Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Stargate-tråden - ALT som ikke er sendt i USA puttes i spoiler-tags

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Stargate: The Ark Of Truth" may have been the conclusion to the Ori story, but in the next movie, "Stargate: Continuum," fans will get to see a whole lot more character exploration than the series ever had time for. And that is one of the things writer and executive producer Brad Wright is most proud of. There "are things that I could type in an episode of television, but would be the first things to go once I got in the concept meeting because I just wouldn't have the schedule for it," he told SciFi Wire. "That's time-eating material. You have to move a whole unit to a location and shoot what is ultimately three seconds or five seconds of film." In the movie, Col. Mitchell (Ben Browder) and Col. Carter (Amanda Tapping) return to Earth after attending the execution of the last GoaÂ’uld ..
Lenke til kommentar

Har akkurat sett ferdig sesong 1 av SG-1. Utrolig bra serie ass :D Kan ikke vente med å se de neste 9 sesongene!

Men som jeg leste i førsteposten; når jeg har sett ferdig sesong 7, burde jeg da begynne å se Atlantis også? Er historien i SG-1 "connected" med historien i Atlantis?

Jeg har i hvertfall mange timer med Sci-fi foran meg ^^ haha

Endret av Martin.F
Lenke til kommentar

Du kan begynne med annenhver episode av SG-1 og Atlantis når du kommer til SG-1 sesong 8. Det er imidlertid ikke nødvendig. Det er lite krysninger mellom seriene, utenom et spesielt tilfelle på slutten av SGA sesong 1/SG-1 sesong 8.

Som sagt, det er ikke nødvendig, men jeg ville egentlig anbefalt det pga. det er en ting man må vite fra sesong 8 for å skjønne noe av avslutningen i første sesong av SG Atlantis, men jeg føler at når jeg ser dem annenhver episode så misser jeg litt av sammenhengen i begge seriene. Derfor har jeg sett bare SG-1 og så atlantis når jeg har sett serien igjen senere.

Lenke til kommentar
Jeg så General Hammond på MacGyver i dag, han var sementlastebilfører, og fikk ordre fra RDA om å tømme sementen i en bil. :p

Han var vel også dobbelen til Dana Elcar (Peter Thornton). Han spiller også Wyatt Porter i en episode av Macgyver i tillegg til å være sement bil sjofør i en annen :)

Lenke til kommentar
Du kan begynne med annenhver episode av SG-1 og Atlantis når du kommer til SG-1 sesong 8. Det er imidlertid ikke nødvendig. Det er lite krysninger mellom seriene, utenom et spesielt tilfelle på slutten av SGA sesong 1/SG-1 sesong 8.

Som sagt, det er ikke nødvendig, men jeg ville egentlig anbefalt det pga. det er en ting man må vite fra sesong 8 for å skjønne noe av avslutningen i første sesong av SG Atlantis, men jeg føler at når jeg ser dem annenhver episode så misser jeg litt av sammenhengen i begge seriene. Derfor har jeg sett bare SG-1 og så atlantis når jeg har sett serien igjen senere.

Du mener slutten av sesong 9, det er ikke nødvendig med sesong 8 og 1 parralelt...

Lenke til kommentar
Jeg så General Hammond på MacGyver i dag, han var sementlastebilfører, og fikk ordre fra RDA om å tømme sementen i en bil. :p

Don S. Davis var vel forsåvidt også standin for Dana Elcar som Pete i en episode.

And when they shot MacGyver, Richard Dean Anderson's boss was played by an actor named Dana Elcar. And they couldn't find a stunt double for Dana who looked anything like him. They were having to put padded suits on these guys, and bald caps, and it just wasn't working. And in a production meeting this guy said, "Well, hell, there's an actor in town that could be his brother! He looks just like him!" And so I wound up becoming his photo double, and then his stunt double.

kilde

Lenke til kommentar

Du mener slutten av sesong 9, det er ikke nødvendig med sesong 8 og 1 parralelt...

Slutten av Sesong8 av SG1 forklarer slutten av sesong1 av atlantis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...