hinduuu Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 noen som har sett nye episoden i sesong5? hørte den var på preair. men akuratt fått ny pc så har ikke fått sett den. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 noen som har sett nye episoden i sesong5? hørte den var på preair. men akuratt fått ny pc så har ikke fått sett den. Ikke enda, men driver å skaffer meg den nå Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Akkurat satt den på nå. Kvaliteten er helt greit. Kos med litt Atlantis igjen. Kommer med mer tilbakemelding når jeg er ferdig med den. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 En helt grei episode. Ikke noe mer enn det. Virket som de prøvde å pakke litt vel mye story inn i en episode dog. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har nå sett episoden. Det eneste som var dumt, var at de for en gangs skyld måtte slå av skjoldene helt for å stråle ombord John og Ronon. Men det gjorde selvsagt episoden litt mer spennende. Ellers helt OK episode. Samme kvalitet som vanlige 350mb-releaser forresten. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 ja, var en grei episode. Tydelig at de legger opp til litt Tyla og John drama denna sesongen. De har en fin kjemi sammen, ellers de I.A gutta eller hva de het igjen skal ta over styrnga. Virker lite troveridg, siden de ikke har hat ett eneste suksesfult bidra til atlantis eller sg1 teamet. De pleier som regel og komme opp med planer som bare lager mer jobb. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Er imponert over at Continuum enda ikke er lekket ut. Blir iallfall imponert om de holder ut to-tre uker til. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kanskje den er lekket ut... hva vet du om det? Wright sier han ikke er ivrig på å gå tilbake til en 40 episoders jobb (det står timer, men det blir feil) hvert år, og hinter til at Stargate Universe må kanskje vente til etter at Stargate Atlantis er ferdig. Timer blir aldeles ikke feil om du leser setningen på engelsk og oversetter deretter. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 selvom episodene når vi ser dem ikke er mer en litt over 40min så regnes det som en time sendetid når all reklame og drit er puttet inn. Derfor omtales det som å produsere 40 timer tv. Stargate o.l. er "times-show" mens Friends, Scrubs o.l. er "halvtimes-show". Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Ser på Amazon at Stargate - Continuum kjem ut på blu-ray. Håper att den blir region free. Endret 25. juni 2008 av Elensar Lenke til kommentar
IKKE_I_BRUK!"!!! Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hvordan fikk Michal ATA genet? Tenker på Jumperen han flyttet i S5E1... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Trenger ikke ATA genet for å flytte noe med en kran eller lignende. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 mannen har jo drevet genforskning på ganske høyt nivå så det ville ikke forudre meg om han har fått det til. Med tanke på at han også hadde Dr. Beckett i en del måneder så er det ikke usansynlig at han har brukt han til å finne ut av genet. Dr. Beckett hadde jo både genet og kunnskapen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Don S. Davis er død. http://gateworld.net/news/2008/06/don_s._d...1942-2008.shtml Endret 30. juni 2008 av Dragen Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Kilde: http://www.gateworld.net/news/2008/06/don_...1942-2008.shtml Måtte Ancients være med deg til evig tid, Hammond of Texas! Hvil i evig fred, Don S. Davis. Edit: Ser Dragen supplerte på ja. Endret 30. juni 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det var da kjipe nyheter. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 huff ja triste news. Visste ikke at han var sjuk en gang jeg. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Det var skikkelig trist, hadde håpet å fått sett han i noen filmer fremover. R.I.P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå