Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Furlings er en av rasene som blir nevnt i "The Torment of Tantalus" der de henter hjem Ernest Littlefield. Stedet har jo vært en møteplass for "de fire rasene" (Alterans/Ancients, Nox, Asgard og Furlings).

Okei. Trodde bare de var der for moro skyld, siden jeg måtte se over scenen to ganger første gang vi fikk se dem. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan også være at teknologien til den portalen som ledet til en måne hvor Jack og han andre som jeg ikke husker navnet på, ble strandet. Vi har jo sett teknologi fra alle de andre rasene, med unntak av Furlings, og teknologien lignet ikke på noen annen i serien.

 

Har vi forresten noen gang fått noe mer informasjon om det skipet som ble strandet sammen med Prometheus inni en galaktisk tåke? Kanskje det og er Furlings ;)

Lenke til kommentar

Arrgghh jeg får så sykt lyst til å se den når dere prater om den, men har lovet meg selv at jeg ikke skal se den før jeg sitter med blu-ray-plata i handa og ny projektor på hylla. :wallbash: /me messer til seg selv "må klare å vente, må klare å vente, må klare å vente...." Hehe.

Lenke til kommentar
Om du tenker på den scenen hvor Jackson snakker på et utenlandsk språk, så ja. Den er genial =D
Han snakket faktisk

 

Russisk.. ettersom som det var 4 Mig som kom å reddet de..

Men mener hele tiden hvor han sitter baki flyet.. kommer heletiden små komentarer fra han som eks da de får vite at Russerene har den andre.. "Helloooo" :p

 

Lenke til kommentar

Jeg håper det kommer flere filmer. Nå som jeg ikke ser på SG-1 så mye så er det ekstra godt med en dose i ny og ne, så jeg er spendt på om det blir noe av det 3. filmprosjektet.

 

Men det er vel enda en stund til det gis en klar beskjed, og når det gjelder Stargate universe så er det vel ikke annet å gjøre enn å smøre seg med en god porsjon tolmodighet.

Sist jeg leste noe anngående den serien var den vist ikke aktuell før Atlantis var ferdig, og det blir i allefall minst en sesong til (sesong 5) men det er vel ikke usansynlig å tro at det kan komme en 6. sesong hvis seertallene er gode nok. Dermed blir det enda noen år å vente.

 

Continium var en helt grei film, men for å være ærlig så syst jeg egentlig alt dette tids styret begynner å bli litt gammelt i Stargate. Det er jo nettop stargate serien heter, og ikke timegate, men de har jo klart å bakt det inn i filmen på en grei måte uten å skli så veldig mye ut. Bare det ikke blir for mye og for ofte (som det er på god tur til å bli).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...