VbD Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 hmm, ja, og jeg som gledet meg .. får håpe at de bare er trege med å få den ut da. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Sakset fra gateworld forumet: Movie Central only covers Eastern Canada. Last night, they aired The Return (part II). But Western Canadians can still watch Atlantis, but on Movie Network (a completely separate channel owned and operated by different people than those of Movie Central). However, Movie Network started a rerun run of episodes 1-10 of season 3 last night instead of airing The Return (part II). Basically, the Atlantis fans of Western Canada are screwed, though, still not as screwed as the Americans. Så med andre ord er den ute... men det var ikke alle som håpet på å få se den som fikk det igår.. Får håpe det er en som så den som var smart nok til å ja.. Endret 21. november 2006 av ZanZel Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Jo, håper noen fikk "foreviget" episoden. Er sulten på å finne ut hva som skjer videre. Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 japp, vi får håpe det Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Leste et par poster på første side, men bladde fort fram for å ikke avsløre for mye for meg selv. Uansett, har kommet til S09 E18 nå, og tenkte egentlig å se ferdig SG-1 før jeg begynte på Atlantis - blir det helt feil, eller funker det greit? Bør egentlig sees samtidig som SG-1 S08 og S09? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Leste et par poster på første side, men bladde fort fram for å ikke avsløre for mye for meg selv. Uansett, har kommet til S09 E18 nå, og tenkte egentlig å se ferdig SG-1 før jeg begynte på Atlantis - blir det helt feil, eller funker det greit? Bør egentlig sees samtidig som SG-1 S08 og S09? 7329983[/snapback] De har ikke så veldig mye med hverandre å gjøre. Men egentlig så bør vel sees med s08 av sg1. jeg så atlantis først, og som du ser lever jeg enda :!: Lenke til kommentar
VbD Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) hmm, nja, S07 og ut tror jeg.. jeg så først sg1 og så atlantis, så det har ikke noe å si om du ser ferdig den ene. Endret 21. november 2006 av marthhan Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Så klart lever du. Så de har ikke veldig mye med hverandre å gjøre? Det er jo positivt, i alle fall. De har vel forresten såpass mye med hverandre med hverandre å gjøre at forskerne fra jorda som reiste i begynnelsen av sesong 9 (da Vala og armbåndene hun hadde stjålet gjorde at Dr. Jackson ikke fikk være med på ekskursjonen) kommer fram til Atlantis osv.? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Der er jo referanser. Men det er ikke mye det har med hverandre å gjøre. Det er ikke slik at du ikke skjønner hva som skjer i atlantis når du ikke har sett sg1. Det eneste er vage referanser til replikator krigen og alt det der. De har nok laget den sånn at man skal kunne se den ene uten å ha sett den andre. Endret 21. november 2006 av Aqidon Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Irriterende å ikke få sett episode 11 når man vet det er så mange andre som har gjort det.. Heldiggriser i canada som har tv-kanaler som sender kule serier.. Synd vi ikke har noen som sender det her.. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Da er episoden ute!! It's confirmed Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Da er episoden ute!! It's confirmed 7331339[/snapback] derfor SCT er overbelastet? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Da er episoden ute!! It's confirmed Det var det jo forsåvidt før i dag også... men jeg skjønner hva du sikter til.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Ja, da håper jeg det jeg får nå faktisk er 3x11. Skal bli godt å få kommet inn i vanen igjen, disse oppholdene er ikke bra for meg, hehe. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Synd at de ikke sender SG-1 i Canada også.... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Synd at de ikke sender SG-1 i Canada også.... 7331462[/snapback] de gjør det .. men de ligger etter usa og england på SG1 men forran på SGA Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Ja, jeg vet.. Mente at det var synd episode 11 av sg-1 ikke kom i dag den også... Ellers var Atlantis episoden knall.. Var bra å endelig få vite hvordan det gikk! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Håper virkelig jeg kan erklære episode 11 for morgendagens middagsunderholdning. Nesten så jeg vurderer å sperre de andre beboerne her ute fra ruteren Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. november 2006 Rapporter Del Skrevet 21. november 2006 Håper virkelig jeg kan erklære episode 11 for morgendagens middagsunderholdning.Nesten så jeg vurderer å sperre de andre beboerne her ute fra ruteren 7333355[/snapback] Lol det gjorde jeg hele tiden før Men folk blir sinte da... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 22. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2006 Herlig episode ja, så absolutt verdt ventetiden, dog jeg synes "spolestyggforttilbake"-sekvensen var litt vel... tarvelig til å passe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå