Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nå sett episoden.

 

 

Det eneste som var dumt, var at de for en gangs skyld måtte slå av skjoldene helt for å stråle ombord John og Ronon. Men det gjorde selvsagt episoden litt mer spennende. Ellers helt OK episode.

 

Samme kvalitet som vanlige 350mb-releaser forresten.

 

Lenke til kommentar

ja, var en grei episode. Tydelig at de legger opp til litt Tyla og John drama denna sesongen. De har en fin kjemi sammen, ellers de I.A gutta eller hva de het igjen skal ta over styrnga. Virker lite troveridg, siden de ikke har hat ett eneste suksesfult bidra til atlantis eller sg1 teamet. De pleier som regel og komme opp med planer som bare lager mer jobb.

Lenke til kommentar

Kanskje den er lekket ut... hva vet du om det?

 

 

Wright sier han ikke er ivrig på å gå tilbake til en 40 episoders jobb (det står timer, men det blir feil) hvert år, og hinter til at Stargate Universe må kanskje vente til etter at Stargate Atlantis er ferdig.

 

 

Timer blir aldeles ikke feil om du leser setningen på engelsk og oversetter deretter.

Lenke til kommentar

selvom episodene når vi ser dem ikke er mer en litt over 40min så regnes det som en time sendetid når all reklame og drit er puttet inn. Derfor omtales det som å produsere 40 timer tv. Stargate o.l. er "times-show" mens Friends, Scrubs o.l. er "halvtimes-show".

Lenke til kommentar

 

 

mannen har jo drevet genforskning på ganske høyt nivå så det ville ikke forudre meg om han har fått det til. Med tanke på at han også hadde Dr. Beckett i en del måneder så er det ikke usansynlig at han har brukt han til å finne ut av genet. Dr. Beckett hadde jo både genet og kunnskapen.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...