Gå til innhold

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lest gjennom artikkelen 4-5 ganger, og nøyaktig hvor står det der?

 

De av oss som faktisk kan engelsk, kan lese at Wright snakker om at de ikke har tid og krefter til å ha to serier og to filmer i produksjon samtidig, og at de vil heller utsette SGU enn å kansellere filmene.

 

Det er ingen som har lyst til å kansellere verken SGA eller filmene, da disse får inn masse penger. Og SGU har ikke engang fått klarsignal, noe som er poenget med artikkelen.

 

Nå må du slutte å lyve, bab.

 

 

OG det er pga filmene at Wright ikke har lagt inn noe arbeid i SGU.

Endret av Dragen
Lenke til kommentar
Nå har jeg lest gjennom artikkelen 4-5 ganger, og nøyaktig hvor står det der?

 

De av oss som faktisk kan engelsk, kan lese at Wright snakker om at de ikke har tid og krefter til å ha to serier og to filmer i produksjon samtidig, og at de vil heller utsette SGU enn å kansellere filmene.

 

Det er ingen som har lyst til å kansellere verken SGA eller filmene, da disse får inn masse penger. Og SGU har ikke engang fått klarsignal, noe som er poenget med artikkelen.

 

Nå må du slutte å lyve, bab.

 

 

OG det er pga filmene at Wright ikke har lagt inn noe arbeid i SGU.

Jøsss.. er noen LITT VEL hårsåre?

 

Faktumet er

 

* SG-1 ble kanselert pga økonomien.. (Svak USD , sterk CAD, MGM er amerikansk.. Stargate spille inn i Canada)

* Wright vill ikke lage 40timer i året

* Det er 2 filmen til planlagt (ikke grønt lys)

* Wright har sagt han vill helst se SGU etter SGA er ferdig..

* Det er aktivitet rundt SGU nå...

* Atlantis har aldri kommet opp i samme seertall som SG-1 .. en helt ny serie derimot vil bringe inn nye seere..

Lenke til kommentar
Nå har jeg lest gjennom artikkelen 4-5 ganger, og nøyaktig hvor står det der?

 

De av oss som faktisk kan engelsk, kan lese at Wright snakker om at de ikke har tid og krefter til å ha to serier og to filmer i produksjon samtidig, og at de vil heller utsette SGU enn å kansellere filmene.

 

Det er ingen som har lyst til å kansellere verken SGA eller filmene, da disse får inn masse penger. Og SGU har ikke engang fått klarsignal, noe som er poenget med artikkelen.

 

Nå må du slutte å lyve, bab.

 

 

OG det er pga filmene at Wright ikke har lagt inn noe arbeid i SGU.

Jøsss.. er noen LITT VEL hårsåre?

 

Faktumet er

 

* SG-1 ble kanselert pga økonomien.. (Svak USD , sterk CAD, MGM er amerikansk.. Stargate spille inn i Canada)

* Wright vill ikke lage 40timer i året

* Det er 2 filmen til planlagt (ikke grønt lys)

* Wright har sagt han vill helst se SGU etter SGA er ferdig..

* Det er aktivitet rundt SGU nå...

* Atlantis har aldri kommet opp i samme seertall som SG-1 .. en helt ny serie derimot vil bringe inn nye seere..

 

* SG-1 ble kanselert fordi SciFi ikke ville mer. Dette var ikke MGM sin beslutning. Hvis MGM ikke ville ha mer SG-1, så ville vi ikke fått filmene. SG-1 hadde høyere seertall enn SGA i sesong 9 og 10 (de brukte sesong 9 som utgangspunkt da beslutningen ble tatt i midten av sesong 10). SciFi mente at SG-1 hadde utspilt sin rolle hos SciFi. De har også nektet å selge tv-rettighetene tilbake til Showtime. NBC var også interessert å kjøpe tv-rettighetene til SG-1.

* Stargate franchiset blir betalt i hovedsak av SciFi, MGM, flere kanadiske selskaper, og SkyOne i England.

* Wright foretrekker å ikke lage 40 episoder i året. Filmene tilsvarer ca 10 episoder med arbeid. Så det ble 30 episoder jobb i fjor. Han har tidligere sagt at han vil lage SGU, og om dette skjer samtidig med SGA har ingenting å si. Men filmene har prioritet over SGU, siden filmene er allerede satt inn i universet, og de trenger ikke jobbe så hardt for å få dem ut. SGU trenger alt 100% nytt, noe filmene ikke trenger. Mao, det er mindre arbeid i filmene, og det er da naturlig at de velger de over en helt ny serie.

