Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Jeg håper det kommer flere filmer. Nå som jeg ikke ser på SG-1 så mye så er det ekstra godt med en dose i ny og ne, så jeg er spendt på om det blir noe av det 3. filmprosjektet.

 

Men det er vel enda en stund til det gis en klar beskjed, og når det gjelder Stargate universe så er det vel ikke annet å gjøre enn å smøre seg med en god porsjon tolmodighet.

Sist jeg leste noe anngående den serien var den vist ikke aktuell før Atlantis var ferdig, og det blir i allefall minst en sesong til (sesong 5) men det er vel ikke usansynlig å tro at det kan komme en 6. sesong hvis seertallene er gode nok. Dermed blir det enda noen år å vente.

 

Continium var en helt grei film, men for å være ærlig så syst jeg egentlig alt dette tids styret begynner å bli litt gammelt i Stargate. Det er jo nettop stargate serien heter, og ikke timegate, men de har jo klart å bakt det inn i filmen på en grei måte uten å skli så veldig mye ut. Bare det ikke blir for mye og for ofte (som det er på god tur til å bli).

I et intervju sa Christopher Judge at "Its a go"... og det var alt han viste om den serien..

det er det nyeste .. men er ikke bekreftet fra oen andre hold..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Expired, les litt lenger bak i tråden, jeg har allerede kjefta på han. Og når han faktisk kommer med kilder, så viser det seg at han ikke er helt stø på engelsken og feiltolker utsagnene i kildene.

Han slenger rundt seg med falske oversettelser og påstander, og begynner å mobbe folk som tar seg bryet med å rette på han.

 

Og det siste fra TPTB, er at ballene fortsatt er i lufta, og at det har gått for lenge uten svar fra MGM og SciFi.

Ballene til fremtidige filmer er også i lufta, og som sagt tidligere i tråden, så har Wright sagt at filmene har kreativt prioritet over SGU.

 

Wright sa at de vil lage SGU etter SGA, men at hvis SciFi vil lage og sende før den tid, så kommer de til å gjøre det.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
Begynner å bli lei av å lese alle disse utsagnene dine Kebab GUD som er uten noen kilder. Vis til kilder eller aktuell nyhet er du grei.

 

1: Du kan spørre FØR du begyner å snakker piss

2: Dragen... Hold kjeft

3: http://www.scifitv.com.au/Blog/2008/06/The...rview-Part-Two/

Have you heard anything about Stargate: Universe?

No. No. They're being really really tight about it. And I play golf with them!

(laughs)

Brad and Rob have been playing it very close to the vest. But it is a go.

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Dragen hadde helt rett. Dette er bare latterlig.

 

Hvorfor det? KebabGUD kom med en påstand, og før du gidder spørre etter kilde, langer du ut at du er lei de grunnløse ryktene han kommer med. Den påstanden din var jo også feil, og KebabGUD kom med kilden sin når du spurte om den.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...