noen stargate i demmes galakse..

er bare Ringer der..

 

Stargatene ble først oppfunnet når Alternas forlot den galaksen..

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Btw: nå blir det lite trusler mot jorden og melkeveien desverre. Vi er jo så og si de mektigste som er igjen.

Nei, de som angrep Sam er fortsatt der ute.

Når vi møtte de hadde vi jo ikke andre våpen en missiler/nuckes pluss vi vet egentlig ikke om de har skjold, fordi de brukte våpnenen til å ødelegge missila. Kanskje vi er mektigere enn dem....

Lenke til kommentar
Btw: nå blir det lite trusler mot jorden og melkeveien desverre. Vi er jo så og si de mektigste som er igjen.

Nei, de som angrep Sam er fortsatt der ute.

Når vi møtte de hadde vi jo ikke andre våpen en missiler/nuckes pluss vi vet egentlig ikke om de har skjold, fordi de brukte våpnenen til å ødelegge missila. Kanskje vi er mektigere enn dem....

 

Hvem er det snakk om her? Har vi fått vite noe navn eller? Ikke så lenge siden jeg begynnte å se på stargate, så er ikke helt inne i alt.. så også det var snakk om den gangen daniel var ute av serien, hva var det egentlig som skjedde da?

Lenke til kommentar

USS Odyssey er det mektigeste skipet vi vet om i stargate universet nå (så lenge ikke ZPMen er tom etter Ark of Truth)

 

Deadalus og Apollo (og den kommende Phoenix) er bland de mektigeste skipene vi vet om, med et par Neutrino-Ion Generatorer eller ZPM så er de nesten på nivå med Odyssey (Nesten pga Odyssey har noen oppgraderinger fra Merlin og Asgard som de ikke har klart å kopiere enda)

Det skal mye til for å faktisk true Jorda i Stargate Universet nå..

 

De fra Grace utgjør en fin liten trussel..

 

Jeg mistenker forresten at det kan ha vert "Aschen".. ettersom de har vert planlagt siden sesong7 at de skulle komme til jorda for å ta hevn .. Episoden ble skrevet og heter "Judgement".. men det var der det stoppet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...