* Hva prøver du å få frem her? At det er 2 filmer som er planlagt, eller at Continuum planlagt siste film? Faktum er at filmene de har snakket med MGM om, vil få prioritet over SGU både av MGM og TPTB.

* SGA har ligget stabilt med ca 95% av seertallene til SG-1.

* En helt ny serie er ikke garantert høyt seertall. En helt ny serie er derimot en gamble og høyrisiko-sport. Og som Wright også har nevnt, SGU vil ha nytte av å ha SGA som en lead-in.

 

Så, jeg gjentar meg selv: Slutt å lyve, bab. Og slutt å bruke MGM som syndebukk for at SG-1 ble kansellert.

Lenke til kommentar

Hodepine! aaah tar dare den ene denne gang

* Wright foretrekker å ikke lage 40 episoder i året. Filmene tilsvarer ca 10 episoder med arbeid. Så det ble 30 episoder jobb i fjor. Han har tidligere sagt at han vil lage SGU, og om dette skjer samtidig med SGA har ingenting å si. Men filmene har prioritet over SGU, siden filmene er allerede satt inn i universet, og de trenger ikke jobbe så hardt for å få dem ut. SGU trenger alt 100% nytt, noe filmene ikke trenger. Mao, det er mindre arbeid i filmene, og det er da naturlig at de velger de over en helt ny serie.

http://www.gateworld.net/news/2008/04/ista..._revealed.shtml

Les den så ser du at han sier det rett ut at han vil ha SGU ETTER! Atlantis.. (Gateworld er nede når jeg skriver dette)

 

 

Så, jeg gjentar meg selv: Slutt å lyve, bab. Og slutt å bruke MGM som syndebukk for at SG-1 ble kansellert.

 

dra deg ned noen hakk lillegutt..

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Lillegutt? Jeg er eldre enn deg, og med all sannsynlighet fysisk større enn deg.

 

Wright said that he is not anxious to return to a schedule that requires the Vancouver team to produce 40 hours of television each year, indicating that Stargate Universe may wait until Atlantis has concluded its run.

Oversettelse:

Wright sier han ikke er ivrig på å gå tilbake til en 40 episoders jobb (det står timer, men det blir feil) hvert år, og hinter til at Stargate Universe må kanskje vente til etter at Stargate Atlantis er ferdig.

 

Og nei, han sa det ikke rett ut. Og jeg er rolig, jeg er bare utrolig lei av at du mistolker så og si alt du leser.

I alle artiklene han har snakket om SGU i, så har han sagt at han vil foretrekke å vente til SGA er ferdig, og at to serier og to filmer samtidig er fullstendig ute av bildet. Han nevner også noe om at det ikke bare er å starte en ny Stargate-serie, siden de ikke vil følge CSI-oppskriften.

 

Det ultimate valget er heller ikke hans, da det er opp til SciFi og MGM når denne serien vil gå inn i produksjon og gå på tv.

 

Men med all sansynlighet så vil vi se produksjonen av SGU starte tidlig 2009, da SciFi mangler noe å fylle tidsrommet til BSG med.

Lenke til kommentar

Svært så hissig man var blitt her da!

 

Dragen: Det kan være Kebab GUD har fått sin informasjon fra andre kilder. Min erfaring av han er i hvertfall ikke at han finner opp informasjon, hvertfall ikke for å få det til å se ut som at Stagate sliter. Ta det nå litt rolig.

Lenke til kommentar
Resten av sesongen er rundt 10 episoder, og tilsvarer rundt 8-9 uker. Da er det igjen 43-44 uker av året. Og dette er siste sesong av BSG.

 

Forøvrig har vel "Caprica" fått grøntlys.

 

"The Sci Fi Channel will delve into the backstory of Battlestar Galactica with a new series that looks at the creation of the race of robots known as Cylons by the humans of the Twelve Colonies of Kobol and the eventual revolt of the Cylons against their human masters, which will lead the two races to become locked to the death in a bitter war for their respective survivals. Caprica begins over 50 years before the Ronald D. Moore-created Battlestar Galactica series."

 

http://en.battlestarwiki.org/wiki/Caprica_(series)

 

Denne serien tar vel over for BSG da, så tror fremdeles ikke vi vil se SGU på ei stund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...